Witam, mam problem z wstawieniem NPC, stworzyłem postać (na razie bez dialogu) dodałem ja w startupie, spakowałem moda do pliku .mod za pomocą GothicVDFS dane w pliku .ini zrobiłem poprawnie. Uruchomiłem grę wszystko piękne tylko, ze nowa postać nie respi się, próbowałem na wszelkie sposoby rozwiązać problem ale nic nie skutkuje. Postać pojawia się dopiero po zastosowaniu konsoli i zachowuje się tak, jak przewiduje rutyna dokładnie na tym WP co powinna. Jeżeli to ma jakieś znaczenie to powiem, że świat .zen pobralem z WOG.
Oto Skrypt postaci:
instance GLA_1_Boromir (Npc_Default)
{
// ------ NSC ------
name = "Boromir";
guild = GIL_NONE;
id = 1;
voice = 1;
flags = 0
npctype = NPCTYPE_MAIN;
// ------ Attribute ------
attribute[ATR_STRENGTH] = 60;
attribute[ATR_DEXTERITY] = 10;
attribute[ATR_MANA_MAX] = 10;
attribute[ATR_MANA] = 10;
attribute[ATR_HITPOINTS_MAX] = 200;
attribute[ATR_HITPOINTS] = 200;
// ------ Kampf-Taktik ------
fight_tactic = FAI_HUMAN_STRONG; // MASTER / STRONG / COWARD / MAGE
// ------ Equippte Waffen ------ //Munition wird automatisch generiert, darf aber angegeben werden
EquipItem (self, ItMw_1h_Mil_Sword);
// ------ Inventory ------
B_CreateAmbientInv (self);
// ------ visuals ------ //Muss NACH Attributen kommen, weil in B_SetNpcVisual die Breite abh. v. STR skaliert wird
B_SetNpcVisual (self, MALE, "Hum_Head_FatBald", Face_N_Normal16, BodyTex_N, ITAR_MIL_M);
Mdl_SetModelFatness (self, 2);
Mdl_ApplyOverlayMds (self, "Humans_Militia.mds"); // Tired / Militia / Mage / Arrogance / Relaxed
// ------ NSC-relevante Talente vergeben ------
B_GiveNpcTalents (self);
// ------ Kampf-Talente ------ //Der enthaltene B_AddFightSkill setzt Talent-Ani abhängig von TrefferChance% - alle Kampftalente werden gleichhoch gesetzt
B_SetFightSkills (self, 60); //Grenzen für Talent-Level liegen bei 30 und 60
// ------ TA anmelden ------
daily_routine = Rtn_Start_1000;
};
FUNC VOID Rtn_Start_1000 ()
{
TA_Stand_Guarding (12,00,21,00,"BOROMIR_STRAZ");
TA_Stand_Guarding (21,00,12,00,"BOROMIR_STRAZ");
};
A to fragment Startupa odpowiadający za nowy świat
// *********
// GladiatorOut
// *********
func void STARTUP_GLADIATOROUT ()
{
Wld_InsertNpc (GLA_1_Boromir,"BOROMIR_STRAZ");
};
func void INIT_SUB_GLADIATOROUT ()
{
};
func void INIT_GLADIATOROUT ()
{
B_InitMonsterAttitudes ();
B_InitGuildAttitudes();
B_InitNpcGlobals ();
INIT_SUB_GLADIATOROUT();
};
To miała być pierwsza postać, dla testu ale chyba coś poszlo nie tak

Proszę o pomoc