Gothic 1 miecze runiczne 2518 3

O temacie

Autor Bloody Skull

Zaczęty 16.05.2016 roku

Wyświetleń 2518

Odpowiedzi 3

Bloody Skull

Bloody Skull

Użytkownicy
posty136
Propsy5
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy

Bloody Skull

Gothic 1 miecze runiczne
2016-05-16, 18:36(Ostatnia zmiana: 2016-05-16, 18:58)
Witam!
Otóż mam mały problem...
Broń runiczna ma wizualne efekty (np.strachu lub lodowej fali) ale nie ma efektów fizycznych (jeśli mogę tak to nazwać).
Postacie są obłożone lodem ale nadal mogą walczyć i się poruszać :/ Tak samo jest z innymi czarami...
Jedynie burza wiatru działa poprawnie...
Czy trzeba dopisać coś do nazw efektów?
Podrzucam skrypt 
        | |
        | |
        \ /
Spoiler
func void ReactToRuneSword(var c_npc attacker,var c_npc defender)
{
if(!Npc_IsInFightMode(attacker,FMODE_MELEE))
{return;};
var c_item weapon;
weapon=Npc_GetReadiedWeapon(other);
if(Hlp_IsItem(weapon,ItMw_1H_Saw))
{
Wld_PlayEffect("spellFX_IceCube",attacker,defender,0,0,0,FALSE);
}
else if(Hlp_IsItem(weapon,ItMw_2H_Sword_100))
{
   
Print("Cios Krytyczny");
Wld_PlayEffect("spellFX_FIRERAIN",attacker,defender,0,0,0,FALSE);
B_MagicHurtNpc (attacker,  100);    //Damage
      };
 if(Hlp_IsItem(weapon,ItMw_1H_Sword_101))
{
   
Print("Cios Krytyczny");
Wld_PlayEffect("spellFX_Firestorm",attacker,defender,0,0,0,FALSE);
B_MagicHurtNpc (attacker,  100);    //Damage
      };
 if(Hlp_IsItem(weapon,ItMw_Knife02))
{
   
Print("Cios Krytyczny");
Wld_PlayEffect("spellFX_Thunderbolt",attacker,defender,0,0,0,FALSE);
B_MagicHurtNpc (attacker,  100);    //Damage
      };
 if(Hlp_IsItem(weapon,ItMw_1H_Axe_101))
{
   
Print("Cios Krytyczny");
Wld_PlayEffect("spellFX_Thunderball",attacker,defender,0,0,0,FALSE);
B_MagicHurtNpc (attacker,  100);    //Damage
      };
 if(Hlp_IsItem(weapon,ItMw_1H_Sword_104))
{
   
Print("Cios Krytyczny");
Wld_PlayEffect("spellFX_Icewave",attacker,defender,0,0,0,FALSE);
B_MagicHurtNpc (attacker,  100);    //Damage
      };
 if(Hlp_IsItem(weapon,ItMw_1H_Axe_102))
{
   
Print("Cios Krytyczny");
Wld_PlayEffect("spellFX_Demon",attacker,defender,0,0,0,FALSE);
B_MagicHurtNpc (attacker,  100);    //Damage
      };
 if(Hlp_IsItem(weapon,ItMw_Knife01))
{
   
Print("Cios Krytyczny");
Wld_PlayEffect("spellFX_ArmyOfDarkness",attacker,defender,0,0,0,FALSE);
B_MagicHurtNpc (attacker,  100);    //Damage
      };
 if(Hlp_IsItem(weapon,ItMw_1H_Sword_105))
{
   
Print("Cios Krytyczny");
Wld_PlayEffect("spellFX_DestroyUndead",attacker,defender,0,0,0,FALSE);
B_MagicHurtNpc (attacker,  100);    //Damage
      };
 if(Hlp_IsItem(weapon,ItMw2hOrcHammer01))
{
   
Print("Cios Krytyczny");
Wld_PlayEffect("spellFX_WindFist",attacker,defender,0,0,0,FALSE);
B_MagicHurtNpc (attacker,  100);    //Damage
      };
 if(Hlp_IsItem(weapon,ItMw_1H_Sword_107))
{
   
Print("Cios Krytyczny");
Wld_PlayEffect("spellFX_Stormfist",attacker,defender,0,0,0,FALSE);
B_MagicHurtNpc (attacker,  100);    //Damage
      };
 if(Hlp_IsItem(weapon,ItMw_1H_Mace_100))
{
   
Print("Cios Krytyczny");
Wld_PlayEffect("spellFX_Charm",attacker,defender,0,0,0,FALSE);
B_MagicHurtNpc (attacker,  100);    //Damage
      };
 if(Hlp_IsItem(weapon,ItMw_1H_Sword_111))
{
   
Print("Cios Krytyczny");
Wld_PlayEffect("spellFX_Sleep",attacker,defender,0,0,0,FALSE);
B_MagicHurtNpc (attacker,  100);    //Damage
      };
 if(Hlp_IsItem(weapon,ItMw_1H_Sword_108))
{
   
Print("Cios Krytyczny");
Wld_PlayEffect("spellFX_Fear",attacker,defender,0,0,0,FALSE);
B_MagicHurtNpc (attacker,  100);    //Damage
      };
 if(Hlp_IsItem(weapon,ItMw_1H_Sword_149))
{
   
Print("Cios Krytyczny");
Wld_PlayEffect("spellFX_Control",attacker,defender,0,0,0,FALSE);
B_MagicHurtNpc (attacker,  100);    //Damage
      };
 if(Hlp_IsItem(weapon,ItMw_1H_Sword_150))
{
   
Print("Cios Krytyczny");
Wld_PlayEffect("spellFX_Berzerk",attacker,defender,0,0,0,FALSE);
B_MagicHurtNpc (attacker,  100);    //Damage
      };
 if(Hlp_IsItem(weapon,ItMw_1H_Sword_151))
{
   
Print("Cios Krytyczny");
Wld_PlayEffect("spellFX_BreathOfDeath",attacker,defender,0,0,0,FALSE);
B_MagicHurtNpc (attacker,  100);    //Damage
      };
 if(Hlp_IsItem(weapon,ItMw_1H_Sword_152))
{
   
Print("Cios Krytyczny");
Wld_PlayEffect("spellFX_Shrink",attacker,defender,0,0,0,FALSE);
B_MagicHurtNpc (attacker,  100);    //Damage
      };

};
Z góry dzięki za pomoc ;)

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Musisz dodać AI_StartState tak jak to jest w czarach. Efekty wizualne to tylko wygląd czaru, musisz sam ustawić jak przeciwnik się ma zachowywać.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Bloody Skull

Bloody Skull

Użytkownicy
posty136
Propsy5
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
Musisz dodać AI_StartState tak jak to jest w czarach. Efekty wizualne to tylko wygląd czaru, musisz sam ustawić jak przeciwnik się ma zachowywać.

Gdzie to tak mniej więcej mam dodać?

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Poszukaj w skryptach czarów i dodaj zaraz po komendzie efektu (w skrypcie miecza runicznego). Starczy się tylko trochę wysilić i poszukać AI_StartState w skryptach. Notepad++ Ci pomoże opcją wyszukiwania w danym folderze.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry