Torment: Tides of Numenera 14377 50

O temacie

Autor Jakub91

Zaczęty 1.02.2016 roku

Wyświetleń 14377

Odpowiedzi 50

Jakub91

Jakub91

Użytkownicy
posty647
Propsy204
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Właśnie steam wyświetlił mi w rekomendacjach. Od 26 stycznia w sprzedaży w wczesnym dostępie. Ktoś wie coś więcej a może gra ? link do gry online :http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=20397
 

Narkan

Narkan

Użytkownicy
posty435
Propsy115
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
Za droga, tyle narazie mogę napisać.
 

Gerry Rafferty

Gerry Rafferty

O.D.A.L.
posty478
Propsy839
Profesjabrak
  • O.D.A.L.
Grałeś w Planescape Torment? To jest Sequel.

Jeśli lubisz czytać, jeśli lubisz dużo czytać zagraj.
Planescape miał masę dialogów, naprawdę kurwa masę, i bardzo słaby gameplay w sensie walki. Oglądnij lets playe albo ściągnij i spróbuj zagrać w pierwszą część. To nie jest gra dla każdego.

Twórcy obiecują podążyć za pierwowzorem. Aczkolwiek wątpie żeby walka, leveling i te sprawy, nawet jeśli zostają odłożone na boczny tor i o grze mówi się tylko w kontekście dialogów i narracji były chujowe i nie warte spojrzenia. Wydaje mi sie że na pewno też powinno być dopracowane.
 

Jakub91

Jakub91

Użytkownicy
posty647
Propsy204
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Grałem tylko początek. Tak podobała mi się i to bardzo. Pomysł fabularny bardzo przypadł mi do gustu. Gdy znajdę czas (a o dziwo od miesiąca w nic nie grałem - chyba się starzeje) mam zamiar dokończyć rozgrywkę. Zresztą na tej liście są też jeszcze druga cześć baldura, arcanum, dolina lodowego wichru 2. W każdym razie jeśli ktoś zagra w Numenera to poprosiłbym o opinie ;)
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Na numenere to się nie napalcie szybko, bo jeszcze trochę potrwa.
 

Jakub91

Jakub91

Użytkownicy
posty647
Propsy204
Profesjabrak
  • Użytkownicy
https://www.youtube.com/watch?v=GRzU-xmS7-w
Miło się zapowiada + polska lokalizacja i dubbing. 
 

Jurigag

Jurigag

Użytkownicy
posty869
Propsy285
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Ja raczej będę brał, tyranny i pillarsy mi się bardzo podobało z powrotu do klasycznych RPG, także torment pewnie będzie moją kolejną grą. Szkoda jedynie że kolekcjonerka taka droga.
 
Skrypter/Tester - Szukasz testera/skryptera - Pisz !

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
Poczytałem, pooglądałem i gra szalenie mi się podoba. Ten mega ciekawy świat, niezła grafika i świetne głosy w polskim dubbingu, cholera, nawet fakt, że to izometria nie stanie mi na przeszkodzie zwłaszcza, że podobno można wcale nie walczyć, jeden gość podobno po 40 godzinach gry walczył tylko 2 razy z czego raz był zmuszony. Półtora miliona słów, wow.
Czuję po W3 potrzebę zagrania w dobrego RPGa, takie Pillarsy są tylko na PC więc odpadają, ale ta gra pojawi się na PS4, chyba w końcu się skuszę i spróbuje wygrać a może nawet kupić jeśli recenzje będą entuzjastyczne.
 

Jakub91

Jakub91

Użytkownicy
posty647
Propsy204
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Z tego co wiem, punkty exp będą tylko za samo wykonanie zadania. To znaczy jeśli zadanie wymaga przekonania kogoś lub zabicia. Dostaniemy tyle samo expa bez względu jak to zrobimy (nawet jak zabijemy postać nie dostaniemy za nią expa). Co jest chyba pewnym rzadkością  w grach rpg. Troszkę boję się samego "systemy rozgrywki" te punkty, które wykorzystujemy w czasie gry troszkę mogą zniechęcić gracza za małą przejrzystość. One regenerują się podczas odpoczynku ale niektóre zadania będą czasowe więc trzeba będzie kombinować. No i im więcej punktów wydamy tym większy procent, że się powiedzie akcja więc, zapis przed rozmową i wczytywanie do skutku wydając minimalną ilość punktów i czekać że 10 % szans wystarczy na powodzenie blefu/zastraszenia/czy śmiertelnego ciosu. Mam nadzieję, że jakoś zniwelują takie działanie albo sprawią, ze nie będzie miało sensu. Fajnie zapowiadają się kolorki zamiast charakteru i reputacji. W sensie to dalej jakiś zestaw tylko inaczej podany ale miła odmiana. Zobaczymy w praniu.

Obsidian ma rozpocząć zbiórkę na kickstraterze na nowe Pillars of Eternity 2... No niby spoko ale czy oni nie zarobili wystarczająco dużo by samemu sfinansować produkcję ;/
 

Fareus

Fareus

Labirynt
posty428
Propsy646
Profesjabrak
  • Labirynt
Obsidian ma rozpocząć zbiórkę na kickstraterze na nowe Pillars of Eternity 2... No niby spoko ale czy oni nie zarobili wystarczająco dużo by samemu sfinansować produkcję ;/

Nawet jeśli, to mają prawo zbierać na kickstarterze, jak komuś się nie będzie podobać, że ze swojego nie wykładają to może nie wpłacać i tyle.
 
Jebać homo i lewaków, bóg, honor, ojczyzna ~ Jezus Chrystus 27r. n.e. Jerozolima, marsz antyrzymski

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
@Kuba To czemu nie zagrasz w pierwsza część tormenta? :P
 

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
Nie mogę jej nigdzie znaleźć, może na YT obejrze.
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
@Kuba

http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=194

Gra się nazywa Planescape Torment, inne universum

Broń boże nie oglądaj na yt, bo sobie zespoilerujesz fabułę. Spoilerów UNIKAJ jak ognia, bo ma taką zawiłą i ciekawą fabułę, że najlepiej przejść podczas gry
 

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota

Kuba
Złote Wrota

Torment: Tides of Numenera
#13 2017-01-27, 21:11(Ostatnia zmiana: 2017-01-27, 23:56)
No na pewno jak dopadnę w jakimś sklepie to zagram, nasłuchałem się sporo pozytywnych opinii.
Do tej części jednak nie potrzeba znajomości jedynki. Cieszy mnie wieść o możliwości praktycznie braku walki bo to jest to co zawsze w izometrykach mnie irytuje

Post połączony: 2017-01-27, 23:56
https://www.youtube.com/watch?v=Uj-8U7iFRhU


wstęp mnie kupuje.
 

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
Czytam, że twórcy nie planują na razie DLC (choć są one możliwe) ani kontynuacji z uwagi na zakończenie. Sądzę, że jeśli gra świetnie się sprzeda to zwerfikują te plany, zwłaszcza, że gra jest na konsole to obstawiam wysokie wyniki sprzedaży. Podobno przejście samego wątku głownego to 25h a przejście w większym, ale nie największym wymiarze 60h.
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany

Maciej

Torment: Tides of Numenera
#15 2017-01-29, 14:26(Ostatnia zmiana: 2017-01-29, 16:32)
ani kontynuacji z uwagi na zakończenie.
W tormencie kontynuacja nie będzie miała sensu, gdyż to będzie cała historia zamknięta :P

Zawsze można robić spin-offy.
Myślę że jakby wyszła nowa cześć, to na pewno w innym universum ;)
 

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota

Kuba
Złote Wrota

Torment: Tides of Numenera
#16 2017-01-29, 16:06(Ostatnia zmiana: 2017-01-29, 17:10)
Zawsze można robić spin-offy.

Post połączony: 2017-01-29, 17:10
@Mac Dun chodziło mi o kontynuacje Numenery.
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
wstęp mnie kupuje.
Mnie też kupił. Przez co ja kupiłem grę w early access.

Warto. Tides of Numenera to gra z naprawdę dużym potencjałem, mam nadzieję że uda im się tego nie skopać. Nie nadaję się do pisania jakichkolwiek recenzji, więc opiszę ogólnikowo co mi się podobało, a co nie.

Na plus jest na pewno sama fabuła, postaci są bogate, mają własny charakter i przede wszystkim - są pamiętliwe. Urażenie kogoś w trakcie rozmowy, bądź niedotrzymanie obietnicy może mieć tragiczne (dosłownie) skutki uboczne. Ciężko mi cokolwiek opisać o walkach ponieważ przez dziesięć godzin rozgrywki stoczyłem dwie - z czego jedna z nich skończyła się bez kontaktu z przeciwnikiem.

Gra z całą pewnością bardziej zachęca do rozwiązań pokojowych, przeprowadzenie dłuższej walki ma straszny wpływ na nasze punkty akcji, co dość skutecznie odbija się na naszej integracji ze światem. Szczególnie gdy chcemy uniknąć jakieś wydarzenia związanego z zadaniem.
Znalazłem się w sytuacji w której postać którą zdążyłem polubić skończyła by będąc BARDZO brutalnie zamordowaną gdybym tylko położył się spać (zakończył dzień) przed rozwiązaniem zadania z grasującym w okolicy mordercą, trzy godziny, warto wspomnieć aktywnego, kombinowania jak daną postać uratować od zguby po tym jak dość lekkomyślnie wydawałem punkty akcji które byłby mi potrzebne do wykonania zadania w sposób który uznałem za odpowiadający do nadanego przeze mnie charakteru postaci.

Na minus są na pewno towarzysze, o ile same ich osobowości mi nie przeszkadzają i są na pewno bardzo zróżnicowani, to już same ich motywy podążania za nami są bardzo naciągane. Mam nadzieję że twórcy chcieli ich tylko przedstawić w wersji beta i zwerbowanie ich nie będzie aż tak banalne jak to jest obecnie. Możliwe też że postaci wraz z upływem czasu przestaną się między sobą dogadywać i będzie nam nakazane wręcz dokonać wyboru pomiędzy jednym z dwóch. Podobna sytuacja ma miejsce już w pierwszych minutach gry gdy wybieramy swojego pierwszego kompana który jest swoistym mentorem odnośnie otaczającego nas pozornie nowego świata.

Sterowanie oraz interface są bardzo intuicyjne, chociaż z początku brakowało mi jakiejś formy notatek czy też "wiki" w której mógłbym się dowiedzieć chociażby co oznaczają poszczególne kolory nurtu, jest to akurat mniejsza sprawa biorąc pod uwagę fakt że po paru godzinach rozgrywki zarówno podpowiedzi w trakcie ekranów ładowania jak i obserwacja kiedy i które wpływy nurtów się zmieniają dały mi wystarczającą na ten temat wiedzę.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
@Sawik  grałeś w Tyranny lub Pillarsy? Jak na ich tle wypada Numenera?
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany

Maciej

Torment: Tides of Numenera
#19 2017-02-06, 21:26(Ostatnia zmiana: 2017-02-06, 21:38)
@Kuba   Grałem w większość obsidian rpg, i z całym uznaniem mam do tej firmy pełne zaufanie, więc śmiało możesz grać. Aczkolwiek patrząc że większość rpg obsidian była zbugowana trochę no dobra, trochę więcej niż trochę  :lol2:, więc z tyrranym który wyszedł niedawno bym się wstrzymał :) Ale PoE możesz spokojnie brać, w sumie sam nawet biorę się za PoE w tym tygodniu :P

wymień większość
Fallout new vegas, neverwinter nights 2 + dodatki, kotor 2. Tylko kijek prawdy i alpha protocol nie przeszedłem z takich starszych rpg
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry