anim8ptr = Anim8_NewExt (1, gCPrintCol_Alpha, ptr, false);
Anim8_RemoveIfEmpty (anim8ptr, true);
Anim8_RemoveDataIfEmpty (anim8ptr, true);
Anim8 (anim8ptr, 255, Print_FadeInTime, A8_Constant);
Anim8q (anim8ptr, 0, Print_WaitTime, A8_Wait);
Anim8q (anim8ptr, 0, Print_FadeOutTime, A8_SlowStart);
gCPrint.a8_Alpha = anim8ptr;
To odpowiada za zmianę kanału alfa.
Próbowałem to rozpisać 2x bez 2 movera print właściwie się przemieszcza, zaś z 2 moverem print nic nie robi i wraca do stanu poprzedniego...
Działa to teraz w taki sposób >.<
Opadanie, opadanie, powrót do postoju xD tak mój skrypcik wygląda .-.
func void Msger(var string txt, var int color, var int time) {
var int hndl; hndl = new(UIMsg@);
var UIMsg ptr; ptr = get(hndl);
var int Mover;
Mover = Anim8_NewExt(1, UIMsg_Alpha, hndl, false);
Anim8_RemoveIfEmpty (Mover, true);
Anim8_RemoveDataIfEmpty(Mover, true);
ptr.Text = Print_Ext(100, 3500, txt, PF_Font, color, -1);
ptr.MsgAlpha = Mover;
Mover = Anim8_NewExt(3500, UIMsg_Position, hndl, false);
Anim8q (Mover, 4000, time*50, A8_SlowEnd);
Anim8q (Mover,4000,time*100,A8_Wait);
Mover = Anim8_NewExt(3500, UIMsg_EndPosition, hndl, false);
Anim8q (Mover, 4500, time*50, A8_SlowEnd);
Anim8q (Mover, 4500, time*50, A8_Wait);
ptr.TextMove = Mover;
};