Regeneracja Many 3785 7

O temacie

Autor _Karol_

Zaczęty 12.03.2016 roku

Wyświetleń 3785

Odpowiedzi 7

K4R0L111

K4R0L111

Użytkownicy
posty31
Propsy14
ProfesjaSkrypter
  • Zbanowany
Witam.
Mam problem z regeneracją many.
Gdy dodam w pliku PC_Hero.d
attribute[ATR_REGENERATEMANA] = 1;to regeneracja działa poprawnie, a gdy stworzę skrypt mikstury która dodaję tą umiejętność to nie dziala.

Skrypt Mikstury:
instance ItPo_Perm_REG(C_Item)
{
name = NAME_Trank;
mainflag = ITEM_KAT_POTIONS;
flags = ITEM_MULTI;
value = 5000;
visual = "ItPo_Perm_STR.3ds";
material = MAT_GLAS;
on_state[0] = UseItPo_Perm_REG;
scemeName = "POTIONFAST";
wear = WEAR_EFFECT;
effect = "SPELLFX_MAGICBOW";
description = "Magiczna Mikstura";
text[1] = "Ta mikstura pozwoli mi regenerować manę.";
text[5] = NAME_Value;
count[5] = 5000;
};


func void UseItPo_Perm_REG()
{
hero.attribute[ATR_REGENERATEMANA] = 1;
Snd_Play("DEM_Warn");
};

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
A nie łatwiej jest zrobić to na zmiennej? I po wypiciu eliksiru dawać ją na true?
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

K4R0L111

K4R0L111

Użytkownicy
posty31
Propsy14
ProfesjaSkrypter
  • Zbanowany
A nie łatwiej jest zrobić to na zmiennej? I po wypiciu eliksiru dawać ją na true?

Jeśli dodam umiejętność w pc_hero.d i miksturą to w Edit Abilites, regeneracja many jest na 1 a tylko w pierwszym sposobie się regeneruję.

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Jak zrobiłeś regenerację? Triggerem?
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

K4R0L111

K4R0L111

Użytkownicy
posty31
Propsy14
ProfesjaSkrypter
  • Zbanowany
Jak zrobiłeś regenerację? Triggerem?

Wykorzystałem umiejętność pozostawioną przez PB

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
To niestety ci nie pomogę :/ Ja zrobiłem regenerację na FrameFunctions jedyne aby działało to dać zmienną na true
Spróbuj może tak hero.attribute[ATR_REGENERATEMANA] += 1;
Chyba że jest to jako talent to :
Npc_SetTalentSkill   (slf, NPC_TALENT_REGENERATEMANA,          1);
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Ale z tego co pamiętam jak chłopaki pisali to podstawowa regeneracja ma coś pojebane właśnie, przecież jest w samouczkach jak zrobić regenerację i jak używać FrameFunctions, a resztę musisz rozkminić, poczytaj skrypty i je rozkminisz :D
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

K4R0L111

K4R0L111

Użytkownicy
posty31
Propsy14
ProfesjaSkrypter
  • Zbanowany
To niestety ci nie pomogę :/ Ja zrobiłem regenerację na FrameFunctions jedyne aby działało to dać zmienną na true
Spróbuj może tak hero.attribute[ATR_REGENERATEMANA] += 1;
Chyba że jest to jako talent to :
Npc_SetTalentSkill   (slf, NPC_TALENT_REGENERATEMANA,          1);

1 sposobem jest taki sam efekt, a 2 wcale nie działa. :/


Ale z tego co pamiętam jak chłopaki pisali to podstawowa regeneracja ma coś pojebane właśnie, przecież jest w samouczkach jak zrobić regenerację i jak używać FrameFunctions, a resztę musisz rozkminić, poczytaj skrypty i je rozkminisz :D
Spróbuję. :)


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry