dodawanie potworkow 4314 10

O temacie

Autor Aidan

Zaczęty 2.03.2016 roku

Wyświetleń 4314

Odpowiedzi 10

Aidan

Aidan

Użytkownicy
posty50
Propsy1
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Mam kilka pytan odnosnie dodawania potworow na nowa mape. 
1. Czy mozna dodac potwora nie do spota a do waypoi ta?
2. Jak dzialaja rutyny potworow jezeli wogole sa?
3. Od czego zalezne jest to ze potworek chodzi sobie z punktu a do punktu b a nie stoi w miejscu?
4. Czy da sie zrobic tak,  zeby goblinowi zmienic bron ktora ma domyslnie czyli lage na inna bron?
5. I ostatnie najwazniejsze pytanie.  Jak dodawac potwory  na nowa mape?  Tak samo jak npc czy sposob sie rozni.
 

OrtegaX

OrtegaX

Użytkownicy
Bractwo Gothica
posty362
Propsy304
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Bractwo Gothica
Naprawdę nie ma poradników o tym w internecie?
1 Tak, można
2 Nigdy nie robiłem rutyny dla potwora ale da się chyba.
3 Nie wiem, szczerze mówiąc.
4 Da się. Spójrz na skrypt goblina.
5 Robisz way lub spot i w startupie wpisujesz kod potwora i way ( Tak samo jak NPC :D )

Aidan

Aidan

Użytkownicy
posty50
Propsy1
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
A gdzie znajduja sie skrypty potworow?  Za cholere sie doszukac nie moge
 

piootrek86

piootrek86

Użytkownicy
Fanatyk Gothica
posty89
Propsy13
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Fanatyk Gothica
Skrypty potworów znajdują się :  _Work\data\Scripts\Content\Story\NPC\Monster
 
Mam pomysł na moda ale nie mam chęci i zdolności :D

Danylostaros

Danylostaros

Użytkownicy
Reavaren Ghost
posty22
Propsy4
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • Reavaren Ghost
Odpowiem ci na te 2 pytania:
2.Tak da się zrobić rutynę dla potwora
3.Od rutyny zwierzątka.
 
Tworzysz modyfikacje,a nie masz pomysłu na zadania ?
Chętnie pomogę ci w tym problemie.Napisz do mnie na priv lub na gadu gadu jak wolisz :).

Aidan

Aidan

Użytkownicy
posty50
Propsy1
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Skrypty potworów znajdują się :  _Work\data\Scripts\Content\Story\NPC\Monster

No wlasnie cos jest nie tak z tymi mobami bo jak zedytowalem goblina tak n skopiowalem zmienilem instance i bron to przy kompilowaniu skryptow wyskakiwal mi blad cos ze nieznany cos tam i sciezka do tego folderu/nazwa mojego skryptu goblina.
 

piootrek86

piootrek86

Użytkownicy
Fanatyk Gothica
posty89
Propsy13
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Fanatyk Gothica
Skrypty potworów znajdują się :  _Work\data\Scripts\Content\Story\NPC\Monster

No wlasnie cos jest nie tak z tymi mobami bo jak zedytowalem goblina tak n skopiowalem zmienilem instance i bron to przy kompilowaniu skryptow wyskakiwal mi blad cos ze nieznany cos tam i sciezka do tego folderu/nazwa mojego skryptu goblina.

No to podaj to coś tam tutaj bo bez tego nie powiem Ci co źle zrobiłeś. Ja właśnie sobie dodałem w pliku goblina dla sprawdzenia takie coś:

Spoiler
INSTANCE Gobbo2 (Mst_Default_Gobbo_Black)
{
   B_SetVisuals_Gobbo_Black();
   
   Npc_SetToFightMode (self, ItMw_1h_Bau_Mace); //Waffe ist nur Optik - Schaden wird NUR über STR bestimmt (Gobbo ist als Monster im Fistmode)
};

i po przywolaniu gobbo2 w grze pojawil mi sie moj goblinek :) Tak wiec cos musialeś się pomylić
 
Mam pomysł na moda ale nie mam chęci i zdolności :D

Aidan

Aidan

Użytkownicy
posty50
Propsy1
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Zrobilem questa z zaginionym sierpem. Pewien farmer zgubil pamiatke po ojcu i ta pamiatja to sierp.  Zmienilem instancje sierpu aby byl t o item questowy nazwalem go "Sierp Barta" zeby nie bylo tak ze do wykonania questa mozna dac zwykly sierp tylko ten jeden konkretny no i skrypt sierpa dziala ale kiedy zmienilem instancje goblina i dalem mu ta bron bo sierp ukradly gobliny to skrypt goblina nie chcial dzialac przy kompilowaniu wyskoczyl blad "nieznany identyfikator (instancja goblina) i jak bym nie kombinowal i tak nie dzialal to usunalem i sierp dodalem w jaskini z tymi goblinami zeby lezal sobie. :P
 

piootrek86

piootrek86

Użytkownicy
Fanatyk Gothica
posty89
Propsy13
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Fanatyk Gothica
Podeslij mi na pw to co zrobiles to sprawdze gdzie blad bo powinno dzialac :P
 
Mam pomysł na moda ale nie mam chęci i zdolności :D

Aidan

Aidan

Użytkownicy
posty50
Propsy1
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Usunalem. Ale napisze jeszcze raz i jak wyskoczy bla( to ci wysle
 

Finciakowski

Finciakowski

Użytkownicy
posty80
Propsy3
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Żeby dodać zwierze na waypointa trzeba wejsć w startup.d i wciśnij ctrl+f i wpisz np. scavenger, skopiuj tą linijke i wklej niżej, możesz zmienić instance Scavenger np na Dupozjad xD
 
Mod będze wyglądał gdzieś tak ^^


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry