Wyświetlanie nazwy przedmiotu 2404 4

O temacie

Autor Siemekk

Zaczęty 27.01.2016 roku

Wyświetleń 2404

Odpowiedzi 4

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Witam (po raz kolejny  :wstyd:). A więc przechodząc od razu  do rzeczy chciałem zrobić informator o obecnej amunicji... Teraz zostało tylko wyświetlanie tekstu np. Bojowa Kusza... próbowałem zrobić print dla testu :
var string msg;
msg = ConcatStrings(msg,inttostring(equippedbow.name));
jednak jest problem o złej klasie... czy istnieje może taki sposób aby tak wyświetlać nazwę? Ponieważ nie mam zamiaru pisać if... do około 60 łuków :/ (Jestem zbyt leniwy  :lol:)
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
var C_ITEM C_ReadiedBow; C_ReadiedBow = Npc_GetReadiedWeapon(hero);

Print(C_ReadiedBow.name);

Pokazuje aktualnie wyciągniętą broń. Jeśli chcesz aktualnie ubraną musisz użyć Npc_GetEquippedMeleeWeapon lub Npc_GetEquippedRangedWeapon (hero) zamiast Npc_GetReadiedWeapon.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota

Siemekk
Złote Wrota

Wyświetlanie nazwy przedmiotu
#2 2016-01-28, 19:05(Ostatnia zmiana: 2016-01-28, 20:41)
Łap propsa. Działa. Jeszcze jedna rzecz jak określić zmienną do amunicji: Tzn. var C_item munition_name; munition_name=Npc_munition ?
Edit:Wymyśliłem aby zrobić to za pomocą zmiennej :D Ale czy istnieje sposób na wyświetlanie ilości przedmiotu który mamy np. bełt 100?
Edit2  :F :Ktoś nie wie czemu tekstura nie znika gdy zdejmuję łuk? Skrypt wygląda tak :View_Open(MSGVIEW);
View_AddText(MSGVIEW,150,100,EqupiedRW.name,"FONT_OLD_10_WHITE.TGA");
View_SetTexture(MSGVIEW,"UI_MSG_BG.tga");-tworzenie
FF_ApplyOnceExt(funcname, 1, 1);//--w foledrze z łukami wywołanie
//i niszczenie

View_DeleteText(MSGVIEW);
View_Close(MSGVIEW);
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

piootrek86

piootrek86

Użytkownicy
Fanatyk Gothica
posty89
Propsy13
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Fanatyk Gothica
Nie znam sie ale ja bym sprobowal dodac View_DeleteTexture(MSGVIEW);

Jezeli takie cos wogle jest hehe
 
Mam pomysł na moda ale nie mam chęci i zdolności :D

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Edit:Wymyśliłem aby zrobić to za pomocą zmiennej :D Ale czy istnieje sposób na wyświetlanie ilości przedmiotu który mamy np. bełt 100?

Jak poślesz swój skrypt to Ci go przerobię na wyświetlanie nawet ilości. Jeśli chcesz sam: Npc_HasItems(npc, Instance).
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry