Zabezpieczenie MDS przed dekompilacją 1879 3

O temacie

Autor Siemekk

Zaczęty 22.02.2016 roku

Wyświetleń 1879

Odpowiedzi 3

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
Cesarz
posty2143
Propsy1129
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
  • Cesarz

Siemekk
Złote Wrota

Zabezpieczenie MDS przed dekompilacją
2016-02-22, 17:32(Ostatnia zmiana: 2016-02-22, 17:41)
Witam :) W tym tutorialu pokaże jak zabezpieczyć  nasz MDS przed niechcianą dekompilacją osób trzecich. Poradnik jest robiony do Gothic 2. Tak więc zaczynamy :)
Krok 1 - Skompilowanie MDS
Tak więc musimy skompilować nasz MDS do formatu MSB i MDH... najlepiej to zrobić odpalając gothic'a i wpisując w konsoli Apply OverlayMDS NazwaNaszegoMDS'a

U mnie wygląda to tak... Gdy nie wywala błędów to wychodzimy z gry i idziemy do folderu ze skompilowanymi animacjami u mnie jest to D:\Gothic II\_Work\Data\Anims\_Compiled...
Krok 2 - Nadpisywanie plików
Gdy zrobiliśmy krok pierwszy możemy być z siebie dumni :lol: teraz należy przenieść pliki do jakiegoś folderu (Najlepiej utworzyć nowy folder na pulpicie) Zrobione? To świetnie! Teraz odpalamy pliki w formacie .MAN za pomocą notepad++ (najlepiej tym programem)
Ja odpaliłem pierwszy lepszy plik w tym formacie

Na czerwono zaznaczyłem plik w formacie .ASC jedyne co trzeba zrobić w każdym pliku .MAN to zmienić każdą nazwę pliku ASC na np. HUM_BODY_NAKED0 (w każdym pliku musi być ta sama nazwa...) Przykład takiej zmiany:

Krok 3 - Podmiana plików i odpalenie MDS
Zrobiliśmy to co wyżej w każdym z ok. 30 plików .MAN? To dobrze :D teraz musimy skopiować te przerobione pliki .MAN do naszego folderu _Compiled
Jest to banalne więc nie będę tłumaczył jak przekopiować pliki z folderu do folderu xD
Gdy to zrobiliśmy odpalamy grę i wpisujemy ponownie w konsoli Apply OverlayMDS NAZWANASZEGOMDS
Gra powinna odpalić nasz MDS od razu ponieważ jest on skompilowany...
Krok 4 - Informacje końcowe
Jeżeli ci się udało zrobić bez problemu to więc udało ci się zabezpieczyć twój plik MDS Gratulacje  :ok:
Jednak jeżeli ktoś da skompilowane animacje do swojego pliku _compiled to u niego animacje będą działać...
Ta metoda chroni przed chęcią skompilowania plików na format ASC w GothicSourcerze- Dzieje się tak ponieważ animacje będą miały taką samą nazwę i wywali błąd :P
U mnie metoda działa bez problemu... Jeżeli masz problem pisz w komentarzu postaram się pomóc.
Dziękuje za uwagę.
 


Dodatkowo - odpłatnie pomagam przy zaawansowanych skryptach (AST, UNION, IKARUS).
Po więcej informacji zapraszam na PW na DISCORD.

Darkmodders

Darkmodders

DarkModders Team
Mistrz mrocznych sztuk
posty830
Propsy266
ProfesjaProducent
  • DarkModders Team
  • Mistrz mrocznych sztuk
Popraw obrazki bo coś sie nie chcą wczytywać.
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Strona na facebook'u:

https://www.facebook.com/DarkModdersTeam/

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
Cesarz
posty2143
Propsy1129
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
  • Cesarz
Teraz powinno być dobrze... nie wiem czemu screeny wysłały się na upload w formacie PNG...
 


Dodatkowo - odpłatnie pomagam przy zaawansowanych skryptach (AST, UNION, IKARUS).
Po więcej informacji zapraszam na PW na DISCORD.

Revo16pl

Revo16pl

RaveN Studio
posty109
Propsy100
ProfesjaGrafik 3D
  • RaveN Studio
Przyda się żeby pewna osoba z tego forum nie mogła przynajmniej tego "podpatrzeć"   :lol2:
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry