G1 Mds nie działa 6932 13

O temacie

Autor Bloody Skull

Zaczęty 17.02.2016 roku

Wyświetleń 6932

Odpowiedzi 13

Bloody Skull

Bloody Skull

Użytkownicy
posty136
Propsy5
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
Witam!
Wgrałem pliki mds z G2 do G1 ale nie działają...
Kiedy chciałem użyć mds z G2 to spacera mi wywala :/

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Uhm... Ty poważnie kompilujesz MDS SPACEREM?

Gothic Starter...
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Bloody Skull

Bloody Skull

Użytkownicy
posty136
Propsy5
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
Uhm... Ty poważnie kompilujesz MDS SPACEREM?

Gothic Starter...
Chcę otworzyć mds w świecie żeby go później ustawić np. w chacie...

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Nie używam spacera, ale czy to aby na pewno możliwe? Z tego co mi wiadomo bierze się ASC a nie MDS.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Bloody Skull

Bloody Skull

Użytkownicy
posty136
Propsy5
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
Nie używam spacera, ale czy to aby na pewno możliwe? Z tego co mi wiadomo bierze się ASC a nie MDS.
No nie wiem....
Np. Moździerz do rudy jest jako mds a ławka to asc  O_O

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Moździerz rudy? co to?
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Bloody Skull

Bloody Skull

Użytkownicy
posty136
Propsy5
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
Moździerz rudy? co to?
W G1 jest quest "koło zębate" ;)

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Aa zresztą, mds, mds'em ale odpowiednie animacje razem z tym mds'em przeniosłeś, bo mds z tego co rozuumiem to tylko skrypt który mówi gothicowi między innymi które asc ma kompilować i do czego one służą, a potem jak ich użyć
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Taaak a więc aby MDS działał z animacją trzeba jeszcze wgrać właściwy wpis do Humans.mds i wywalić skompilowane wersje...
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Bloody Skull

Bloody Skull

Użytkownicy
posty136
Propsy5
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
Taaak a więc aby MDS działał z animacją trzeba jeszcze wgrać właściwy wpis do Humans.mds i wywalić skompilowane wersje...
Zakładam że tak samo jest z nowymi potworkami (z g2)?

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Nie wierzysz mi ? Proszę wpis z Humans.MDS w gothic 2 wywołujący animację naciśnięcia przycisku... // Steinplatte drücken (Trigger)
ani ("t_TOUCHPLATE_Stand_2_S0" 1 "s_TOUCHPLATE_S0" 0.1 0.0 M. "Hum_TouchPlate_M01.asc" F 0 5)
ani ("s_TOUCHPLATE_S0" 1 "s_TOUCHPLATE_S0" 0.0 0.0 M. "Hum_TouchPlate_M01.asc" F 6 6)
aniAlias ("t_TOUCHPLATE_S0_2_Stand" 1 "" 0.0 0.1 M. "t_TOUCHPLATE_Stand_2_S0" R)

ani ("t_TOUCHPLATE_S0_2_S1" 1 "s_TOUCHPLATE_S1" 0.0 0.0 M. "Hum_TouchPlate_M01.asc" F 7 34)
ani ("s_TOUCHPLATE_S1" 1 "s_TOUCHPLATE_S1" 0.0 0.0 M. "Hum_TouchPlate_M01.asc" F 35 35)
aniAlias ("t_TOUCHPLATE_S1_2_S0" 1 "s_TOUCHPLATE_S0" 0.0 0.0 M. "t_TOUCHPLATE_S0_2_S1" F)

aniAlias ("t_TOUCHPLATE_Stand_2_S1" 1 "s_TOUCHPLATE_S1" 0.0 0.0 M. "t_TOUCHPLATE_Stand_2_S0" F)
aniAlias ("t_TOUCHPLATE_S1_2_Stand" 1 "" 0.0 0.1 M. "t_TOUCHPLATE_Stand_2_S0" R)

// --------------
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Bloody Skull

Bloody Skull

Użytkownicy
posty136
Propsy5
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
Nie wierzysz mi ? Proszę wpis z Humans.MDS w gothic 2 wywołujący animację naciśnięcia przycisku... // Steinplatte drücken (Trigger)
ani ("t_TOUCHPLATE_Stand_2_S0" 1 "s_TOUCHPLATE_S0" 0.1 0.0 M. "Hum_TouchPlate_M01.asc" F 0 5)
ani ("s_TOUCHPLATE_S0" 1 "s_TOUCHPLATE_S0" 0.0 0.0 M. "Hum_TouchPlate_M01.asc" F 6 6)
aniAlias ("t_TOUCHPLATE_S0_2_Stand" 1 "" 0.0 0.1 M. "t_TOUCHPLATE_Stand_2_S0" R)

ani ("t_TOUCHPLATE_S0_2_S1" 1 "s_TOUCHPLATE_S1" 0.0 0.0 M. "Hum_TouchPlate_M01.asc" F 7 34)
ani ("s_TOUCHPLATE_S1" 1 "s_TOUCHPLATE_S1" 0.0 0.0 M. "Hum_TouchPlate_M01.asc" F 35 35)
aniAlias ("t_TOUCHPLATE_S1_2_S0" 1 "s_TOUCHPLATE_S0" 0.0 0.0 M. "t_TOUCHPLATE_S0_2_S1" F)

aniAlias ("t_TOUCHPLATE_Stand_2_S1" 1 "s_TOUCHPLATE_S1" 0.0 0.0 M. "t_TOUCHPLATE_Stand_2_S0" F)
aniAlias ("t_TOUCHPLATE_S1_2_Stand" 1 "" 0.0 0.1 M. "t_TOUCHPLATE_Stand_2_S0" R)

// --------------
Yhm...
Ja mam tylko mds z g2 od kolegi (bo sam nie mam g2)...

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
Uzywanie moba - otwieranie skrzyni wymaga animacji postaci ( postać otwiera skrzynie) jak i animacje moba (skrzynia zostaje otwarta). Tu pojawia sie pytanie, jak Gothic wie które animacje to maja być ?
Odpowiedz jest prosta, szuka animacji na podstawie prefixu nazwy moba. Prefix w tym wypadku jest wszystko przed pierwszym znakiem "_" , w wypadku nacisku jak wyżej jest to TOUCHPLATE, Samotne przyciski mogą miec więcej modeli - TOUCHPLATE_NORMAL, TOUCHPLATE_INNY, TOUCHPLATE_JESZCZEINNYMODEL Gothic zawsze spróbuję znaleźć animacji TOUCHPLATE.


Co do problemu, miałbym cie skasować. Nie pokazałeś błędu, niczego...
Cytuj
Wgrałem pliki mds z G2 do G1 ale nie działają...
Powiem wprost, Phoenix mds script się zmienił pomiędzy G1 a G2, nie bardzo. Ale dla zielonych to może być problem


Potwory samy w siebie nie potrzebują żadnego wpisu do Humans.mds -_-
 


Bloody Skull

Bloody Skull

Użytkownicy
posty136
Propsy5
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
Uzywanie moba - otwieranie skrzyni wymaga animacji postaci ( postać otwiera skrzynie) jak i animacje moba (skrzynia zostaje otwarta). Tu pojawia sie pytanie, jak Gothic wie które animacje to maja być ?
Odpowiedz jest prosta, szuka animacji na podstawie prefixu nazwy moba. Prefix w tym wypadku jest wszystko przed pierwszym znakiem "_" , w wypadku nacisku jak wyżej jest to TOUCHPLATE, Samotne przyciski mogą miec więcej modeli - TOUCHPLATE_NORMAL, TOUCHPLATE_INNY, TOUCHPLATE_JESZCZEINNYMODEL Gothic zawsze spróbuję znaleźć animacji TOUCHPLATE.




Co do problemu, miałbym cie skasować. Nie pokazałeś błędu, niczego...
Cytuj
Wgrałem pliki mds z G2 do G1 ale nie działają...
Powiem wprost, Phoenix mds script się zmienił pomiędzy G1 a G2, nie bardzo. Ale dla zielonych to może być problem


Potwory samy w siebie nie potrzebują żadnego wpisu do Humans.mds -_-
Dobra, już to ogarnąłem


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry