Pakiet Anim8 9655 50

O temacie

Autor Siemekk

Zaczęty 9.05.2016 roku

Wyświetleń 9655

Odpowiedzi 50

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Siemanko :F Otóż czasem najdzie mnie ochota i próbuję pisać system powiadomień  :lol2: Ale za cholerę nie wiem jak mam używać Anim8 jedyne co mi się udało to napisanie klasy do systemu i funkcji usuwania oraz odniesień do klasy.
Więc czy ktoś mi może opisać, wyjaśnić lub pokazać przykład co mam zrobić aby Print się przesunął osią Y o x kratek i na określony czas się zatrzymał. (Dam worka propsów)
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
W sumie nie jest to aż takie trudne. Żeby zrobić ruszający się print potrzebujesz odpowiedniej klasy oraz ustawić tej klasie zmienianie pozycji co klatkę/milisekundy.


Ta klasa to gCPrint jak dobrze pamiętam:
class gCPrint
{
var int a8_Alpha;    // Anim8(h)
var int a8_Movement; // Anim8(h)
var int tv_Text;     // Print(h)
var int vr_Pos;     // Position (int)
var int vr_Offs;     // Offset (int)
};

Polecam Interface.d. Tam masz wszystkie te potrzebne funkcje.

Żeby zrobić przemieszczającego się czasowo printa, musisz ustawiać jego pozycję czasowo (jak już wspomniałem):

Globalna zmienna: var gCPrint var_gCPrint;
anim8ptr = Anim8_NewExt   (PrintColY, gCPrintCol_Position, ptr, false);
Anim8   (anim8ptr, PrintColY - ColTextHeight, Print_MoveYTime, A8_SlowEnd);
gCPrint.a8_Movement = anim8ptr;
var_gCPrint.vr_Pos = PozycjaY;


Nie chciało mi się okrawać mojago skryptu. Raczej samo var_gCPrint.vr_Pos = PozycjaY; wystarczy, lecz pewien nie jestem.
To funkcja, nie zmienna.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Wiem że to funkcja to na czerwono :F tylko za bardzo nie ogarniam kilku rzeczy:
1) Co ma być w tej funkcji, wiem że odniesienie do zCViewText;
2)Jak ogólnie to działa? Bo wiem że muszę stworzyć Printa w zmiennej z klasy, wtedy ma już swoją pozycję. I co dalej? Jak użyć tego Anim8 aby print się ruszył do mojego miejsca i tam pozostał.
Sorki że tak piszę, ale dla mnie ten pakiet to czarna magia tak samo jak float :F
P.S Wzorowałem/ próbowałem uczyć się na tym skrypcie z Lego do PrintS_Ext();
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Xardas47

Xardas47

Użytkownicy
Mhroczny charakterek
posty249
Propsy150
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Mhroczny charakterek
http://lego.worldofplayers.de/?Beispiele_Anim8
Komentarze są co prawda po niemiecku, ale powinieneś dużo ogarnąć z samej analizy kodu, ewentualnie coś sobie przetłumaczysz. LeGo to tak naprawdę "sprowadzenie Ikarusa" do poziomu standardowych gothicowych skryptów, więc jeśli dobrze ogarniasz podstawowe skrypty to z funkcjami z LeGo nie powinieneś mieć większych problemów.
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
1. Starczy że skopiujesz cały PrintS i jego wszystkie funkcje, które są w nim użyte (i te funkcje, które są w funkcjach funkcji PrintS'a).
2. Anim8 bardziej służy do tego, żeby coś pokazać i robić fajny efekt przy pojawianiu/znikaniu. Sama zmienna z gCPrint Ci się przyda (gCPrint.vr_Pos).

W samym PrintS (tzn. w tej funkcji PrintS gdzie są te anim8) masz zmianę tej zmiennej:
p.vr_Pos = PF_PrintY - PF_TextHeight;
p - zmienna gCPrint
PF_PrintY - pozycja Y printa
PF_TextHeight - wartość, jaka się odejmuje przy każdym nowym princie.

Przykład:
Print pojawia się na pikselu 1200 (pozycja Y oczywiście - PF_PrintY). Print unosi się o 50 pikseli do góry (PF_TextHeight) za każdym razem jak wywołasz PrintS. Czyli pierwszy print pojawi się na pikselu 1150 (1200 - 50), drugi znowu na pikselu 1150, przez co pozycja pierwszego printu zmieni się znowu o 50.

Przykład do powyższego przykładu:
PrintS("Happy");
1200 - 50 -> 1150 na tym pikselu mamy napis "Happy"
PrintS("Sad");
PrintS("Happy") = 1150 - 50 -> 1100 na ten piksel zostanie przeniesiony napis "Happy"
PrintS("Sad") = 1200 - 50 -> 1150 na tym pikselu pojawi się napis "Sad"


 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Tak, to wiem >.< Bo przerobiłem wszystkie nazwy na takie które odpowiadają np. p.vr_pos zamieniłem na ptr.vr_pos. Ogólnie chodzi mi o odwzorowanie systemu powiadomień z Czasu Zapłaty (za czasów orka nie było Anim8 i LeGo). Na 100% potrzebna mi jest 2 krotna zmiana pozycji i jedno zatrzymanie :
1- Opadanie
2- Czekanie
3-Opadanie i zmiana kanału Alfa lub wywalenie tekstu.
Jak zrobić właśnie takie coś? Print'a na 1 opadnięcie by mi się udało napisać za pomocą tego z LeGo. Ktoś może mi powiedzieć jakich funkcji użyć do tego bo w LeGo są 2 Anim8 i Anim8q.
Kolejna rzecz, od czego są zmienne w Userconst.d:
const int A8_Constant  = 1;
const int A8_SlowEnd   = 2;
const int A8_SlowStart = 3;
const int A8_Wait      = 4;
Wiem że oznaczają one jakąś (chyba prędkość lub stan Anim8) To w jakim wypadku szybkość będzie podobna do CZ?
Tak btw. Bogdan, wiem jak działa ten print XD ciągle go używam dopóki nie napiszę własnego :)
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Przejrzałem całkowicie folder Anim8.d. Anim8 służy do robienia efektów pojawiania i znikania obrazu (tak jak znika i pojawia się PrintS()). Sama klasa gCPrint odpowiada za ruch printów.

Jeśli chcesz zrobić print który nie zakłada milionów napisów na ekran, musisz używać Anim8q(var int hndl, var int target, var int span, var int interpol), ponieważ używa ono systemu kolejek (jeśli animacja się zakończy, doda nową itd.), zaś Anim8(var int hndl, var int target, var int span, var int interpol) nie używa systemu kolejek.
hndl = to pointer animacji, czyli wiadomo, że zmienna, która robi animację (ta zmienna zawiera funkcję Anim8_New())
target = to cel, czyli jak dodajesz tu ruch gCPrint.vr_Pos = YYY/XXX (zależnie od tego, która pozycja ma być zmieniana - Y albo X.
span = to czas jaki utrzymuje się dana animacja (milisekundy)
interpol = to komenda dla animacji, czyli to co wymieniłeś wyżej

Musiałbyś się dużo z tym pobawić.

Tak dla mini-informacji:
gCPrint.a8_Alpha zawiera animację pojawiania się napisu na ekranie
gCPrint.a8_Movement zawiera ruch animacji
gCPrint.vr_Pos zawiera pozycję napisu

PS: Daję Ci propsa, bo nauczyłeś mnie jak działa anim8.  :F Bez Ciebie nigdy bym nie ruszył dupska żeby się tego nauczyć.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Mniej więcej o taki opis mi chodziło :) Ogólnie to napisałem nową klasę odpowiadającą za powiadomienia:
class UIMsg {
    var int MsgAlpha;    // Anim8(h) render text
    var int TextMove; // Anim8(h) move msg
var int ViewMove;
var int MsgView;// Anim8 (h) move texture
    var int Text;     // Print(h) Create Text
/***************************************\
When text have >=  charsInline
\***************************************/
var int FirstLine;//Print
var int SecondLine;//Print
/***************************************\
When text have >=  charsInline
\***************************************/
        var int time;//MsgView Time
};
instance UIMsg@(UIMsg);
Drugi plus że nie muszę tworzyć managera :D. Jeszcze jak byś mógł podpowiedzieć, to jak wywołać 2 Anim8q gdy 1 się spełni? I to będzie chyba wszystko D:
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Anim8q wywołuje się jeden po drugim (dlatego, że q oznacza tutaj dodawanie do kolejki, czyli jak czas działania animacji się skończy, druga zostanie wywołana).
Przykład:

Anim8q(ptr, 255, 1200, A8_SlowStart) // zmieni alpha na 255 + (-255) czyli na 0
Anim8q(ptr, 0, 1200, A8_Wait) // zmieni alpha na -1 po zakończeniu tego powyżej, czyli po 1.2 sekundzie i podczas działania TEJ animacji
Anim8q(ptr, 0, 1200, A8_SlowEnd) // zakończy animację po zakończeniu tej powyżej (czyli po 1.2 sekundach)
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Zaczyna to wychodzić D:
Mover = Anim8_NewExt(3500, UIMsg_Position, hndl, false);
Anim8q (Mover, 3500, time*50, A8_SlowEnd);
Anim8q (Mover, 3750, time*100, A8_Wait);
Anim8q (Mover, 4000, time*50, A8_SlowStart);
Tylko wygląda to tak :
-Stoi w miejscu
-Opada
Zamiast:
-Opada
-Stoi
-Opada
Jak to ogarnąć? Bo nie mam pojęcia :F próbowałem zmieniać A8_*... ale nic nie dało
ptr.Text = Print_Ext(PF_PrintX, PF_PrintY, txt, PF_Font, color, -1);// tak wygląda print
I jeszcze gdzie zmienić szybkość opadania na taką jak w CZ :O
time*50? - Czy to odpowiada że przez x czasu czeka zanim wykona polecenie :F?
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Żeby opadało, czekało, opadało musiałbyś wykonywać vr_Movement dwa razy. Wyglądało by to mniej więcej tak, że kopiujesz skrypt gdzie opada print i dodajesz go na sam początek, czyli wywołujesz vr_movement, potem ustawiasz vr_Alpha i potem znowu wywołujesz vr_Movement. W sumie może trzeba będzie także dodać jeszcze jedną zmienną gCPrint.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
  Mover = Anim8_NewExt(3500, UIMsg_Position, hndl, false);
Anim8q (Mover, 4000, time*30, A8_SlowEnd);
Mover = Anim8_NewExt(4000,UIMsg_WaitPosition,hndl,false);
Anim8q (Mover,4000,time*100,A8_Wait);
Mover = Anim8_NewExt(4000, UIMsg_EndPosition, hndl, false);
Anim8q (Mover, 4500, time*30, A8_SlowEnd);
Rozbiłem to na 3 funkcje, mimo to dzieją się dziwne rzeczy :/ takie jak powrót printa na miejsce startowe czy olanie A8_Wait przez printa.
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.

Bogdan Zwei

Pakiet Anim8
#12 2016-05-10, 17:56(Ostatnia zmiana: 2016-05-10, 18:26)
Bardziej mi chodziło o coś takiego:


//Applying anim8 mover
anim8ptr = Anim8_NewExt (PrintColY, gCPrintCol_Position, ptr, false);
Anim8 (anim8ptr, PrintColY - ColTextHeight, Print_MoveYTime, A8_SlowEnd);
gCPrint.a8_Movement = anim8ptr;

//Creating anim8 alpha
anim8ptr = Anim8_NewExt (1, gCPrintCol_Alpha, ptr, false);
Anim8_RemoveIfEmpty (anim8ptr, true);
Anim8_RemoveDataIfEmpty (anim8ptr, true);
Anim8 (anim8ptr, 255, Print_FadeInTime,  A8_Constant);
Anim8q (anim8ptr, 0,   Print_WaitTime,    A8_Wait);
Anim8q (anim8ptr, 0,   Print_FadeOutTime, A8_SlowStart);
gCPrint.a8_Alpha = anim8ptr;

//Applying anim8 mover
anim8ptr = Anim8_NewExt (PrintColY, gCPrintCol_Position, ptr, false);
Anim8 (anim8ptr, PrintColY - ColTextHeight, Print_MoveYTime, A8_SlowEnd);
gCPrint.a8_Movement = anim8ptr;


Małe nowości:
Drugi parametr w anim8 (target) to piksel, na który ma zostać przesunięty anim8. Dowiedziałem się tego niedawno.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
anim8ptr = Anim8_NewExt (1, gCPrintCol_Alpha, ptr, false);
Anim8_RemoveIfEmpty (anim8ptr, true);
Anim8_RemoveDataIfEmpty (anim8ptr, true);
Anim8 (anim8ptr, 255, Print_FadeInTime,  A8_Constant);
Anim8q (anim8ptr, 0,   Print_WaitTime,    A8_Wait);
Anim8q (anim8ptr, 0,   Print_FadeOutTime, A8_SlowStart);
gCPrint.a8_Alpha = anim8ptr;
To odpowiada za zmianę kanału alfa.
Próbowałem to rozpisać 2x bez 2 movera print właściwie się przemieszcza, zaś z 2 moverem print nic nie robi i wraca do stanu poprzedniego...
Działa to teraz w taki sposób >.<
Opadanie, opadanie, powrót do postoju xD tak mój skrypcik wygląda .-.
func void Msger(var string txt, var int color, var int time) {
    var int hndl; hndl = new(UIMsg@);
    var UIMsg ptr; ptr = get(hndl);
    var int Mover;

    Mover = Anim8_NewExt(1, UIMsg_Alpha, hndl, false);

    Anim8_RemoveIfEmpty    (Mover, true);
    Anim8_RemoveDataIfEmpty(Mover, true);
ptr.Text = Print_Ext(100, 3500, txt, PF_Font, color, -1);

ptr.MsgAlpha = Mover;

    Mover = Anim8_NewExt(3500, UIMsg_Position, hndl, false);
Anim8q (Mover, 4000, time*50, A8_SlowEnd);
Anim8q (Mover,4000,time*100,A8_Wait);

Mover = Anim8_NewExt(3500, UIMsg_EndPosition, hndl, false);
Anim8q (Mover, 4500, time*50, A8_SlowEnd);
Anim8q (Mover, 4500, time*50, A8_Wait);
    ptr.TextMove = Mover;

   

};
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.

Bogdan Zwei

Pakiet Anim8
#14 2016-05-10, 18:39(Ostatnia zmiana: 2016-05-10, 18:59)
Z tym jest dużo pierdolenia. Dałbyś radę nagrać filmik jak dokładnie to wygląda?


   anim8ptr = Anim8_NewExt   (PrintColY, gCPrintCol_Position, ptr, false);
   Anim8   (anim8ptr, xxx, Print_MoveYTime, A8_Wait);
   Anim8q   (anim8ptr, PrintColY - ColTextHeight, Print_MoveYTime, A8_SlowEnd);
   gCPrint.a8_Movement = anim8ptr;

Tutaj wpisujesz na który piksel ma się przemieścić print. Powinno się przemieszczać dokładnie podczas trwania Printu.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Coraz lepiej D: Tak to wygląda :O
https://www.youtube.com/watch?v=Wo4xCeTc4-c

P.S jak później podpiąć to wszystko pod funkcję zmiany kanału alfa?/delet'a tekstu
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Pod Alphe tego nie podpinasz. To jest mover, powinien działać bezproblemowo. Tutaj jeszcze przykład jak powinno to wyglądać:

func void PrintS_Ext(var string txt, var int color) {
    var int h; h = new(gCPrintS@);
    var gCPrintS p; p = get(h);
    var int v;

    v = Anim8_NewExt(1, gCPrintS_Alpha, h, false);
    Anim8_RemoveIfEmpty(v, true);
    Anim8_RemoveDataIfEmpty(v, true);
    Anim8 (v, 255, PF_FadeInTime,  A8_Constant);
    Anim8q(v, 0,   PF_WaitTime,    A8_Wait);
    Anim8q(v, 0,   PF_FadeOutTime, A8_SlowStart);
    p.a8_Alpha = v;

    v = Anim8_NewExt(PF_PrintY, gCPrintS_Position, h, false);
    Anim8 (v, PF_PrintY - PF_TextHeight, PF_MoveYTime, A8_Wait);//tutaj przemieszczasz printa podczas czasu jego trwania
    Anim8q (v, PF_PrintY - PF_TextHeight, PF_MoveYTime, A8_SlowEnd);//tutaj musi być ten sam numer co wyżej, ta animacja odpowiada za wykasowanie printa na koniec.
    p.a8_Movement = v;

    p.tv_Text = Print_Ext(PF_PrintX, PF_PrintY, txt, PF_Font, color, -1);
    p.vr_Pos = PF_PrintY - PF_TextHeight;
    gCPrintS_COff += 1;
    if(!gCPrintS_Act) {
        gCPrintS_COff = 0;
    };
    gCPrintS_Act += 1;
    p.vr_Offs = gCPrintS_COff;
};


Info: Każda animacja po anim8_New musi być Anim8, nie anim8q, dopiero każde kolejne powinny być anim8q. Przykład:
anim8_New (tratata);
Anim8 (tratata); //tu nigdy nie może być q, bo wtedy będzie czekać na zakończenie animacji, po czym doda nową.
Anim8q (tratata);


Zachowania animacji anim8 (ostatni parametr w anim8 i anim8q):
const int A8_Constant  = 1;//Zachowanie natychmiastowe
const int A8_SlowEnd   = 2;//Zachowanie na zakończenie
const int A8_SlowStart = 3;//Zachowanie na początek
const int A8_Wait      = 4;//Zachowanie podczas czekania
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota

Siemekk
Złote Wrota

Pakiet Anim8
#17 2016-05-10, 19:49(Ostatnia zmiana: 2016-05-10, 19:58)
No i pięknie :D Print działa, tera dorobić Box'a i napisać usuwanie co nie powinno być "już" trudne. Gorzej z Managerem >.< Proszę nie zamykać tematu bo na 100% tu jeszcze coś napisze :)
Jednak Edit :F jak podczepić teraz ten cholerny skrypt z zmianą kanału Alfa? Gdy podpinam go pod mover'a to od razu się zmienia :/
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Mam rozumieć, że print działa poprawnie w 100%? Nic się nie buguje? Pojawia się, przesuwa i znika poprawnie?
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Przesuwa się, czeka, ale nie znika bo jak napisałem wyżej nie wiem jak podczepić go pod kanał alfa (jak chcesz mogę ci filmik pokazać z jego działaniem)
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry