Nowe FAI walki i reputacja w oknie statystyk 11685 30

O temacie

Autor Darkmodders

Zaczęty 21.02.2016 roku

Wyświetleń 11685

Odpowiedzi 30

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
@Darkmodders Trialogi są w LeGo i nie trudno je zrobić :Lol2:
Nie wiem czy to ma szanse zadziałać bo nie chce mi się  testować u siebie :
func void Update_Menu_reputation() {
    var int reputation_orcs;//Musi być najlepiej w Story_globals... a w dialogach +=wartość lub -=Wartoścć
var string reputation_point_all;
    reputation_point_all = ConcatStrings("Reputacja w obozie orków : ", reputation_orcs);
    Update_Menu_Item("MENU_ITEM_STATUS_HEADING", reputation_point_all );
};
Nie jestem pewny czy to będzie działać więc spróbuj xD
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
hmm a nie trzeba użyć hook'a? w opisie tego co podałeś z wog'a piszą o hooku ?
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Tzn. przerobiłem tego gotowca na takie cuś ...  powinno działać co klatkowo(ta moja funkcja) a hookować nie trzeba, bo hook jest tu :
 if(!done) {
            HookEngineF(4707920, 6, Update_Character_Menu);
            done = true;
        };
Moja funkcja z reputacją powinna działać a jedyne błędy to zapewne średniki :F
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Okok nie podważam oczywiście bo nie ogarniam ikara wcale tak ino spytałem :D
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Darkmodders

Darkmodders

DarkModders Team
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • DarkModders Team
  • Mistrz mrocznych sztuk

Darkmodders
DarkModders Team

Nowe FAI walki i reputacja w oknie statystyk
#24 2016-02-28, 06:32(Ostatnia zmiana: 2016-02-28, 11:42)
@Darkmodders Trialogi są w LeGo i nie trudno je zrobić :Lol2:
Nie wiem czy to ma szanse zadziałać bo nie chce mi się  testować u siebie :
func void Update_Menu_reputation() {
    var int reputation_orcs;//Musi być najlepiej w Story_globals... a w dialogach +=wartość lub -=Wartoścć
var string reputation_point_all;
    reputation_point_all = ConcatStrings("Reputacja w obozie orków : ", reputation_orcs);
    Update_Menu_Item("MENU_ITEM_STATUS_HEADING", reputation_point_all );
};
Nie jestem pewny czy to będzie działać więc spróbuj xD
Ja nie mówie że trialogi są trudne, podałem je tylko jako przykład. Zrobie to tak jak opisałeś u napisze czy działa.

Post połączony: 2016-02-28, 11:42
To wszystko wrzucić do Menu_Status.d czy robić osobny plik?
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Nie wiem czy zwyczajnie nie trzeba tego do FF wrzucić
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Splash

Splash

Moderator
posty4210
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Nie wiem czy zwyczajnie nie trzeba tego do FF wrzucić
Nie.
Cytuj
To wszystko wrzucić do Menu_Status.d czy robić osobny plik?
A może tak zapoznasz się z opisem funkcji? Tam jest wszystko opisane co do czego służy i co należy zrobić. Sektenspinner był nawet taki uprzejmy, że opisał wszystko po angielsku.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Darkmodders

Darkmodders

DarkModders Team
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • DarkModders Team
  • Mistrz mrocznych sztuk
Racja, troche głupie pytanie zadałem. Biore się za to i napisze Wam co mi z tego wyszło.
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
czekam na pomoc Splasha ;p jak pomoże to ogarnę to jeszcze prościej.
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Wiem że dalej potrzebujesz więc trzymaj  :ok: Napiszę tu bo komuś się zapewne kiedyś też przyda...
Zmienna najlepiej do Story_Globals (musi wcześnie prasować)
var int Reputation_orcs;Funkcja Sektenspinner'a
func void Update_Menu_Item(var string name, var string val) {
        var int itPtr;
        itPtr = MEM_GetMenuItemByString(name);
       
        if (!itPtr) {
            MEM_Error(ConcatStrings("Update_Menu_Item: Invalid Menu Item: ", name));
            return;
        };
       
        //void __thiscall zCMenuItem::SetText(val = val, line = 0, drawNow = true)
        const int SetText = 5114800;
       
        CALL_IntParam(true);
        CALL_IntParam(0);
        CALL_zStringPtrParam(val);
        CALL__thiscall(itPtr, SetText);
    };
   
    //Call this is INIT_GLOBAL after LeGo_Init.
    func void Install_Character_Menu_Hook() {
        //at oCMenu_Status::SetLearnPoints
        const int done = false;
        if(!done) {
            HookEngineF(4707920, 6, Update_Character_Menu);
            done = true;
        };
    };
// [/INTERNAL]

// Fill in this function according to your needs:
func void Update_Character_Menu() {
    /* Usage:
        Update_Menu_Item([Name of the Menu Item],
                         [new String value]);
    */
   
    //Replace heading with number of coins
    var string s;
    s = ConcatStrings("Orkowie  ",IntToString(Reputation_orcs));
    Update_Menu_Item("MENU_ITEM_REPUTATION_ORCS", s);
};
Inicjowanie w Startup przez Install_Character_Menu_Hook(); // Inicjować po LeGo; Funkcję Wkleić do dowolnego (najlepiej mieć folder func)
s = ConcatStrings("Orkowie  ",IntToString(Reputation_orcs));// Rozumienie jako zwykły ConcatString ze zmienną (Update_Character_Menu trzeba dopisywać nowe reputacje np. Paladyni do tego nowa zmienna nic trudnego :P)
W Menu_Status : _work/data/scripts/system/Menu trzeba zrobić nowe pole....(zawsze inne aby pozycję się nie nakładały)
items[57] = "MENU_ITEM_TALENT_16_SKILL";
items[58] = "MENU_ITEM_REPUTATION";
items[59] = "MENU_ITEM_REPUTATION_ORCS";
//Wkleić pod lub niżej jeżeli masz jakieś umiejętności w menu (nie powinno być problemów)
I to na sam koniec pliku Menu_status: instance MENU_ITEM_REPUTATION(C_MENU_ITEM_DEF)
{
text[0] = "REPUTACJA";
posx = STAT_B_X1; posy = 6000;
dimx = STAT_B_X4 - STAT_B_X1; dimy = STAT_DY;
fontName = STAT_FONT_DEFAULT;
flags = (flags & ~IT_SELECTABLE)|IT_TXT_CENTER;
};

instance MENU_ITEM_REPUTATION_ORCS(C_MENU_ITEM_DEF)
{
text[0] = "";
posx = 2500; posy = 6700;
dimx = STAT_B_X4 - STAT_B_X1; dimy = STAT_DY;
fontName = STAT_FONT_DEFAULT;
flags = (flags & ~IT_SELECTABLE)|IT_TXT_CENTER;
};
U mnie działa :D Dowód

 

Więc ja dziękuje za uwagę w razie problemów pisać.
Liczę na  :ok: :lol:
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Darkmodders

Darkmodders

DarkModders Team
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • DarkModders Team
  • Mistrz mrocznych sztuk
No i oto mi chodziło. Props się należy  :D
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry