Walka tarczą... Problem! 2853 5

O temacie

Autor RKM

Zaczęty 24.03.2016 roku

Wyświetleń 2853

Odpowiedzi 5

RKM

RKM

Użytkownicy
posty74
Propsy39
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
Witam, otóż napotkałem następujący problem, w moim MDS'ie walki tarczą (Działał jak należy) edytowałem skrypt bloku, usunąłem skompilowane animacje, wgrałem nowe, ale gdy odpaliłem gre i założyłem tarcze efekt był następujący:
http://wrzucaj.net/images/2016/03/24/1f3a37465c39b890211deed1733e58de.jpg
Nie wiem co może być źle... Proszę o pomoc!!
Tu daje MDS'a
Spoiler
//++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
// HUMAN OVERLAY TARCZA_LVL2_01
//++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++


Model ("HuS")
{

MeshAndTree ("Hum_Body_Naked0.ASC" DONT_USE_MESH)

aniEnum
{
modelTag ("DEF_HIT_LIMB" "zs_RightHand")

//++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

// 1H - WEAPON READY
ani ("t_Run_2_1h" 1 "s_1h" 0.1 0.0 M. "Hum_1hSDrawT2.asc" F 1 2)
ani ("s_1h" 1 "s_1h" 0.0 0.0 M. "Hum_1hSDrawT2.asc" F 3 3)
ani ("t_1h_2_1hRun" 1 "s_1hRun" 0.0 0.1 M. "Hum_1hSDrawT2.asc" F   4 14)
{
*eventTag (7 "DEF_FIGHTMODE" "1H")
      //*eventSwapMesh   (7 "ZS_SHIELD" "ZS_LEFTARM")
*eventTag (7 "DEF_DRAWSOUND")
}

ani ("t_1hRun_2_1h" 1 "s_1h" 0.1 0.0 M. "Hum_1hSDrawT2.asc" R   4 14)
{
*eventTag (7 "DEF_FIGHTMODE" "")
        //*eventSwapMesh   (7 "ZS_LEFTARM" "ZS_SHIELD")
*eventTag (12 "DEF_UNDRAWSOUND")
}

aniAlias ("t_1h_2_Run" 1 "s_Run" 0.0 0.1 M. "t_Run_2_1h" R)


///////////////////////
// 1H MOVEMENT
///////////////////////

// 1h-RUN
ani ("s_1hRun" 1 "s_1hRun" 0.1 0.1 MI "Hum_1hAmbientT2.asc" F 0 119 FPS:10)
ani ("t_1hRun_2_1hRunL" 1 "s_1hRunL" 0.1 0.0 M. "Hum_1hRunT2.asc" F 1 11)
ani ("s_1hRunL" 1 "s_1hRunL" 0.0 0.0 M. "Hum_1hRunT2.asc" F 12 31)
{
*eventSFXGrnd (12 "Run")
*eventSFXGrnd (22 "Run")
}
ani ("t_1hRunL_2_1hRun" 1 "s_1hRun" 0.0 0.0 M. "Hum_1hRunT2.asc" F 32 38)
{
*eventSFXGrnd (32 "Run")
*eventSFXGrnd (37 "Run")
}
aniBlend ("t_1hRunR_2_1hRun" "s_1hRun" 0.2 0.2)

// 1h-Run Backwards Movement
ani ("t_1hJumpB" 1 "s_1hRun" 0.1 0.2 M. "Hum_1hParadeJumpT2.asc" F 1 14)

// 1h-WALK
aniAlias ("s_1hWalk" 1 "s_1hWalk" 0.1 0.1 MI "s_1hRun" F)
ani ("t_1hWalk_2_1hWalkL" 1 "s_1hWalkL" 0.0 0.0 M. "Hum_1hWalkT2.asc" F 1 18)
{
*eventSFXGrnd (15 "Run")
}
ani ("s_1hWalkL" 1 "s_1hWalkL" 0.0 0.0 M. "Hum_1hWalkT2.asc" F 19 38)
{
*eventSFXGrnd (27 "Run")
*eventSFXGrnd (36 "Run")
}
ani ("t_1hWalkL_2_1hWalk" 1 "s_1hWalk" 0.0 0.0 M. "Hum_1hWalkT2.asc" F 39 49)
{
*eventSFXGrnd (47 "Run")
*eventSFXGrnd (49 "Run")
}
aniBlend ("t_1hWalkR_2_1hWalk" "s_1hWalk" 0.2 0.2)

// 1h-Walk Backwards Movement
aniAlias ("t_1hWalk_2_1hWalkBL" 1 "s_1hWalkBL" 0.0 0.0 M. "t_1hWalkL_2_1hWalk" R)
aniAlias ("s_1hWalkBL" 1 "s_1hWalkBL" 0.0 0.0 M. "s_1hWalkL" R)

aniAlias ("t_1hWalkBL_2_1hWalk" 1 "s_1hWalk" 0.0 0.0 M. "t_1hWalk_2_1hWalkL" R)
aniBlend ("t_1hWalkBR_2_1hWalk" "s_1hWalk" 0.2 0.2)
{
*eventSFXGrnd (22 "Run")
}

///////////////////////
// 1H TURNING
///////////////////////

ani ("t_1hRunTurnL" 20 "t_1hRunTurnL" 0.1 0.2 M. "Hum_1hTurnLT2.asc" F 0 24)
{
*eventSFXGrnd (8 "Turn")
*eventSFXGrnd (16 "Turn")
*eventSFXGrnd (23 "Turn")
}
ani ("t_1hRunTurnR" 20 "t_1hRunTurnR" 0.1 0.2 M. "Hum_1hTurnRT2.asc" F 0 24)
{
*eventSFXGrnd (5 "Turn")
*eventSFXGrnd (12 "Turn")
*eventSFXGrnd (19 "Turn")
}


aniAlias ("t_1hWalkTurnL" 20 "t_1hWalkTurnL" 0.1 0.2 M. "t_1hRunTurnL" F)
aniAlias ("t_1hWalkTurnR" 20 "t_1hWalkTurnR" 0.1 0.2 M. "t_1hRunTurnR" F)

///////////////////////
// 1H STRAFING
///////////////////////

ani ("t_1hRunStrafeL" 1 "t_1hRunStrafeL" 0.1 0.1 M. "Hum_1hStrafeLT2_M02.asc" F 0 18)
{
*eventSFXGrnd (0 "Run")
*eventSFXGrnd (9 "Run")
}
ani ("t_1hRunStrafeR" 1 "t_1hRunStrafeR" 0.1 0.1 M. "Hum_1hStrafeRT2_M02.asc" F 0 18)
{
*eventSFXGrnd (0 "Run")
*eventSFXGrnd (9 "Run")
}

aniAlias ("t_1hWalkStrafeL" 1 "t_1hWalkStrafeL" 0.1 0.1 M. "t_1hRunStrafeL" F)
aniAlias ("t_1hWalkStrafeR" 1 "t_1hWalkStrafeR" 0.1 0.1 M. "t_1hRunStrafeR" F)

///////////////////////
// 1H TRANSITIONS
///////////////////////
// Movement-Modes
aniBlend ("t_1hRun_2_1hWalk" "s_1hWalk" 0.0 0.2)
aniBlend ("t_1hWalk_2_1hRun" "s_1hRun" 0.0 0.2)

ani ("t_1hRun_2_1hSneak" 1 "s_1hSneak" 0.1 0.1 M. "Hum_1hRun_2_Sneak.asc" F 25 30)
aniAlias ("t_1hSneak_2_1hRun" 1 "s_1hRun" 0.1 0.1 M. "t_1hRun_2_1hSneak" R)

aniBlend ("t_1hRunL_2_1hWalkL" "s_1hWalkL" 0.2 0.2)
aniBlend ("t_1hWalkL_2_1hRunL" "s_1hRunL" 0.2 0.2)

aniBlend ("t_1hSneakL_2_1hRunL" "s_1hRunL" 0.2 0.2)
aniBlend ("t_1hRunL_2_1hSneakL" "s_1hSneakL" 0.2 0.2)

///////////////////////
// 1H SWORD FIGHTING
///////////////////////
ani ("s_1hAttack" 1 "s_1hAttack" 0.0 0.2 M. "Hum_1hAttackComboT2_M05.asc" F 1 140)
{
*eventTag (0 "DEF_HIT_LIMB" "ZS_RIGHTHAND")
*eventTag (0 "DEF_OPT_FRAME" "4 37 74 110")
*eventTag (0 "DEF_HIT_END" "34 69 104 139")
*eventTag (0 "DEF_WINDOW" "12 36 47 71 82 106 117 139")
// *eventTag (0 "DEF_DIR" "ORLR")

*eventSFX (4 "Whoosh" EMPTY_SLOT )
*eventSFX (74 "WHOOSH" EMPTY_SLOT )
}


// Auf Höhen schlagen
// ani ("c_1hAttack_1" 1 "" 0.0 0.0 . "Hum_1hAttackUpT2.asc" F 0 19)
// ani ("c_1hAttack_2" 1 "" 0.0 0.0 . "Hum_1hAttackMidT2.asc" F 0 19)
// ani ("c_1hAttack_3" 1 "" 0.0 0.0 . "Hum_1hAttackDnT2.asc" F 0 19)
// aniComb ("t_1hAttackC" 1 "" 0.0 0.0 M. "c_1hAttack_" 3)
// {
// *eventTag (0 "DEF_HIT_LIMB" "ZS_RIGHTHAND")
// *eventTag (0 "DEF_OPT_FRAME" "8")
// }

// Drehschläge L/R
ani ("t_1hAttackL" 1 "" 0.0 0.2 M. "Hum_1hAttackT2_M05.asc" F 1 25)
{
*eventTag (0 "DEF_HIT_LIMB" "ZS_RIGHTHAND")
*eventTag (0 "DEF_OPT_FRAME" "4")
*eventTag (0 "DEF_HIT_END" "24")
*eventTag (0 "DEF_WINDOW" "10 24")

*eventSFX (4 "Whoosh" EMPTY_SLOT )
}
ani ("t_1hAttackR" 1 "" 0.0 0.2 M. "Hum_1hAttackT2_M05.asc" F 26 50)
{
*eventTag (0 "DEF_HIT_LIMB" "ZS_RIGHTHAND")
*eventTag (0 "DEF_OPT_FRAME" "4")
*eventTag (0 "DEF_HIT_END" "24")
*eventTag (0 "DEF_WINDOW" "10 24")

*eventSFX (24 "Whoosh" EMPTY_SLOT )
}
ani ("t_1hAttackMove" 2 "" 0.1 0.1 M. "SH_RunHit.ASC" F 0 12)
{
*eventTag (0 "DEF_HIT_LIMB" "ZS_RIGHTHAND")
*eventTag (0 "DEF_OPT_FRAME" "5")
*eventSFX (4 "Whoosh" EMPTY_SLOT)
}


// Parade
ani ("t_1hParade_O" 1 "" 0.0 0.0 M. "HUM_1HPARADET2SH_M01.asc" F 1 29)
{
*eventTag (0 "DEF_WINDOW" "1 27")
*eventSFX (2 "D_PARADE" EMPTY_SLOT )
}

ani ("t_1hParade_0" 1 "" 0.1 0.0 M. "HUM_1HPARADET2SH_M01.ASC" F 0 15)
{
*eventTag (0 "DEF_WINDOW" "1 14")
}
aniAlias ("t_1hParade_0_A2" 1 "" 0.0 0.0 M. "t_1hParade_0" F)
aniAlias ("t_1hParade_0_A3" 1 "" 0.0 0.0 M. "t_1hParade_0" F)

ani ("t_1hSFinish" 1 "" 0.1 0.1 M. "SH_Finish.ASC" F 0 80)
{
*eventSFX (25 "FIG_SwordFinal" EMPTY_SLOT)
}

ani ("t_1hParadeJumpB" 1 "" 0.0 0.0 M. "Hum_1hParadeJumpT2.asc" F 1 14)

//////////////////////
// RANDOM ANIS
//////////////////////
ani ("t_1hRandom_01" 2 "" 0.1 0.1 M. "Hum_1hRandomT2.asc" F 1 49)
ani ("t_1hRandom_02" 2 "" 0.1 0.1 M. "Hum_1hRandomT2.asc" F 51 99)

//++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
}
}
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Czyli co jest problemem? Na zdjęciu widać, że wszystko działa jak należy.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

RKM

RKM

Użytkownicy
posty74
Propsy39
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
No faktycznie, Sorry za to że nie sprecyzowałem istoty problemu, chodzi o to że nie odpala mojej animacji, która wygląda inaczej niż ta zaprezentowana na screenie, wcześniej te animacje działały jak należy, wszystkie animacje są teraz zależne od wyuczenia w broni jednoręcznej, a mi chodzi o to żeby wyświetlało moje animacje.
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
A wywaliłeś wszystkie skompilowane animacje z twojego MDS zarówno jak i skompilowany MDS?
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

RKM

RKM

Użytkownicy
posty74
Propsy39
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
Tak, wywaliłem wszystko.
 

Finciakowski

Finciakowski

Użytkownicy
posty80
Propsy3
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Tak, wywaliłem wszystko.
Spróbuj napisać jeszcze raz skrypt XD  :lol:

Post połączony: 2016-04-05, 19:33
I z tego co widze to po animacjach nie ma *.asc

   *-Nazwa ASC'ta
 
Mod będze wyglądał gdzieś tak ^^


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry