Pobieranie runy i problem z CinemaScope 3673 12

O temacie

Autor Siemekk

Zaczęty 1.03.2016 roku

Wyświetleń 3673

Odpowiedzi 12

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Witam. Otóż dawno temu stworzyłem miecze runiczne z wymiennymi runami. Skrypt działa bez problemu wszystkie efekty działają ale... Runę zmienia się monologiem :/ Więc moje pytanie jest takie czy za pomocą pakietu Render lub jakiegoś innego pakietu z LeGo dało by się zrobić aby runa zmieniała się w sposób podobny jak jest to zrobione w Czasie Zapłaty...
Drugi problem to CinemaScope gdy spakowałem wszystko w pliczek . MOD tester skarżył się że na rozdzielczości 1280x800 wywala mu błąd przy kończeniu rozmowy...(mi na 1440x900 nic nie wywala) Ktoś wie o co może z tym chodzić (skryptu nie podam CinemaScope ponieważ należą one do Splasha i podanie ich dla wszystkich było by dla mnie samobójstwem :F )
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Rozwin trochę jak to wygląda w CZ.

Jeśli nie podasz skryptu nikt ci nie pomoze.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Przed chwilą sprawdziłem na tej rozdzielczości i nie wywaliło mnie, więc twój tester może zacząć szukać egzorcysty swojemu komputerowi.
Cytuj
skryptu nie podam CinemaScope ponieważ należą one do Splasha i podanie ich dla wszystkich było by dla mnie samobójstwem :F )
Ten skrypt niewiele różni się od tego z Czasu Zapłaty. Jest jedynie krótszy i inaczej wywoływany, a skrypty tego moda są ogólnodostępne. Oczywiście jak ktoś chciałby go użyć w G2, to żeby działał poprawnie musi wprowadzić trochę zmian, co dla osoby nieogarniającej Ikarusa jest raczej niemożliwe.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Funkcja klawiszowa ze skryptu Czasu :
func void KeyEvent_RuneSwd()
{
var oCNPC hiro; var int rune; var string rune_instance;
if(MEM_KeyState(Key_RuneSwd)==KEY_PRESSED)
{
hiro = hlp_getnpc(hero);
if(hiro.inventory2_frame)&&(hiro.inventory2_invnr==3)
{ //Hero is in magic category
if(RS_HasRSInInventory())
{ //Hero Has Runesword
if(!Hlp_StrCmp(item.name,NAME_Spruchrolle))
{//Sel.Item!=SCROLL
Npc_GetInvItembyslot(hero,3,hiro.inventory2_selectedItem);
rune = Hlp_GetInstanceID(item);
rune = MEM_InstGetOffset(rune);
rune_instance = MEM_ReadString(rune+16);
rune_instance = STR_SubStr (rune_instance,8,24);
if(MEM_ReadInt(rune+568)/*range*/==NO_RuneSword)
{ //Means cant be used in RuneSword
PutMsg("Runa nie pasuje!","font_default.tga",RGBAToZColor(255,50,50,255),8*1,"");
}
else
{
MEM_CallByString (concatstrings("RUNESWD_EQUIP_RUNECHOICE_",rune_instance));
};
};
};
};
};
};
A tu RuneSWORD_FUNC http://pastebin.com/1Q5itpGG
W runeSword_func nie widzę nic aż  tak ważnego ponieważ jest tam podony monolog oraz otrzymywanie  DMG + efekt...
W CZ miecz runiczny (zamiana runy) wygląda tak że klikamy przycisk (np. G) gdy :
1)Mamy założony miecz Run
2)W ekwipunku mamy namierzoną runę
Wtedy Na plecach pojawia się miecz z Runą np. z Meteorem lub Deszczem ognia... Nie jestem pewny czy gdzieś jest jeszcze 3 funkcja odp. za zmianę runy...
@Splash mi po zmianie wywaliło ale wgram jeszcze raz i powiem co i jak.
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Oczywiście jak ktoś chciałby go użyć w G2, to żeby działał poprawnie musi wprowadzić trochę zmian, co dla osoby nieogarniającej Ikarusa jest raczej niemożliwe.

Trochę, czyli ile?  :lol2:
Jak Ty to piszesz to zawsze mi się wyobraża 500 dodatkowych linijek. :ok:
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Budowa klasy zCView w G1 lekko różni się od tej w G2, więc po prostu trzeba zmienić wskaźniki do zmiennych w klasie.
Cytuj
@Splash mi po zmianie wywaliło ale wgram jeszcze raz i powiem co i jak.
Najlepiej będzie jak wkleisz log z zSpy.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Ja się męczę z tym cholerstwem już chyba rok. :F Cały czas coś mi nie wychodzi i dałem sobie spokój z Ikarusem i szukaniem wskaźników, bo nigdy mi to nie wychodzi.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
I tak niezbyt rozumiem, co Avallach tam napisał. Wiem tylko, że int ma 4 bajty, a string 20 i to się dodaje do pointera, ale i tak nie wiem dokładnie jak tym dzierżyć. Cokolwiek próbuję albo działa i nic się nie dzieje, albo po prostu crashuje.

Spoiler
A może po prostu nie nadaję się do modowania...
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota

Siemekk
Złote Wrota

Pobieranie runy i problem z CinemaScope
#9 2016-03-01, 22:18(Ostatnia zmiana: 2016-03-02, 20:56)
@Bogdan Ja chyba zrozumiałem te pointery :)  Z mojego glowkowania i posta Avallach'a zrozumiałem ze aby Wyznaczyć ptr wystarczy class'a i ta formuła avallach'a,  zobaczę jak jeszcze splash zrobił w Cinemascope i się upewnie Czy dobrze to rozumiem.

Post połączony: 2016-03-02, 20:56
Sorki za double ale teraz post dotyczy tego właściwego tematu :) A więc @Splash Miałeś rację xD ciągle miałem ten sam skrypt ale wywoływany HookEngine zamiast FF tak jak mówiłeś więc problem z CinemaScope naprawiony :) Tak Btw. Pozycję Y ustawiać z tym : Print_Screen[PS_Y] - ileś Czy walnąć same x=5;???
Co do Renderowania tej runy znalazłem skrypt QuickSlota (chyba Lehony/Lehona (nie wiem jak właściwie napisać ten nick xD))   if(MEM_KeyState(key) == KEY_PRESSED) {
                    if(QS_GetItemSlot(iPtr) == item) {
                        QS_ClearSlot(item);
                    }
                    else {
                        QS_SetItemSlot(iPtr, item);
                    };
                };
Czy  można było by to przerobić na skrypt zmiany runy? coś w stylu:
if(MEM_KeyState(KEY_G) == KEY_PRESSED) {
                    if(RuneSwordrune==true) {
                        RemoveRune(RuneSWD);
RuneSwordrune=false;
                    }
                    else {
                        GetRune(RuneSWD, RUNE);
RuneSwordrune=true;
                    };
                };
             
                };
To nie ma szans zadziałać na obcny status tylko się pytam czy myślę w dobrą stronę... Oraz najgorsze jak zrobić aby cały skrypt ruszał gdy mamy namierzoną runę???
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Cholera 3 post pod postem mam nadzieje że nie dostanę warna...
Tak więc udało mi się napisać skrypt zmiany runy. Problem teraz w tym że przy próbie zmiany runy wywala Crash'a
Skrypt zmiany runy wygląda tak : rune_instance = MEM_ReadString(rune+16);
rune_instance = STR_SubStr (rune_instance,5,STR_Len(rune_instance));//odczytanie string'a od 8-ostatni znak który nie czyta

if(MEM_ReadInt(rune+620)/*range*/==NO_RuneSword){ //Means cant be used in RuneSword

Prints_Ext("Runa nie pasuje!", RGBA(255,100,100,255));
}
else
{
MEM_CallByString (concatstrings("RechangeRune_",rune_instance));
};

A to przykład funkcji usuwania runy i zamiany miecza :if(RuneType==rune_light){
Prints_ext(BadRune,RGBA(255,100,100,255));
}else{
RemoveRuneSwords();
CreateInvItem(self,Itmw_2h_RuneSWD_Light);
Equip_Item(self,Itmw_2h_RuneSWD_Light);//funkcja splasha xd z Materiałów...
RuneType=rune_light;
 
Ktoś potrafiłby pomóc?
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
STR_SubStr przekracza koniec stringa, czyli najprawdopodobniej twoja STR_SubStr ma wartość StringLength + x;

Tak wygląda u ciebie (przykład):
"Światło" - Str_Len("Światło") = 7
STR_SubStr("swiatlo", 5, 7+x)
Lub druga opcja:
STR_SubStr("swiatlo", 5, 4) - czyli początek (5) przekracza maksymalną ilość STR_Len
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Naprawiłem tamto, błędem było to że ustawiłem odniesienie do : Hlp_GetInstanceID(itm) zamiast (item) :F
Teraz dzieje się odwrotność czyli pobiera instancję założonego broni a nie runy... przez co wywala crasha...
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry