WRONG TYPE 2152 3

O temacie

Autor Acaelus

Zaczęty 21.05.2016 roku

Wyświetleń 2152

Odpowiedzi 3

Acaelus

Acaelus

Użytkownicy
posty21
Profesjabrak
  • Użytkownicy
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Wrong type = zły typ

W skrócie, przypisujesz liczbę do napisu.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Nefario

Nefario

Użytkownicy
Bractwo Gothic'a
posty410
Propsy437
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Bractwo Gothic'a
Stwórz nową zmienną "MIS_Polowanie2" i do niej zrób warunek
"if (MIS_Polowanie2 == LOG_RUNNING)"
 

Acaelus

Acaelus

Użytkownicy
posty21
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nefario, dziękuję. poskutkowało :) Dzięki tobie teraz dopiero zacząłem rozumieć do czego są zmienne w Gothicu hehe. Dziękuję ślicznie :)

Do tej pory wszystko za mnie robił Easy Dialog Maker ale po reinsallu gothica musiałem sam kminić z Log Entries i Story Globals zeby błędów nie było, bo tak to nie wiedziałem po co są zmienne a teraz to rozumiem :)
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry