O temacie
Autor Siemekk
Zaczęty 14.05.2016 roku
Wyświetleń 9891
Odpowiedzi 42
Siemekk Złote Wrota
Splash Moderator
klatkę animacji pobierasz tak jak ja się staram
tak jak ja się staram
Halicor
A wystarczy tylko zajrzeć do klas.
func int DMG_OnDmg(var int victimPtr, var int attackerPtr, var int dmg) { var c_npc slf; slf = _^(attackerptr); // atakujący var c_npc oth; oth = _^(victimPtr); // ofiara var C_Item EQWeapon; EQWeapon = Npc_GetReadiedWeapon(slf); // broń wyciągnięta return dmg;}; func void _DMG_OnDmg() { EDI = DMG_OnDmg(EBP, MEM_ReadInt(MEM_ReadInt(ESP+644)+8), EDI);};func void InitDamage() { const int dmg = 0; if (dmg) { return; }; HookEngineF(6736583/*0x66CAC7*/, 5, _DMG_OnDmg); dmg = 1;};
Bogdan Zwei
Mark56 Moderator
Tylko do których klas oCNPC, oCAniCtrl i coś jeszcze ?
var oCNpc oCHer; oCHer = Hlp_GetNpc(hero);var zCAIPlayer modelState; modelState = _^(oCHer.anictrl);
HeroDamage_NextCombo=FALSE;//reset var oCNpc oCHer; oCHer = Hlp_GetNpc(hero); var zCAIPlayer modelState; modelState = _^(oCHer.anictrl); combonum =modelState.combonr;//combonrHeroDamage_lastcombo = combonum; //BS - CHECK if !HIT =>quitif((HeroDamage_lastBS==32794)&&(Npc_GetBodyState(hero)!=32794))||(HeroDamage_lastcombo>combonum){HeroDamage_ComboCounter+=1; HeroDamage_NextCombo=TRUE;};
Dzieki pomocy Splash'a chyba udało mi się znaleźć. Tylko, że nie wiem jak mam rozumieć to:
var int lastHitFrame;var oCNpc oCHer; oCHer = Hlp_GetNpc(hero);var zCAIPlayer modelState; modelState = _^(oCHer.anictrl); lastHitFrame =modelState.lastHitAniFrame;//Hit IDvar int Combo_Frame; Combo_Frame=roundf(lastHitFrame); // dzięki Splash :)if(Npc_HasRadiedMeleeWeapon(oCHer)&&(Npc_IsInFightMode(oCHer,FMODE_MELEE)))//ma wyciągniętą broń i jest w stanie ataku{[...]
if (combo_frame==5) { Prints("Hit"); };