Problem z 3ds/textura podczas gry 1924 3

O temacie

Autor Pan.L

Zaczęty 18.01.2016 roku

Wyświetleń 1924

Odpowiedzi 3

Pan.L

Pan.L

Użytkownicy
posty72
Propsy3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
A więc pobrałem domek z World of Gothic wraz z texturami itd... Powiększyłem go tak aby pasował do świata gothica i zmieniłem rozszerzenie odpowiednich textur na tga. Wszystko ładnie piękne ale podczas gry jak postać jest daleko wygląda to tak: http://s10.ifotos.pl/img/Problem-S_snshxpa.jpg a gdy zbliżę się na odpowiednią odległość wygląda to normalnie: http://s5.ifotos.pl/img/Problem-S_snshxhw.jpg
 

Gizbor17

Gizbor17

Użytkownicy
janusz grafiki
posty352
Propsy493
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • janusz grafiki
Wygląda na to jakby LOD za bardzo upraszczał ten model.
Ile ten domek ma trójkątów?
Dodałeś to w spacerze?
 

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1714
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
Model jest za bardzo szczegółowy i gothic go upraszcza, jeśli połączysz model z mapą w ZEN to nie będzie tego problemu, albo zredukujesz ilość trójkątów w modelu. Spróbuj też wpisać w konsoli pod F2 Zprogmeshold i zobacz czy dalej będzie upraszczał.
 

Pan.L

Pan.L

Użytkownicy
posty72
Propsy3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Draks oczywiście miał racje. Po wpisaniu komendy budynek wygląda normalnie z bliska jak i daleka. Myślę że temat chyba wyczerpany.. Ps: po zredukowaniu liczby trójkątów problem dalej występował.


---- Do zamknięcia ----
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry