Zmiana deszczu w śnieg. 2004 1

O temacie

Autor Raven Almighty

Zaczęty 5.02.2016 roku

Wyświetleń 2004

Odpowiedzi 1

Raven Almighty

Raven Almighty

Użytkownicy
posty7
Propsy2
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy

Raven Almighty

Zmiana deszczu w śnieg.
2016-02-05, 19:46(Ostatnia zmiana: 2016-02-09, 00:39)
Witam. Robię mapę do ewentualnej modyfikacji i chciałabym zmienić deszcz w śnieg. Póki co jest to mesh (.3ds), ale nie sądzę, by miało to znaczenie. Przeczytałam na ten temat kilka artykułów - między innymi pewien strasznie długi o zmianie muzyki, jakiś inny o nakładaniu plane'a w 3Dmax'ie (na którym się kompletnie nie znam), ale żadne z nich nie wydawały się skuteczną metodą, jedynie bardziej skomplikowaną, niż to konieczne. Znajomy podpowiedział mi wstawianie oCZoneMusic z końcówką _NO/_NC, co wypróbowałam, ale nie zadziałało. Męczę się z tym już od dwóch dni i powoli zaczyna działać mi to na nerwy. Jest na to jakiś szybki, efektowny sposób? Jeśli tak, byłabym bardzo wdzięczna za pomoc.

EDIT: Problem został rozwiązany, temat można zamknąć.
 

Splash

Splash

Moderator
posty4212
Propsy3414
ProfesjaNierób
  • Moderator
Jeśli zainicjujesz Ikarusa, to wystarczy, że do funkcji INIT_NazwaŚwiata dopiszesz:
MEM_InitGlobalInst ();
CALL_IntParam (0);
CALL__thiscall (MEM_InstToPtr (MEM_SkyController), 6207536);
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry