@Zdunek: Rękojeść i tak będzie zasłonięta podczas używania przez dłoń, widać ją będzie jedynie, gdy będzie wisieć u boku lub w ekwipunku. I proszę bez sarkazmów. Jak chcesz, to sobie wrzuć ten model do Tetrisa 3D.
@Tom: Może i można coraz więcej, ale to nie znaczy, że można dawać multum niepotrzebnych trisów. Szczególnie, że jak widzę stwierdzenie "liczy się jakość, a nie ilość" coraz częściej zaczyna być odwracane (i dobrze!). Ilość, ale nie ilość trisów na jednym modelu, tylko sama ilość modeli. Wolisz mieć na ekranie jeden miecz z 1000 trisów, czy 10 mieczy z 100 trisów? Działanie komputera takie same, a różnica w grywalności ogromna. Możesz też mieć miecz z 100000 trisów i zachwycać się każdym szczegółem (podczas walki...), ale być na mapie sam, a możesz mieć na mapie 1000 postaci z mieczami 100 trisowymi, zachwycać się szałem bitewnym i walić kogo popadnie. Wszędzie pełno trupów, bryzgającej krwi. A jakbyś był na mapie sam, no... to pozostaje Ci seppuku

Liczby oczywiście przykładowe. Po raz kolejny odnoszę się tu do M&B, w którym zamiast lansować się super grafiką, idzie się po prostu w ilość. W takim super pięknym AC dałoby się pokazać jednocześnie 1000 walczących postaci? W M&B, na komputerze takim, jaki odpali AC na niskich detalach, spokojnie ten 1000 można wyciągnąć. Przypomnij sobie też te wszystkie żale, jakie pojawiły się po wyjściu G3. Problemem także były nadmierne ilości trisów.
---
Przypominam, że do zakończenia bitwy zostało 4,5h. Macie czas na ostatnie poprawki i zgłoszenia. Jeśli ktoś nie dostarczy pliku, ciężej będzie ocenić jakość modelu, a i ocena za prezentację może polecieć. Brak pliku nie oznacza oczywiście wykluczenia z konkursu.
Równo o 16:00 wystartuje trzydniowa ankieta. Żeby nie było demagogii, ogłoszenie decyzji jury nastąpi dopiero po jej zakończeniu.