Witam w bitwie organicznej. Na pierwszy ogień idzie potencjalnie hermetyczny temat, który, jak się okazuje, można całkiem ciekawie rozwinąć.
Bitwa 1b - Człowiek
[/size][/color]
Kategoria: Grafika użytkowa dynamiczna.
Temat: Człowiek.
Polycount: 1000.
Człowiek to człowiek, a model człowieka kojarzy się nam zawsze z takim robionym według tutka. A można to rozszerzyć - nie dość, że człowiek może być chudy, gruby, goły czy ubrany, może być to również... karykatura. Mile widziane oprócz zwykłych, "tutkowych" modeli, także modele karykaturalne, bajkowe, zniekształcone, innymi słowy: zabawne. Takie zapewne nabiją sporo więcej punktów za oryginalność.
Zasady:
- maksymalna ilość trisów (polycount) wynosi 1000,
- nie jest potrzebna tekstura (mapowanie mile widziane, jednakże może być dorobione później),
- praca będzie poddana dwóm ocenom: ocenie publiczności poprzez ankietę, oraz ocenie jury, przy której jako mnożnik może zostać wykorzystany polycount,
- ocenie jury podlegać będzie: jakość modelu (brak błędów, brak niepotrzebnych polygonów), oryginalność, proporcjonalność (w przypadku zwykłych modeli) lub zabawność (w przypadku modeli karykaturalnych), estetyka prezentacji,
- piękny render nie jest wymagany, ważne, żeby było widać model,
- model musi powstać w czasie trwania konkursu, nie może być wykorzystany stary model.
Składanie prac:
- model w trzech rzutach,
- co najmniej jeden rzut z widoczną siatką,
- plik z modelem (może być na PW).
Można pokazywać WIPy.
Czas trwania konkursu: 14 dni, do wtorku 22 lipca, do godziny 16:00. Po zakończeniu automatycznie wystartuje następny.
Na koniec świetne źródło konceptów:
http://www.4shared.com/file/54355881/25324...h_A_Pencil.htmlPozdrawiam i życzę miłej zabawy,