Pytania odnośnie zadań i rozgrywki 8864558 37317

O temacie

Autor Vanarius

Zaczęty 3.01.2016 roku

Wyświetleń 8864558

Odpowiedzi 37317

wasserfull

wasserfull

Użytkownicy
posty72
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jestem w momencie gdzie rozmawiałem z tym smokiem w jarkendarze, potem ożywiłem tego kamiennego strażnika i wróciłem znów do smoka i on kazał mi znaleźć artefakt którym pokonam go. I gdzie ten artefakt może się znajdować? Próbowałem w każdych Domach ten ołtarz ale pisze, że nie mam czym otworzyć.

Chodzi o młot adanosa powinien znajdować się w którymś z domów budowniczych , oczywiście już po ożywieniu kamiennego strażnika i rozmowie ze złotym smokiem, a z saturasem gadałeś?

Poradziłem już sobie.
Ale teraz pytanie, jak mam zabić te ogniste cieniostwory i tych trudniejszych kamiennych strażników?
 

TheMrFalwack

TheMrFalwack

Użytkownicy
posty246
Propsy16
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jestem w momencie gdzie rozmawiałem z tym smokiem w jarkendarze, potem ożywiłem tego kamiennego strażnika i wróciłem znów do smoka i on kazał mi znaleźć artefakt którym pokonam go. I gdzie ten artefakt może się znajdować? Próbowałem w każdych Domach ten ołtarz ale pisze, że nie mam czym otworzyć.

Chodzi o młot adanosa powinien znajdować się w którymś z domów budowniczych , oczywiście już po ożywieniu kamiennego strażnika i rozmowie ze złotym smokiem, a z saturasem gadałeś?

Poradziłem już sobie.
Ale teraz pytanie, jak mam zabić te ogniste cieniostwory i tych trudniejszych kamiennych strażników?

Kamiennych strażników nie zabijesz. Musisz między nimi przebiec do portalu.
Te ogniste cieniostwory zabiłem magia. Bodajże na grom schodzą na strzała przynajmniej na normalnym poziomie.

Coś tam czytałem odnośnie tych mini śniących,  ze muszę chyba dwóch na raz zabić przy sanktuarium prawdy. Trochę ciężko będzie, ale zabiłem już 3 to i tych dwóch zabiję xd

Ogólnie to oni nie byliby trudni, gdyby nie to, ze jak trafiają Beziego to przywraca się im życie.
 

wasserfull

wasserfull

Użytkownicy
posty72
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Wie ktoś jak zwiększyć pole widoczności? Mam na 300% ale na pustyni adanosa i tak słabo widać różne rzeczy, dopiero jak całkowicie podejdę to się pojawiają a to bardzo utrudnia.
 

K0nopa

K0nopa

Użytkownicy
Barbarzyńca
posty700
Propsy278
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Barbarzyńca
na pustynie mozesz sciagnac dx11 i ustawic wszystko na low jak masz slabego kompa tylko draw dstance na kilka wartosci
 

wasserfull

wasserfull

Użytkownicy
posty72
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dobra sobie poradziłem, bo wziełem detale na full całkowicie i teraz mam dużą widoczność. A tutaj pytanie, bo jest tutaj kilka takich mini-śniących i oni mają po 20k HP. To je trzeba zabijać ? Czy dopiero coś potem zdobyć na nich?
 

Marid

Marid

Użytkownicy
Filozofia "xD"
posty657
Propsy256
Profesjabrak
  • Zbanowany
  • Filozofia "xD"
Mam chwilę czasu, to wam porobię prezenty na święta, drogie dzieciaczki. No, to zaczynami, ho ho ho.
@wasserfull
Tak, tych dwóch panów należy się pozbyć. Z tego co pamiętam, musisz to uczynić dość szybko. Najpewniejsza taktyka? Dużo zwojów obszarowych (fala śmierci/deszcz ognia/lodowa fala/grom). Jest też opcja, że jeśli jednemu zjedziesz dość sporo hp i dopadniesz drugiego i go ubijesz, to temu pierwszemu, któremu zostało mało hp też nastukasz. Jest jeszcze opcja nr 3, ale to już dla tych raczej dla tych co już grają na hard'zie i rozkminili "taktykę trzech troli". Ogólnie zamysł jest taki, że jeden z "miniśniących" może posiadać "aurę nieśmiertelności" która opadnie dopiero po ubiciu tego, który tę aurę roztacza. No i jeszcze opcja nr 4 - zabić ich można wyłącznie jeśli znajdują się niedaleko od siebie, co też jest bardzo prawdopodobne, bo z tego co pamiętam z autopsji, to jak tylko odciągałem jednego "za daleko" od drugiego, to momentalnie przestawało mu spadać hp.

Ogniste cieniostwory, czyli "duchy ognia" czy jak to tam leciało, no te ze świątyni uczonych w pustynym kanionie Jarkendaru można zabić tylko magią wody. Wiecie, lodowa strzała, lodowy sopel, grom, bryła lodu, lodowa fala, pięść wody, gejzer i tak dalej i tak dalej.

Zezwalam na przywoływanie mojego nicku czyli "@Mahridspoland" (to dla tych co nie lubią pisać, to sobie skopiują i wkleją do posta). W tedy dostanę powiadomienie i chętnie pomogę.

Na ruskim worldofplayerze w temacie "pierwsza rozgrywka" czy jakoś tak ktoś napisał, że obrana gildia jest bez znaczenia tylko na łatwym i normalnym poziomie trudności. Na hardzie, czy nie daj bóg sadystycznie masochistycznym legendarnym, najmniej frustrująca jest gra wojownikiem dwuręcznym lub nekromantą. Podejrzewam, że właśnie dlatego co napisał ktoś powyżej - na tych poziomach trudności potwory zaczynają mieć wręcz przesadną ilość ochron od wszystkiego, wszelkiego rodzaju. Tym samym szkoda, że twórcy nie posilili się na "inny balans" w wyższych poziomach trudności, tylko pojechali po linii najmniejszego oporu i zrobili standard w ostatnich produkcjach rpg na łamach lat 2012/2016, czyli "wincyj hp dla potforuf, wincyj odporności dla potrofuf, wincyj demejgie dla potforuf". I jeszcze ten "pseudolegendarny" czyli ...
- Eeee, srobimy taki posiom legiendarny hopoki, wyłunczymy opcjem zapisu w dowolnym miejscu i hyhyhy damy opcjem sapisu tylko f paru mjejscah.
- No ale przecież Gothic już sam w sobie jest niestabilny, a modyfikacja przez swoje dość pokaźne ingerencje jeszcze bardziej go destabilizuje. Przecież ludzie mają crashe, błędy, bugi, access violationy itp itd. Ludzie MUSZĄ mieć dostęp do szybkiego zapisywania w dowolnym momencie.
- No no, niepierdol mi tutaj, nie siej fermentu, bedzie hyhyhy dobsze co sie martfisz. No, a tera hyc do sklepu po wudkie opic super-pomys.
 
"Philosophia. Znaczy po Grecku "miłość do mądrości". Myślisz, że teraz jeździlibyśmy mercami i beemkami gdyby nie Grecy? Albo gapili się w płaskie ekrany telewizorków plazmowych?"

wasserfull

wasserfull

Użytkownicy
posty72
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Mam chwilę czasu, to wam porobię prezenty na święta, drogie dzieciaczki. No, to zaczynami, ho ho ho.
@wasserfull
Tak, tych dwóch panów należy się pozbyć. Z tego co pamiętam, musisz to uczynić dość szybko. Najpewniejsza taktyka? Dużo zwojów obszarowych (fala śmierci/deszcz ognia/lodowa fala/grom). Jest też opcja, że jeśli jednemu zjedziesz dość sporo hp i dopadniesz drugiego i go ubijesz, to temu pierwszemu, któremu zostało mało hp też nastukasz.

Ogniste cieniostwory, czyli "duchy ognia" czy jak to tam leciało, no te ze świątyni uczonych w pustynym kanionie Jarkendaru można zabić tylko magią wody. Wiecie, lodowa strzała, lodowy sopel, grom, bryła lodu, lodowa fala, pięść wody, gejzer i tak dalej i tak dalej.

Zezwalam na przywoływanie mojego nicku czyli "@Mahridspoland" (to dla tych co nie lubią pisać, to sobie skopiują i wkleją). W tedy dostanę powiadomienie i chętnie pomogę.

Nie chodzi mi o tych dwóch co są razem, tylko o tych z nazwą co obok nich są te szkielety i jakaś skrzynia
 

Marid

Marid

Użytkownicy
Filozofia "xD"
posty657
Propsy256
Profesjabrak
  • Zbanowany
  • Filozofia "xD"
Możliwe, że trzeba. Jeśli masz możliwość, spróbuj najpierw uprzątnąć ich obstawę, czyli te szkielety. Później zamroź chujów bryłą lodu/lodową falą. Spróbuj otworzyć skrzynię. Jak ci się uda - znaczy zabijać ich nie ma potrzeby. Jak się skrzyni otworzyć nie uda, bo będzie "czym" albo "nie otworzę tego bez klucza" - wiadomo, w tedy musisz ich uprzątnąć i przetrzepać zwłoki w poszukiwaniu klucza do skrzyni.
 
"Philosophia. Znaczy po Grecku "miłość do mądrości". Myślisz, że teraz jeździlibyśmy mercami i beemkami gdyby nie Grecy? Albo gapili się w płaskie ekrany telewizorków plazmowych?"

TheMrFalwack

TheMrFalwack

Użytkownicy
posty246
Propsy16
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
Nie chodzi mi o tych dwóch co są razem, tylko o tych z nazwą co obok nich są te szkielety i jakaś skrzynia

Tak, mus ci ich zabić, bo mają w sobie klucz, który te skrzynie otwiera, a w tych skrzyniach są rzeczy potrzebne do tego, żeby wątek na pustyni posunąć do przodu.

Ogólnie jak widzisz takie miejsce pilnowane przez cokolwiek, a gdzieś obok jest skrzynia to zabijaj wszystko co jest w okolicy, bo w tej skrzyni masz właśnie rzeczy potrzebne do dalszego przejścia pustyni.

W sumie to tych dwóch też musisz zabić, bo oni mają chyba część kamiennej tablicy czy jakoś tak. Jeszcze nie doszedłem do tego momentu xd

Ogólnie to niezła zabawa z tą pustynią, żadnej informacji nie dostałem, że na środku pustyni po zdobyciu berła nagle z dupy pojawiła się wielka dziura :x
 

tldr

tldr

Użytkownicy
posty715
Propsy117
Profesjabrak
  • Użytkownicy
LOL, ona tam zawsze byla, ta dziura to element swiata  :lol2:
 

wasserfull

wasserfull

Użytkownicy
posty72
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ten mini sniacy dokladnie sie nazywa ishar'arh i ma 20k hp i sie ciągle leczy, a obok jest skrzynia którą muszę otworzyć kluczem a ten klucz on pewnie ma, to jak go zabić?
A i jeszcze jak go bije to mnie pioruny biją
 

TheMrFalwack

TheMrFalwack

Użytkownicy
posty246
Propsy16
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ten mini sniacy dokladnie sie nazywa ishar'arh i ma 20k hp i sie ciągle leczy, a obok jest skrzynia którą muszę otworzyć kluczem a ten klucz on pewnie ma, to jak go zabić?
A i jeszcze jak go bije to mnie pioruny biją
Jeżeli chodzi ci o tego obok małej piramidy to jest na niego sposób (by ja).
Musisz wbiec z nim po schodach na piramidę a później zrobić tak żeby on spadł na któreś z tych lacznen. Mam nadzieję, ze rozumiesz o czym napisałem xd

Ta dziura TO element świata? No to ja jestem w takim razie ślepy bo przechodziłem tamtędy wielokrotnie a tej dziury nie widziałem xd
 

Apprentice

Apprentice

Użytkownicy
posty383
Propsy43
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@Mahridspoland
Te ogniste cieniostwory zabija się tak jak zjawy, czyli na przykład srebrnymi mieczami :P.

@wasserfull
A na jakim poziomie trudności grasz?
Te demony trzeba po prostu zabić, nie ma innej opcji. Właśnie przeszedłem całą pustynię i mogę powiedzieć że to najgorsza i najtrudniejsza/mozolniejsza część tej lokacji, Kruk jest sporo łatwiejszy od tego.

Jak pisałem wcześniej - masz dwie opcje:
1. Blokujesz je na kolumnie i ostrożnie walisz w nich łukiem/kuszą. Co jakiś czas będą się "oswobadzać" więc trzeba to ostrożnie robić.
2. Wchodzisz na jeden z wysokich słupów i tak samo napieprzasz z kuszy/łuku. Możesz dostać od nich czasami "promieniem".

No albo walczysz z nimi tak jak "trzeba", to wtedy powodzenia :D. I problem jest taki że mają bardzo dużą obronę przed strzałami, na hardzie mając kuszę na jakieś 250 str., zadawałem jakieś 70 dmg. A życie co tracisz od "piorunów" musisz potkami uzupełniać niestety. Najbardziej idiotyczny pomysł w całej modyfikacji. No więc szybko się tego nie da zrobić, chyba że grasz magiem.
 

wasserfull

wasserfull

Użytkownicy
posty72
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dobra dzięki Wam za radę odnośnie tego. Spróbuję jutro sposób z tym spadaniem z piramidy xD
Jak będę miał jeszcze wątpliwości to napiszę.
 

Brimstone

Brimstone

Użytkownicy
posty117
Propsy43
ProfesjaTłumacz
  • Użytkownicy
Mam dwa pytania odnosnie mechaniki gry.
1. Czy mozna przywrócić stary system strafowania?
2. Czy da sie lockować postacie jak w Rebalance 2.1?
 

Marid

Marid

Użytkownicy
Filozofia "xD"
posty657
Propsy256
Profesjabrak
  • Zbanowany
  • Filozofia "xD"
@Brimstone

Aż sprawdziłem internety, o co chodzi z tym "strafowaniem" xD. Tak - da się przywrócić. Jest nawet odpowiednia opcja do przestawienia w którejś kategorii ustawień.

Co do dwójki, to możesz przybliżyć, jak to wyglądało? Coś jak "namierzanie" w Lords of the Fallen?


Edit: A chuj tam, tutaj częściej dzieciaczki wchodzicie, to może coś podpowiecie xD. Co to do cholery jest to "magic power" domyślnie od początku rozgrywki ustawione na 0%? Na co to wpływa, jak to zwiększyć, KIEDY to zwiększyć i u kogo(?). Poprosiłbym o ogólny zarys tej, jak mniemam "umiejętności dodatkowej".

I tak już przy okazji, jakby ktoś się zastanawiał co to jest to AST Theft. Tak z grubsza po przewertowaniu rusforum - nie warto (póki co) włączać tej opcji. Zwiększa prawdopodobieństwo wystąpienia błędu/błędów. Co zmienia? Można okradać postacie, które "zasadniczo nie mają nam nic do powiedzenia" tak jak np. paladyni na statku, którzy nie mówią nic poza "mam cię na oku" i tak dalej. Podobno zmienia jeszcze MODEL KRADZIEŻY i z tego co mi wybełkotał translator, to tak jakby "przywraca okradanie okienkowe z gothic I".
 
"Philosophia. Znaczy po Grecku "miłość do mądrości". Myślisz, że teraz jeździlibyśmy mercami i beemkami gdyby nie Grecy? Albo gapili się w płaskie ekrany telewizorków plazmowych?"

Brimstone

Brimstone

Użytkownicy
posty117
Propsy43
ProfesjaTłumacz
  • Użytkownicy
@Mahridspoland

Wiem ze jest taka opcja, ale ona nie zmienia tego biegania na boki jak w normalnym G2, strasznie to irytuje.
A te system lockowania to zwykłe lockowanie celu. Jak sie to klikneło, to nie można było się obrócic, i postac automatycznie patrzyła cały czas na cel, używałem tego zawsze w poprzednim returnie, i tutaj bardzo mi brakuje takiej opcji, a w sterowanie nie widziałem tego, ale moze w plikach da sie to jakos ustawic czy cos.

A skoro juz pisze to jeszcze jedna sprawa, rozumiem w gre jest wbudowany jakis system, który blokuje mozliwosc uczenia sie statystyk powyzej jakiegos progu, ktory zwieksza sie pewnie z rozdziałami, tak? Bo douczyłem sie 45 zręki i 25% w łuki i wyskakuje jakis czerwony "error" jak chce sie wiecej douczyc, i tak z kazdym trenerem jest.
 

Marid

Marid

Użytkownicy
Filozofia "xD"
posty657
Propsy256
Profesjabrak
  • Zbanowany
  • Filozofia "xD"
To tak, jak pojawia się czerwony komunikat, dajmy na to po wyuczeniu się u Cavalorna 25% strzelania z łuku, to żeby pchnąć to dalej trzeba się pouczyć 5 razy po 1 procencie. I tak przed każdą "zmianą animacji".
Przykład : Masz 25% umiejętności strzelania z łuku. Jeśli mając te 25% klikniesz u Cavalorna opcję "+5%" to wyskoczy ten komunikat. Żeby komunikat nie wyskoczył, to mając 25%, do 30% musisz dobić klikając 5 razy opcję "+1%". Będziesz tak musiał robić bodajże 3 razy. Raz mając 25% klikasz 5 razy 1% do 30%, później mając 55% klikasz 5 razy 1% do 60% i mając 95% klikasz 5 razy 1% do 100%. Jaśniej się chyba tego wytłumaczyć nie da, jedynie zademonstrować filmikiem, ale wierzę, że niedorozwinięty nie jesteś, skoro się za Returninga brałeś xD.
 
"Philosophia. Znaczy po Grecku "miłość do mądrości". Myślisz, że teraz jeździlibyśmy mercami i beemkami gdyby nie Grecy? Albo gapili się w płaskie ekrany telewizorków plazmowych?"

wasserfull

wasserfull

Użytkownicy
posty72
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ten mini sniacy dokladnie sie nazywa ishar'arh i ma 20k hp i sie ciągle leczy, a obok jest skrzynia którą muszę otworzyć kluczem a ten klucz on pewnie ma, to jak go zabić?
A i jeszcze jak go bije to mnie pioruny biją
Jeżeli chodzi ci o tego obok małej piramidy to jest na niego sposób (by ja).
Musisz wbiec z nim po schodach na piramidę a później zrobić tak żeby on spadł na któreś z tych lacznen. Mam nadzieję, ze rozumiesz o czym napisałem xd


I tutaj sie pytales, nie chodzi mi o tych co są obok piramidy, tylko tych co bronią tych ornamentów które trzeba umieścić w tych 4 pulpitach
 

Cooba

Cooba

Użytkownicy
posty140
Propsy18
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@wasserfull
Ale jest jeszcze tzw. Mala piramida i obok niej jest oaza na ktorej jest straznik co pilnuje ornamentu, kolega pisał ze jesli o tego chodzi to mozesz go zablokowac wlasnie na tej malej piramidzie.
 


0 użytkowników i 40 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry