Tak więc nie będę ci mówił co masz źle bo nie podałeś skryptu. ale masz w prezencie to: instance Test (Npc_Default)
{
// ------ NSC ------
name = "TestUżyciaŁukuIKuszy";
guild = GIL_VLK;
id = 413;
voice = 11;
flags = NPC_FLAG_IMMORTAL;
npctype = NPCTYPE_MAIN;
// ------ Attribute ------
attribute[ATR_STRENGTH] = 90;
attribute[ATR_DEXTERITY] = 90;
attribute[ATR_MANA_MAX] = 0;
attribute[ATR_MANA] = 0;
attribute[ATR_HITPOINTS_MAX] = 40;
attribute[ATR_HITPOINTS] = 40;
// ------ Kampf-Taktik ------
fight_tactic = FAI_HUMAN_STRONG;
// ------ Equippte Waffen ------
EquipItem (self, ItRw_Mil_Crossbow);
CreateInvItems (self, ItRw_Bolt, 20);
// ------ visuals ------
B_SetNpcVisual (self, MALE, "Hum_Head_FatBald.", Face_L_Tough_Santino, BodyTex_L,ITAR_LEATHER_L );
Mdl_SetModelFatness (self, 0.8);
Mdl_ApplyOverlayMds (self, "Humans_Relaxed.mds");
// ------ NSC-relevante Talente vergeben ------
B_GiveNpcTalents (self);
// ------ Kampf-Talente ------
B_SetFightSkills (self, 35);
// ------ TA anmelden ------
daily_routine = Rtn_Start_413;
};
FUNC VOID Rtn_Start_413 ()
{
TA_Stand_Guarding (05,00,00,00,"EROL_IDZIE3");
TA_Stand_Guarding (00,00,05,00,"EROL_IDZIE3");
};
Wzoruj się na tym, a twoje npc będą używać kuszy czy tam łuku, dodam że między innymi ważne jest aby miały wystarczającą ilość siły/zręczności do użycia danego łuku/kuszy.