Pytania odnośnie zadań i rozgrywki 7972786 37317

O temacie

Autor Vanarius

Zaczęty 3.01.2016 roku

Wyświetleń 7972786

Odpowiedzi 37317

NobleOne

NobleOne

Użytkownicy
posty251
Propsy72
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
Zapewne nie ten panel, jak wchodzisz to nie to co masz po prawej tylko po lewej i kolejność to 1,5,3 licząc od lewej

Post połączony: 2017-12-17, 17:45
Szybkie pytanko, przekręcam tarczę w domu sędziego, coś się otwiera ale nie mogę znaleźć tej skrytki.. wie ktoś gdzie ona jest?

Jest na parterze (pewnie już znalazłeś)

Pytanie: Jak wygląda błąd z miastem orków na 0066.2? I czy w ogóle się opłaca grać na 0066.2? Bo z tymi wersjami jest jak z samochodami, lepiej grać na starszym bo wszystko jest już sprawdzone i naprawione :D
 

Morty

Morty

Użytkownicy
posty954
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
@NobleOne Który bug? Wszytko powinno być wporządku jeżeli grasz na najnowszej wersji 066.2, bo 066.2 też ma kilka fixów.  :) Osobiście grałem przez jakieś 300h na wersji 066.1 więc większośc bugów udaje mi się ominąć.
 

NobleOne

NobleOne

Użytkownicy
posty251
Propsy72
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
@Morty Na rpgrussia czytałem (z tłumaczem, więc ciężko zrozumieć), że jakiś quest jest niemożliwy do wykonania, nie wiem o co chodzi, ale jeśli mówisz, że 0066.1 jest legitne to chyba wypróbuję, naprawili tam buga z Bilgotem (pojawia się w khorinis?)
 

Morty

Morty

Użytkownicy
posty954
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
@NobleOne Według RPGrussia Bilgot nigdy nie miał pojawiać się w Khorinis; chodzi pewnie o quest z zadaniem "duchy przeszłości" (czy coś takiego) sam go nigdy nie robiłem więc ciężko mi się wypowiedzieć.
 

NobleOne

NobleOne

Użytkownicy
posty251
Propsy72
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
Jeszcze jedno pytanko: W 0066.1 działa kradzież kieszonkowa? bo w 0066.2 można kraść tylko przedmioty ważne dla gry, a nie sakiewki
 

Morty

Morty

Użytkownicy
posty954
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
@NobleOne JW moim przypadku kradzież działała normalnie, daawno temu wstawiałem screeny z potwierdzeniem że działa, na 066.2 kradzież kieszonkowa jest lekko zbugowana, ale da się to obejść ustawiając opcje kradzieży w opcjach AST, wtedy okradamy kogoś poprzez zakradanie się za niego, co dodatkowo pozwala okradać postacie bez dialogów.
 

NobleOne

NobleOne

Użytkownicy
posty251
Propsy72
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
Masz jakiś link do poradnika jak to naprawić, oraz czy będę musiał od nowa grać? Bo mam już save'a ok. 40 godzin
 

Morty

Morty

Użytkownicy
posty954
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
@NobleOne Wydaje mi się wystarczy tylko pobawić się w opcjach, ale sprawdzę jeszcze dokładniej na rpgrussia i dam znać.

Auto translate z rpg russia jak sobie z  tym poradzić:
Spoiler
1. Włącz kradzież AST w menu ustawień.
2. Kradniemy w ten sposób jednego z nie-więźniów.
3. Wyłącz kradzież AST.
 

NobleOne

NobleOne

Użytkownicy
posty251
Propsy72
ProfesjaTester
  • Użytkownicy

Działa, dzięki wielkie ^^
 

Artex1988

Artex1988

Użytkownicy
posty40
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Wie ktos gdzie na bagnach w GD znajduje sie jaskinia z czarnym krysztalem?
 

PoLoPL

PoLoPL

Użytkownicy
posty77
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witam czy mógł by mi ktoś powiedzieć Jak i kiedy można się dostać do pustyni adanosa ponieważ jestem w 2 rozdziale i mam przeszukany cały yarkendar na mapie już nie ma żadnego przeciwnika a ja na dal nie natknąłem się na poszlakę dotyczącą wejścia do pustynie i #2 pytanie czy możeci mi podać nazwy oraz położenie jakichś mocniejszych łuków niż tego z yarkendaru w ruinach jak się idzie do smoka ? :P
 

Morty

Morty

Użytkownicy
posty954
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
@PoLoPL Łuki:
Spoiler
Yakulus  - lokacja z teleportem do doliny AshTara
-Kudzu  - dostajesz od Netbeka za zabicie imiennego tolla
-Spiner pain(nie pamiętam nazwy) - w starej kopalni rudy w GD
-Er'Hazir  - świątynia Łez na pustyni Adanosa
Sekrety świątyni Adanosa by tedddy_bear: :
Spoiler
Żeby dostać się na pustynię Adanosa, musimy stoczyć pierwszy pojedynek z Krukiem, podczas którego daje nogę a nas powala na ziemię siła jego magii. Po tym zdarzeniu spokojnie zwiedzamy arenę walki i dostrzegamy wielki posąg kamiennego strażnika, który się podświetla oraz na ołtarzu gdzie Kruk się modlił, zabieramy pierścień, który umożliwi nam teleportację do tego miejsca. Za ołtarzem naciskamy przycisk i idziemy do kolejnego pomieszczenia z teleportem do obozu bandytów i znajdujemy tam trzy filary z prezentami. Po lewej jest starożytna tablica, pośrodku runa a po prawej kryształ. Zabieramy wszystko i idziemy złożyć raport Saturasowi. Najpierw mówimy mu że Kruk nawiał, a potem rozmawiamy o krysztale i dowiadujemy się, że służy on do teleportu. Piedestał pod kryształ znajduje się zaraz w budynku po lewej. Uaktywniamy go. Przechodzimy do doliny ze smokiem. Przed rozmową ze smokiem, czytamy wcześniej zabraną tabliczkę ale nic z tego. W tym momencie uaktywnia się nam misja "Sekret świątyni Adanosa". Rozmawiamy ze smokiem i prosimy go również o odczytanie tej tabliczki. Kolejnym krokiem jest udanie się do domu uczonych, żeby przetransformować moc z runy do tabliczki. Runiczny ołtarz znajduje się po prawej stronie w pierwszym pomieszczeniu z pulpitami (wygląda jak podwójny pulpit). Zakładamy wcześniej zdobyty pierścień i jesteśmy już w świątyni. Stajemy przed posągiem dużego strażnika kamiennego i czytamy jeszcze raz tabliczkę. Obudziliśmy właśnie strażnika, który nie jest chętny do współpracy i zmusza nas do walki. Niestety jest odporny na obrażenia zarówno fizyczne jak i magiczne. Potrzebujemy czegoś wyjątkowego. Wracamy do smoka i dowiadujemy się o specjalnej broni, która powinna być w jednej ze świątyń w dolinie. Ja znalazłem młot w domu kapłanów (nie jestem pewny nazwy). Idąc od domku Eremity na wprost obok teleportu. Młot Adanosa powinien być w środku na ołtarzu. Zakładamy go i również pierścień teleportacyjny i walczymy ze strażnikiem. Po walce zabieramy kolejna runę i tabliczkę ze zwłok. Wracamy do smoka i tłumaczy nam ją. Teraz idziemy znowu do domu uczonych ale tym razem do pomieszczenia po prawej stronie tego niżej położonego. W środku po prawej jest filar z kulą. Wchodzimy w interakcję przez LPM i pojawia się nam krótki filmik. Teraz czeka nas niespodzianka przy wyjściu.
Teleport do krainy/pustyni Adanosa jest już aktywny w bocznej odnodze kanionu. Idziemy tam. Przechodzimy przez niego. Wychodząc na pustynię pojawia się nowy wpis w dzienniku. Poniżej znajduje się solucja samej pustyni Adanosa. 
Pustynia Adanosa by tedddy_bear:
Spoiler
Naszym celem jest wejście do wielkiej piramidy. Dlatego potrzebujemy dwóch tablic ale po kolei.
Na środku pustyni jest budynek z 4. pulpitami. Aby je uaktywnić musimy zdobyć cztery kawałki (podobne jak item, który się zabiera ze zwłok martwego kamiennego strażnika). Można je zdobyć w różnych miejscach na pustyni. Są mocno strzeżone. Mając te kawałki idziemy do tych czterech pulpitów i uaktywniamy je. Otwiera się wejście na szczycie małej piramidy, gdzie zdobywamy berło Adanosa. Kolejnym krokiem jest zdobycie łzy Adanosa, która znajduje się w lokacji po wskoczeniu do wielkiej dziury na pustyni. Będąc w środku dziury musimy najpierw przeskoczyć przez szczelinę, zabrać pałkę obok golema (wymagana akrobatyka) i wrócić w miejsce gdzie wskoczyliśmy na najniższy poziom tej jaskini. W nowszych wersjach nie musimy skakać do golema po pałkę a wystarczy zwalić kolumnę nad przepaścią i po nie przejść. Znajdujemy ogromny talerz, w który uderzamy trzy razy pałką. I szybko wchodzimy na budynek z wielką kolumną. Kiedy będziemy już na górze, powinienem na dole już być wielki pełzacz. Następnie wchodzimy w interakcję z ta kolumną i go zabijamy. Idziemy do jego leża, zabieramy klucz do skrzyni, która jest obok w odnodze jaskini. Plądrujemy ją i zabieramy jeden element, który wykorzystamy do otwarcia przejścia do kolejnej lokacji. Następnie wracamy tam gdzie był golem. Idziemy dalej, skacząc dwa poziomy niżej. Zabijamy gacki, po czym czytamy pulpit - wykorzystujemy przy tym wcześniej wspomniany element - otwiera  się nam przejście za głębokim dołem, zaraz obok. Skaczemy i za zakrętem jest teleport do nowej lokacji.
Tutaj na dole jest przejście z kratą, możemy użyć przemiany w chrząszcza albo kręcić bączki by się tam dostać i wydostać. Czyścimy jaskinię i powrót. Teraz wracamy o jeden poziom do góry i po lewej stronie są występki skalne po których się wspinamy. Będąc na górze, w lewo jest smoczy korzeń. My idziemy w prawo ale polecam wcześniej założyć młot Adanosa. Dochodząc do końca półki skalnej, skaczemy tam jak są kamienni strażnicy. Zabijamy wszystkich i na górze jest kolejne przejście z kratą. Otwiera je przycisk na środkowej kolumnie/pomniku z przodu. Wchodząc do środka spotykamy kilka pułapek. Pierwsza polega na przejściu by nie dotykać podłogi. W tym celu musimy wejść na gzyms po prawej czy lewej stronie, skoczyć na środkowy mini ołtarzyk obok ściany i dalej podobnie. Druga pułapka uaktywnia się jak wejdziemy do kolejnego pomieszczenia (jest to strażnik) i musimy tutaj szybko wejść  po lewej stronie najpierw na taki duży wazon, a potem na pomnik i skaczemy poza zagłębienie. Ewentualnie możemy liczyć na darmowy przelot na drugą stronę po ciosie kamiennego strażnika. Dalej mamy pomieszczenie z  nieaktywnym jeszcze teleportem powrotnym i z dwoma bocznymi wejściami z kratami. Obok są przyciski. Możemy otworzyć tylko jeden. Jak będziemy chcieli wejść do drugiego np. za pomocą bączka, Adanos nas ukarze.
Po prawej stronie są rzeczy dla maga - mikstura +2 i tabliczka +6 do many. Po lewej hełm dla łucznika oraz po jednej miksturze +1 z każdego rodzaju. Oczywiście spotkamy tam również mocnych bossów. Kiedy zabijemy jednego z nich idziemy dalej i czeka nas kolejna walka z kuzynem Śniącego;) Dalej już są tylko kamienni strażnicy. Zabieramy łzę i kilka naprawdę ciekawych rzeczy. Wracamy do wspomnianego wcześniej teleportu i przenosi nas na pustynię niedaleko głębokiej jamy.
Mając berło i łzę naciskamy na jedno z nich i pojawia się nam teraz berło jako pierścień. Zakładamy go i nad pustynię nadciąga burza z gradowym deszczem. W tym momencie niedaleko małej piramidy, w takim "kamiennym kręgu" z płonącymi kolumnami na górze pojawił się strażnik (podobny jak ten gdzie walczyliśmy z Krukiem). Szukamy go i przy nim jeszcze raz zakładamy berło Adanosa, a następnie po obudzeniu zabijamy młotem. Zabieramy kawałek tablicy z jego zwłok. Teraz musimy znaleźć jeszcze czterech strażników. Mając pięć kawałków, naciskamy na jeden i łącza się w całość. W ekwipunku pojawia się jedna z dwóch tablic. Drugą ma jeden z amuli przed wielką piramidą. By je zabić, muszą stać blisko siebie, nawet jak jeden będzie martwy.
Mając dwie tablice, wracamy do budynku obok małej piramidy i wkładamy je do pulpitu. Pojawia się nam nowa tablica w ekwipunku, którą musimy najpierw otworzyć, żeby pojawił się wpis w dzienniku. Potem idziemy do wielkiej piramidy. Pierwsze wrota otworzyły się nam jak zabiliśmy amula, drugie otworzą się jak włożymy tablicę. Następnie otwiera się nam piramida i pojawiają się nieumarli. Zabijamy wszystkich i wchodzimy po dużych stopniach do góry by przeczytać cztery pulpity, a wraz z nimi pojawiają się nam cztery zadania, które musimy wykonać.
1.Zabić ognistego golema na pustyni. Robimy to zgodnie z opisem w nocy ponieważ wtedy jest podatny na obrażenia.
2.Musimy napełnić wodą Adanosa pięć stągwi na pustyni. W tym celu najpierw idziemy do studni obok wielkiej dziury. Potrzebujemy pięć zwykłych butelek, które można kupić prawie u każdego kupca. Również potrzebna jest nam dźwignia do studni, którą znajdziemy przy wodospadzie obok ściany skalnej. Napełniamy butelki wodą Adanosa i teraz czeka nas wędrówka po pustyni do pięciu miejsc. Ale robimy to dopiero z krokiem numer 3.
3.Musimy położyć specjalny kryształ na pięciu ołtarzach na pustyni. Kryształ zdobędziemy obok trzech trolli, po prostu je wykopujemy kilofem. Potem idziemy do Saturasa i do jednego z magów wody - nie pamiętam imienia ale to nie jest problem. Wszyscy są w jednym miejscu. Teraz mając gotowe kryształy i wodę w butelkach, wędrujemy po pustyni. Kiedy napełnimy stągwie wodą czy położymy ostatni kryształ na ołtarzu, powinien pojawić się wpis w dzienniku.
4.Musimy złożyć dar Adanosowi. Jest to smocze jajo, które znajdziemy w jednej z jaskiń na pustyni. Wystarczy iść dookoła pustyni blisko ściany. A składamy je na ołtarzu idąc od wielkiej dziury do wielkiej piramidy. Czasami podczas kładzenia nic się nie dzieje, dlatego musimy dobrze stanąć przed ołtarzem i podobnie miałem w przypadku stągwi z wodą.
Mając wykonane te zadania. Czytamy teraz pulpit na dole w wielkiej piramidzie. Dowiadujemy się, że musimy ożywić martwe drzewo - tam gdzie był golem boss i jest również teleport. Idziemy więc do Saturasa, który nas kieruje do Xardasa.Ten mówi nam, że zbytnio jest zajęty i jeśli mu przyniesiemy kilka składników to zrobi nam "korzeń druidów". Będziemy potrzebować trollich jagód, wcześniej wspomniany kaktus i jeszcze kilku składników. Oddajemy składniki i czekamy jedne dzień. Odbieramy korzeń i idziemy go złożyć na ołtarzu obok tego martwego drzewa. Po czym powinno ono ożyć i znów powinien pojawić się deszcz.
Wracamy do wielkiej piramidy dotykamy jeszcze raz pulpitu na dole i powinny być już aktywne teleporty w bocznych nawach, które przeniosą nas w to samo miejsce. Czytamy kolejny pulpit. Zabieramy co się da i wracamy przez teleport. Teraz powinno być już otwarte przejście na środku piramidy w dół po schodach. Na dole jest korona Adanosa.
Mając już berło, koronę i młot Adanosa założony, możemy iść śladem Kruka. W tym celu wychodzimy z piramidy i kierujemy się w prawo do skał i szukamy wąskiej długiej jaskini. W środku są dwa szkielety z bronią dwuręczną i jeden mag. Na końcu jaskini jest biała poświata, a za nią głęboka jama. Klękamy przed poświatą i teraz powinien pojawić się wpis i znów burza (musimy mieć założone artefakty Adanosa). Jakby czegoś nam brakowało to pojawi się komunikat, że jeszcze nie jesteśmy gotowi. Przechodzimy na druga stronę idąc w powietrzu. Następnie widzimy w dole zielona oazę ale czeka nas trudne przejście ponieważ jest tam mnóstwo szkieletów i magów. Na końcu spotykamy kolejnego smoka-strażnika, który pyta się czy jesteśmy gotowi by stawić czoła starożytnemu złu. Mówimy tak ale... 
Zanim tam wejdziemy polecam wizytę w Jarkendarze i wytłuc wszystkich nieśmiertelnych strażników kamiennych ponieważ za jednego otrzymamy 600expa.
... chodzimy do środka. Tam czekają nas nieśmiertelni kamienni strażnicy. Mając założone artefakty Adanosa powinniśmy je spokojnie teraz zabić na jednego hita lub ewentualnie na dwa. Kierujemy się w prawo, zabijamy bosa  i otwieramy sobie wejście do komnaty z Krukiem w poprzednim pomieszczeniu.
Krótka rozmowa ze starym znajomym, który przeszedł straszną metamorfozę i teraz czeka nas długi pojedynek z różnymi potworami. Każda fala stworów będzie mocniejsza. Fal jest cztery: mumie, szkielety, magowie szkielety i starożytni strażnicy w postaci mini śniących. Za każdym razem będziemy musieli walczyć naraz z czterema przeciwnikami. Polecam częste zapisy gry i wykorzystanie lokacji obok ołtarza. Kiedy już powalimy ostatniego mini-śniącego usłyszymy znajome "Teraz cię dorwę" z ust Kruka. Walczymy z nim. Zabijamy. Bierzemy upragniony szpon i wracamy do złotego smoka i Saturasa.

Polecam zacząć używać Solucji i Porad tam masz większość informacji na 1 stronie.
 

PoLoPL

PoLoPL

Użytkownicy
posty77
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dzięki za pomoc ale przeszukałem kopalnie i nie znalazłem tego łuku jedyne miejsce którego nie przeszukałem jest ulokowane na środkowym lvlu i są tam kopacze jedyną drogą która do nich prowadzi są jakieś 2 kładki wystające ze ściany jednak nie mogę tam wskoczyć znacie jakiś sposób by się do nich dostać ?
 

Artex1988

Artex1988

Użytkownicy
posty40
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Gdzie znajduje sie teleprt w miescie orkow do Doliny Cienia? szukam i nie moge go znalezc
 

Sensoy

Sensoy

Użytkownicy
posty143
Propsy29
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
@Artex1988
https://www.youtube.com/watch?v=C_6N6lJThZM
Tu masz link do filmu gdzie masz przewodnik po całym mieście.
 
Ukończone Modyfikacje:
Gothic 1
Zagadka Bagiennego Ziela                               
Świat Skazańców
Edycja Rozszerzona 1.4.5 i 1.4.8
Ciemności Gordotha
Czas Zapłaty 1.5
Gothic 2
TheReturning 2.0 (0062) i (0066.1)
L'hiver Edition 0.9.3 i 1.1 PL
Złote Wrota
Bandyci

NobleOne

NobleOne

Użytkownicy
posty251
Propsy72
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
Którzy magowie są najciekawsi w gameplay'u? I czy magowie wody mają jakieś questy dodatkowo?
 

Morty

Morty

Użytkownicy
posty954
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
@NobleOne
1. Nekromanci - kilka dodatkowych zadań, i jedna z ciekawszych zbroi w grze, kastowanie czarów za hp, ogólnie OP
2. Magowie ognia - Chyba z  3 dodatkowe zadania, burza ognia jest świetna w zabijaniu + DoT w każdym zaklęciu
3. Magoiwe wody - czary mają szansę na ogłószenie przeciwnika, nic nie wiem o misjach dodatckowych
4.Guru - czary mają szansę zwrócić koszt many

Niestety granie magiem  sprowadza się do maskowania many, inteligencji, i broni 2h bo 80% bossów nakłada ci klątwę która zżera ci manę, więc walki ze smokami, demonami, lub innymi bossami sprowadzają się do nawalania kosturem. Tak jeszcze z własnego doświadczenia dodam że nie warto uczyć się kręgów magii u Opiekunów, raz że nie chcieli nauczyć mnie 6 kręgu, dwa nie miałem opcji nauki u Pyrokara, trzy nie mogłem przez to kupić najlepszej szaty maga ognia. (grałem na trudnym)
 

PoLoPL

PoLoPL

Użytkownicy
posty77
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Robię właśnie zadanie dla łowców Night Hunter które mówi że gdzieś obok Farmy Lobarta powinninen być Ghost Shadow beast ale nigdzie nie mogę jej znaleźć (w nocy jak również i w dzień jeżeli miało by to robić jakąś różnicę) macie pomysł gdzie się może znajdować ?
 

Gueral

Gueral

Użytkownicy
posty46
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Hej, wie ktoś gdzie znajdę klucze do skrzyni w pomieszczeniu z duchem Gomeza oraz nad nim (na szczycie wieży)

Post połączony: 2017-12-19, 13:37
@PoLoPL, on jest tam, gdzie na początku gry jest Lester
 

Jao

Jao

Użytkownicy
Jedyny w swoim rodzaju
posty4088
Propsy844
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Jedyny w swoim rodzaju
Spoiler
Skrzynię w pomieszczeniu z duchem otworzysz robiąc zadanie w gildii kupców w 3 rozdziale. Klucz do skrzyni na szczycie wieży zdobędziesz wykonując zadanie dla kucharza Cliffa.
 
You cheated not only the game, but yourself.
You didn't grow.
You didn't improve.
You took a shortcut and gained nothing.
You experienced a hollow victory.
Nothing was risked and nothing was gained.
It's sad that you don't know the difference.


0 użytkowników i 17 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry