[G2NK] Problem z podmianą animacji 3536 6

O temacie

Autor TostZagłady

Zaczęty 20.02.2016 roku

Wyświetleń 3536

Odpowiedzi 6

TostZagłady

TostZagłady

Użytkownicy
posty3
Propsy1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witam. Mam mały problem z podmianą animacji walki w G2NK. Mam zainstalowany G2MDK, wyłączone VDFy animacji, odpowiednie pliki w folderze _compiled itd. Zdekompilowałem sobie HUMANS.MSB Sourcerem i wziąłem stamtąd plik HUM_1HATTACKCOMBOT0_A01.ASC. Jest to animacja combo z zerowego poziomu umiejętności walki mieczem jednoręcznym. Po zmianie animacji w Blenderze, wrzucam plik do Gothic II Gold Edition\_Work\data\Anims, usuwam HUMANS.MSB z folderu _compiled i odpalam grę, ale nic się nie zmienia. Wiem, że przy walce dochodzą jeszcze inne kwestie w MDS, takie jak klatki animacji kiedy zaczynają się obrażenia itd, ale to w tym momencie nieistotne. Nie pomaga zamiana nazwy pliku ASC w HumanS.mds i samego pliku. Jedyne kiedy to działa, to gdy zmienię nazwę animacji z s_1hAttack na cokolwiek innego, np s_1hAttackk i użyję play ani. Co robię źle? Z góry dzięki za pomoc ;)
 

Revo16pl

Revo16pl

RaveN Studio
posty101
Propsy100
ProfesjaGrafik 3D
  • RaveN Studio
usuń humans.msb. humans.mdh i hum_body_naked_0 (ten musisz mieć w folderze anims tak samo jak twoje nowe humans) i wtedy próbuj

https://www.youtube.com/watch?v=FsOhLaeo-TM
to tak przy okazji
 

TostZagłady

TostZagłady

Użytkownicy
posty3
Propsy1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Usunąłem, ale nie pomogło. Nadal animacje są takie jak zawsze.
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Czy wywaliłeś skompilowaną wersję animacji z _compiled?
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

TostZagłady

TostZagłady

Użytkownicy
posty3
Propsy1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Tak, te 3 pliki które podawał Revo16pl. A w Gothic II Gold Edition\_Work\data\Anims oprócz MDSów które tam są i HumanS.mds mam  HUM_1HATTACKCOMBOT0_A01.ASC, HUM_2HATTACKCOMBOT0_A01.ASC i hum_body_naked_0.asc.
Próbowałem ze zmianą dwóch pierwszych ASC na inną nazwę + zmiana nazw tych plików w HumanS.mds, ale nie pomogło.

Przy okazji popsuły mi się modele, tak jakby ciała były większe od zbroi i czasem przebijają przez nie.

Post połączony: 2016-02-20, 16:29
Udało mi się problem rozwiązać. Stworzyłem nowy MDS zamiast nadpisywać stary, i użyłem kodu apply overlaymds <nazwa_mdsa> w grze, co dopiero wpłynęło na animację, ale dzięki za wszystkie odpowiedzi ;)
 

Finciakowski

Finciakowski

Użytkownicy
posty80
Propsy3
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Cześć, wejdź do .mds'a i znajdź np HUM_COS_TAM.ASC i zmien nazwe kodu c: i oczywiście .asc c:
 
Mod będze wyglądał gdzieś tak ^^

Finciakowski

Finciakowski

Użytkownicy
posty80
Propsy3
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
 
Mod będze wyglądał gdzieś tak ^^


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry