@Bogdan Ja chyba zrozumiałem te pointery

Z mojego glowkowania i posta Avallach'a zrozumiałem ze aby Wyznaczyć ptr wystarczy class'a i ta formuła avallach'a, zobaczę jak jeszcze splash zrobił w Cinemascope i się upewnie Czy dobrze to rozumiem.
Post połączony: 2016-03-02, 20:56
Sorki za double ale teraz post dotyczy tego właściwego tematu

A więc
@Splash Miałeś rację xD ciągle miałem ten sam skrypt ale wywoływany HookEngine zamiast FF tak jak mówiłeś więc problem z CinemaScope naprawiony

Tak Btw. Pozycję Y ustawiać z tym :
Print_Screen[PS_Y] - ileś
Czy walnąć same x=5;???
Co do Renderowania tej runy znalazłem skrypt QuickSlota (chyba Lehony/Lehona (nie wiem jak właściwie napisać ten nick xD))
if(MEM_KeyState(key) == KEY_PRESSED) {
if(QS_GetItemSlot(iPtr) == item) {
QS_ClearSlot(item);
}
else {
QS_SetItemSlot(iPtr, item);
};
};
Czy można było by to przerobić na skrypt zmiany runy? coś w stylu:
if(MEM_KeyState(KEY_G) == KEY_PRESSED) {
if(RuneSwordrune==true) {
RemoveRune(RuneSWD);
RuneSwordrune=false;
}
else {
GetRune(RuneSWD, RUNE);
RuneSwordrune=true;
};
};
};
To nie ma szans zadziałać na obcny status tylko się pytam czy myślę w dobrą stronę... Oraz najgorsze jak zrobić aby cały skrypt ruszał gdy mamy namierzoną runę???