Spolszczanie gier na silniku Unity 4599 1

O temacie

Autor MarkosBoss

Zaczęty 4.05.2016 roku

Wyświetleń 4599

Odpowiedzi 1

MarkosBoss

MarkosBoss

RaveN Studio
posty119
Propsy186
Profesjabrak
  • RaveN Studio
Czołem!

Słuchajcie, jest taka sprawa... Załóżmy, że mamy takiego Dreamfall: Chapters. Ktoś wyciągnął pliki tekstowe i tekstury z gry, wszystko jest przetłumaczone i... nie ma komu tych spolszczonych plików zebrać w całość i zrobić instalator.

Przeglądałem tematy z kursami do Unity, ale nie znalazłem czegoś przydatnego. Pytania są trzy i wszystkie proste.
  • Jak skompilować przetłumaczone pliki i zrobić instalator, żeby można było przetestować spolszczenie?
  • Jak w przyszłości wypakować z takiego Dreamfalla (lub innej gry na Unity) pliki tekstowe i graficzne, żeby można je było spolszczyć?
  • Czy powyższe czynności może wykonać noob?

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Czy gra nie jest przypadkiem na Steama? Jeśli jest to poszukaj może u nich na forum jak dodać takie spolszczenie.
Jakie rozszerzenia mają te pliki? Może nie trzeba nic kompilować tylko podmienić?


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry