Problem z dialogiem - Easy Dialog Maker 3.3v 2223 4

O temacie

Autor Amhyr

Zaczęty 12.01.2016 roku

Wyświetleń 2223

Odpowiedzi 4

Amhyr

Amhyr

Użytkownicy
posty2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witajcie!
Postanowiłem sobie wczoraj, że pobawię się trochę w modowanie. Stworzyłem swoją własną postać, która jest już w grze i następnie chciałem zrobić jakiś prosty dialog, który miał wyglądać mniej więcej tak:
    AI_Output (other, self ,"DIA_Ragnar_HELLO1_15_01"); //Kim jesteś?
    AI_Output (self, other ,"DIA_Ragnar_HELLO1_03_02"); //Nazywam się Ragnar i jestem najemnikiem. Ten leśny dziadek wynajął mnie jako osobistego ochroniarza.
    AI_Output (self, other ,"DIA_Ragnar_HELLO1_03_03"); //A tak w ogóle to coś ty za jeden?
    AI_Output (other, self ,"DIA_Ragnar_HELLO1_15_04"); //Nie twój interes.
Plik zapisałem, skrypty skomplikowałem i wszedłem do gry. Dialog z postacią trwał tylko do zdania Nazywam się Ragnar ... Po tym zdaniu dialog się automatycznie zakończył. Nie mam pojęcia o co chodzi. Jeśli robię dialog, że postacie mówią naprzemiennie (tzn other,self potem self, other i tak w kółko) to wszystko gra, ale jak chcę żeby  postać mówiła dłużej (czyli self, other potem self, other itd.) to wyświetla się tylko pierwsze zdanie i dialog się kończy. O co chodzi? Jak to naprawić?
 

gothic1210
  • Gość
Pokaż cały skrypt, albo na screenie jak to wygląda, bo nie wiem czy chodzi ci o całkowite przerwanie dialogu (źle użyte AI_Stopprocessinfos) czy o to, że się po prostu nie mieści.
 

Amhyr

Amhyr

Użytkownicy
posty2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Chodzi o całkowite przerwanie dialogu

//========================================
//-----------------> OPCJA *KONIEC*
//========================================

INSTANCE DIA_Ragnar_EXIT(C_INFO)
{
   npc             = SLD_888_Ragnar;
   nr              = 999;
   condition   = DIA_Ragnar_EXIT_Condition;
   information   = DIA_Ragnar_EXIT_Info;
   permanent   = TRUE;
   description     = "KONIEC";
};

FUNC INT DIA_Ragnar_EXIT_Condition()
{
   return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_Ragnar_EXIT_Info()
{
   AI_StopProcessInfos   (self);
};

//========================================
//-----------------> HELLO1
//========================================

INSTANCE DIA_Ragnar_HELLO1 (C_INFO)
{
   npc          = SLD_888_Ragnar;
   nr           = 1;
   condition    = DIA_Ragnar_HELLO1_Condition;
   information  = DIA_Ragnar_HELLO1_Info;
   permanent   = FALSE;
   description   = "Kim jesteś?";
};

FUNC INT DIA_Ragnar_HELLO1_Condition()
{
    return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_Ragnar_HELLO1_Info()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_Ragnar_HELLO1_15_01"); //Kim jesteś?
    AI_Output (self, other ,"DIA_Ragnar_HELLO1_03_02"); //Nazywam się Ragnar i jestem najemnikiem. Ten leśny dziadek wynajął mnie jako osobistego ochroniarza.
    AI_Output (self, other ,"DIA_Ragnar_HELLO1_03_03"); //A tak w ogóle to coś ty za jeden?
    AI_Output (other, self ,"DIA_Ragnar_HELLO1_15_04"); //Nie twój interes.
};
 

Xenoneq

Xenoneq

Użytkownicy
posty7
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
A ja mam inny problem :/ w ogóle mi sie dialogi nie pokazują.
Mam tylko KONIEC i nic więcej. Może u ciebie gdzieś się kończy skrypt. Sam mam problemy z dialogami :/ I nie wiem o co chodzi.
 

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Pewnie trzeba wam skompilować dialogi poprzez usunięcie i stworzenie nowych plików OU.BIN i OU.CSL za pomocą Specera/Redefixa temat wałkowany na forum wiele razy.
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry