Bitwa 1a - Broń jednoręczna 24842 65

O temacie

Autor

Zaczęty 8.07.2008 roku

Wyświetleń 24842

Odpowiedzi 65

Dracon

Dracon

Użytkownicy
posty1068
Propsy904
Profesjabrak
  • Użytkownicy
A będzie bitwa na 2H? Może też wystartuję <_<  .
 
,,Dobry, to człowiek, który nie ukrywa siedzącego w nim zwierzęcia. A taki co usiłuje udawać dobrego, jest wręcz niebezpieczny. Najgroźniejsi są ci, którzy sami głęboko wierzą, że są dobrzy. Odrażający, ohydny przestępca może zamordować jednego człowieka, dziesięciu, stu, ale nigdy nie zabija milionów. Miliony mordują ci, którzy mają się za samą dobroć.''

Wiktor Suworow, Akwarium

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Na razie masz 1h, to korzystaj <_<  Na 2h się na razie nie zapowiada, bo jest sporo tematów, które można zrobić wcześniej.
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
To nie lepiej do tematyki tej bitwy dodać też bronie 2H? W ogóle dziwie się że wybraliście tematykę tylko broni jednoręcznych <_<
 

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Wybrałem 1h niefantastyczne bo wiedziałem co by się pojawiało jakbym dopuścił także 2h. Chociaż, jak widzę, nie dało się tego uniknąć.
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
A co się pojawiło?
 

Zdunek

Zdunek

Administrator
Ken'Udz mistrz stali i runy
posty671
Propsy132
Profesjabrak
  • Administrator
  • Ken'Udz mistrz stali i runy

Zdunek
Administrator

Bitwa 1a - Broń jednoręczna
#45 2008-07-12, 21:55(Ostatnia zmiana: 2008-07-12, 22:41)
nie miałem pomysłu na nic zaczepistego więc zrobiłem prosty model, co ważne, jest to jeden obiekt, a nie powkładane kilka w siebie, także nie ma błędów w siatce ;)
444 trisów, render vray, materiał reflect z fallow i nic więcej




Edit: Rączka z turbosmothem :)  http://img236.imageshack.us/img236/7434/render3gg5.jpg
 
Po co utrudniać coś co jest proste?

Agencja Interaktywna - CreaWeb.

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
http://img178.imageshack.us/img178/7286/184st6.png

Dwa miecze. Jeden ma o 184 trisy (41%) mniej. Który? Jaka jest między nimi różnica w wyglądzie?

EDIT:
I dla porównania jeszcze jeden model:
http://img294.imageshack.us/img294/6131/312ad2.png

Ma o 312 trisów (70%) mniej niż oryginał. Usunięte zostały wyłącznie zgrubienia na rękojeści, które można uzyskać normal mapą. Może i miecz z nimi lepiej wyglądał (te, które zostały usunięte wcześniej nie dawały żadnych różnic w wyglądzie), ale to nie zmienia faktu, że można się obejść bez nich.
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Zdunek

Zdunek

Administrator
Ken'Udz mistrz stali i runy
posty671
Propsy132
Profesjabrak
  • Administrator
  • Ken'Udz mistrz stali i runy

Zdunek
Administrator

Bitwa 1a - Broń jednoręczna
#47 2008-07-13, 00:12(Ostatnia zmiana: 2008-07-13, 00:14)
Kyro a teraz dodaj tam ten smoth który miałem i zrenderuj w porządnej jakości z cieniami i dobrym aa i zobaczymy :)

a i jeszcze ci pisałem ze na rączce dodałem dodatkowe linie by ładnie renderowało z TS...
 
Po co utrudniać coś co jest proste?

Agencja Interaktywna - CreaWeb.

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
A ja Ci pisałem, że nie obchodzi mnie Twój smooth ani turbosmooth. Nie obchodzi mnie też tekstura, normal mapa, antyaliasing, piękny render czy co tam jeszcze sobie wymyślisz. Mnie obchodzi jak najdokładniejszy model przy jednocześnie najmniejszej liczbie trisów (!), nadający się do użytku w grze.
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Zdunek

Zdunek

Administrator
Ken'Udz mistrz stali i runy
posty671
Propsy132
Profesjabrak
  • Administrator
  • Ken'Udz mistrz stali i runy
Cytat: Kyroman link=topic=2572.msg22682#msg22682 date=Jul 13 2008, 00:35\'
A ja Ci pisałem, że nie obchodzi mnie Twój smooth ani turbosmooth. Nie obchodzi mnie też tekstura, normal mapa, antyaliasing, piękny render czy co tam jeszcze sobie wymyślisz. Mnie obchodzi jak najdokładniejszy model przy jednocześnie najmniejszej liczbie trisów (!), nadający się do użytku w grze.
zapewniam cię że w takich grach jak assasin creed, cod4 czy crisis(te dwie ostatnie, tak wiem w ogóle inne gatunki gier :)  ) widać takie rzeczy, a i gra sama renderuje, z antyaliasingiem i takie szczegóły widać,  a zapomniałem nie masz takiego kompa by te gry odpalić ;)
 
Po co utrudniać coś co jest proste?

Agencja Interaktywna - CreaWeb.

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
W COD4 i Crysis jedyne szczegóły jakie widzisz, to te na Twojej broni, która zasłania pół ekranu. Na broniach innych raczej byś ich nie dostrzegł. W AC nie sądzę, by modele broni były tak super dokładne, by mieć 6 dodatkowych rzędów krawędzi na jedno zgrubienie rękojeści :)  Nie wydaje mi się także, by na bronie z tych gier nakładany był turbosmooth.
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Zdunek

Zdunek

Administrator
Ken'Udz mistrz stali i runy
posty671
Propsy132
Profesjabrak
  • Administrator
  • Ken'Udz mistrz stali i runy
Cytat: Kyroman link=topic=2572.msg22687#msg22687 date=Jul 13 2008, 00:45\'
W COD4 i Crysis jedyne szczegóły jakie widzisz, to te na Twojej broni, która zasłania pół ekranu. Na broniach innych raczej byś ich nie dostrzegł. W AC nie sądzę, by modele broni były tak super dokładne, by mieć 6 dodatkowych rzędów krawędzi na jedno zgrubienie rękojeści :)  Nie wydaje mi się także, by na bronie z tych gier nakładany był turbosmooth.
nie wiem czy 6, bo dodałem tam jeden rząd krawędzi( znowu o czymś zapomniałem, masz problemy z liczeniem) ale dałem to dla turbosmotha z którym chciałem zrobić sam render
ale wysłałem ci już bez tych dodatkowych krawędzi, ale co tam, dalej będziesz pierdolił głupoty(a może oprócz problemów z liczeniem masz także problemy z pamięcią?)
 
Po co utrudniać coś co jest proste?

Agencja Interaktywna - CreaWeb.

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
W pierwszej wersji było 6 rzędów na jedno zgrubienie, dodatkowo było to krzywe. W drugiej wersji wyprostowałeś. W trzeciej usunąłeś nieco rzędów i zostały 4 na zgrubienie.
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Zdunek

Zdunek

Administrator
Ken'Udz mistrz stali i runy
posty671
Propsy132
Profesjabrak
  • Administrator
  • Ken'Udz mistrz stali i runy
Cytat: Kyroman link=topic=2572.msg22689#msg22689 date=Jul 13 2008, 00:52\'
W pierwszej wersji było 6 rzędów na jedno zgrubienie, dodatkowo było to krzywe. W drugiej wersji wyprostowałeś. W trzeciej usunąłeś nieco rzędów i zostały 4 na zgrubienie.
wcześniej pisałeś 6 dodatkowych a dodatkowe były 2 by mi się w TS nie rozchodziło... :)
a zgrubienie miało być bo było na refce na której się wzorowałem ale dobra zgrubienie jest zbędne, źle wygląda i przez te kilka poligonów będzie Ci tetrisa 3d zacinać ;)
 
Po co utrudniać coś co jest proste?

Agencja Interaktywna - CreaWeb.

Tom

Tom

Użytkownicy
posty270
Propsy39
  • Użytkownicy
Kyro czy wy tu rywalizujecie kto zrobi najrówniejszy kwadrat  ?? dajcie sobie spokoj z tymi ograniczeniami, nadchodza czasy w ktorych pojęcie low poly bedzie powoli zanikać
 
GTX 8800 512mb/bit, 250GB SATA, 2560Ram, Pentium D Dual Core 2,8 GhZ, Samsung Sync 17', Fortron 400W, Microstar

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
@Zdunek: Rękojeść i tak będzie zasłonięta podczas używania przez dłoń, widać ją będzie jedynie, gdy będzie wisieć u boku lub w ekwipunku. I proszę bez sarkazmów. Jak chcesz, to sobie wrzuć ten model do Tetrisa 3D.

@Tom: Może i można coraz więcej, ale to nie znaczy, że można dawać multum niepotrzebnych trisów. Szczególnie, że jak widzę stwierdzenie "liczy się jakość, a nie ilość" coraz częściej zaczyna być odwracane (i dobrze!). Ilość, ale nie ilość trisów na jednym modelu, tylko sama ilość modeli. Wolisz mieć na ekranie jeden miecz z 1000 trisów, czy 10 mieczy z 100 trisów? Działanie komputera takie same, a różnica w grywalności ogromna. Możesz też mieć miecz z 100000 trisów i zachwycać się każdym szczegółem (podczas walki...), ale być na mapie sam, a możesz mieć na mapie 1000 postaci z mieczami 100 trisowymi, zachwycać się szałem bitewnym i walić kogo popadnie. Wszędzie pełno trupów, bryzgającej krwi. A jakbyś był na mapie sam, no... to pozostaje Ci seppuku :)  Liczby oczywiście przykładowe. Po raz kolejny odnoszę się tu do M&B, w którym zamiast lansować się super grafiką, idzie się po prostu w ilość. W takim super pięknym AC dałoby się pokazać jednocześnie 1000 walczących postaci? W M&B, na komputerze takim, jaki odpali AC na niskich detalach, spokojnie ten 1000 można wyciągnąć. Przypomnij sobie też te wszystkie żale, jakie pojawiły się po wyjściu G3. Problemem także były nadmierne ilości trisów.

---

Przypominam, że do zakończenia bitwy zostało 4,5h. Macie czas na ostatnie poprawki i zgłoszenia. Jeśli ktoś nie dostarczy pliku, ciężej będzie ocenić jakość modelu, a i ocena za prezentację może polecieć. Brak pliku nie oznacza oczywiście wykluczenia z konkursu.

Równo o 16:00 wystartuje trzydniowa ankieta. Żeby nie było demagogii, ogłoszenie decyzji jury nastąpi dopiero po jej zakończeniu.
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Zdunek

Zdunek

Administrator
Ken'Udz mistrz stali i runy
posty671
Propsy132
Profesjabrak
  • Administrator
  • Ken'Udz mistrz stali i runy
Cytat: Kyroman link=topic=2572.msg22700#msg22700 date=Jul 13 2008, 11:30\'
@Zdunek: Rękojeść i tak będzie zasłonięta podczas używania przez dłoń, widać ją będzie jedynie, gdy będzie wisieć u boku lub w ekwipunku. I proszę bez sarkazmów. Jak chcesz, to sobie wrzuć ten model do Tetrisa 3D.

@Tom: Może i można coraz więcej, ale to nie znaczy, że można dawać multum niepotrzebnych trisów. Szczególnie, że jak widzę stwierdzenie "liczy się jakość, a nie ilość" coraz częściej zaczyna być odwracane (i dobrze!). Ilość, ale nie ilość trisów na jednym modelu, tylko sama ilość modeli. Wolisz mieć na ekranie jeden miecz z 1000 trisów, czy 10 mieczy z 100 trisów? Działanie komputera takie same, a różnica w grywalności ogromna. Możesz też mieć miecz z 100000 trisów i zachwycać się każdym szczegółem (podczas walki...), ale być na mapie sam, a możesz mieć na mapie 1000 postaci z mieczami 100 trisowymi, zachwycać się szałem bitewnym i walić kogo popadnie. Wszędzie pełno trupów, bryzgającej krwi. A jakbyś był na mapie sam, no... to pozostaje Ci seppuku :)  Liczby oczywiście przykładowe. Po raz kolejny odnoszę się tu do M&B, w którym zamiast lansować się super grafiką, idzie się po prostu w ilość. W takim super pięknym AC dałoby się pokazać jednocześnie 1000 walczących postaci? W M&B, na komputerze takim, jaki odpali AC na niskich detalach, spokojnie ten 1000 można wyciągnąć. Przypomnij sobie też te wszystkie żale, jakie pojawiły się po wyjściu G3. Problemem także były nadmierne ilości trisów.
będzie widać także np. na ziemi czy wiszący na ścianie i będzie widać dokładnie, a dodanie normalmapy zamiast tego, dało by brzydki efekt świecenia się tych wypukłości
a ten model nie będzie wykorzystany w grze, jest on właściwie tylko i wyłącznie do pokazania na forum, a jak sam widzisz bez tych wypukłości na rączce ten model staje się wręcz niepski i nie pierdol że tak nie jest

a odnośnie G3 to silnik jest do dupy bo zdarza się ciąć nawet na mocnych kompach(tak jak g1 i 2 ;)  ) ale to nie jest wina ilości poly
100 trisów, śmiech, w tej ilości poly nie można zrobić nic na prawdę odpicowanego, a odnośnie tej swojej gry, nie podniecaj sie tak bardzo, ta giera nie obsługuje nic, żadnych bumpów, normal map, map reflectów, pewnie opacity map też nie obsługuje ;]  więc wiesz
trzeba iść z duchem czasu, teraz komputer który odpali np. assasina na maxa można kupić za 1400 zeta(bez monitora) ja nie widzę sensu by się cofać w rozwoju, robiąc coraz bardziej kwardatowe modele do coraz gorzej wyglądajacych gier, tak wiem w twoim M&b nie widać szczegółów bo silnik gry jest do dupy, ale w innych nowszych grach widać każdy szczegół i 50, 10 czy 200 trisów nie robi różnicy dla silnika i wydajności, bo głównym obciążeniem gry są cienie, aa, normalmapy itp a nie trochę bardziej szczegółowe miecze...
 
Po co utrudniać coś co jest proste?

Agencja Interaktywna - CreaWeb.

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Silnik M&B obsługuje bump mapy, normal mapy, specular mapy, aa, shadery, co sobie wymarzysz. Zanim coś powiesz, to sprawdź czy to co mówisz będzie zgodne z prawdą.
Jakbyś czytał uważnie, to pewnie byś także zauważył, że napisałem:
Cytuj
Liczby oczywiście przykładowe
Więc nie chwytaj za słowa. Swoją drogą, miecz jaki zrobiłeś z bardzo podobnym efektem można uzyskać przy 132 trisach (a i tą liczbę możnaby znacznie zmniejszyć), więc to niewielka różnica od 100 trisów.
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Zdunek

Zdunek

Administrator
Ken'Udz mistrz stali i runy
posty671
Propsy132
Profesjabrak
  • Administrator
  • Ken'Udz mistrz stali i runy
Cytat: Kyroman link=topic=2572.msg22729#msg22729 date=Jul 13 2008, 13:36\'
Silnik M&B obsługuje bump mapy, normal mapy, specular mapy, aa, shadery, co sobie wymarzysz. Zanim coś powiesz, to sprawdź czy to co mówisz będzie zgodne z prawdą.
Jakbyś czytał uważnie, to pewnie byś także zauważył, że napisałem:

Więc nie chwytaj za słowa. Swoją drogą, miecz jaki zrobiłeś z bardzo podobnym efektem można uzyskać przy 132 trisach (a i tą liczbę możnaby znacznie zmniejszyć), więc to niewielka różnica od 100 trisów.
bardzo podobny, przy słabym renderowaniu(czy to w maxie, czy to w jakiejś kiepskiej grze...) przy dobrej jakości będzie bardzo duża różnica
 
Po co utrudniać coś co jest proste?

Agencja Interaktywna - CreaWeb.

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Poprawiłem nieco swój miecz. Pousuwałem zbędne poly (w miejscach, gdzie było zbyt dokładnie), poprawiłem kształt szponów (przegub wydawał mi się zbyt szeroki), zalepiłem jedną dziurę (w mało widocznym miejscu), zmieniłem triangulację paru polygonów na ostrzu, spłaszczyłem nieco rękojeść.
Trisy: 454
Wymiary się nie zmieniły.

Widok z góry:
http://img258.imageshack.us/img258/9241/miecz16topvp4.png
Widok z boku:
http://img258.imageshack.us/img258/4408/miecz16frontvq7.png
Całość:
http://img398.imageshack.us/img398/7826/miecz16per1hh5.png
Zbliżenie:
http://img187.imageshack.us/img187/1870/miecz16per2um0.png
Siatka
http://img187.imageshack.us/img187/7844/miecz16per2sigy7.png
I jako bonus - Turbosmooth:
http://img300.imageshack.us/img300/4074/miecz16per1tsct9.png

Zaraz zrobię ankietę, która ruszy o 16:00. Kolejność prac/nicków w ankiecie będzie zależała od czasu złożenia ostatecznej wersji pracy. O 16:00 ruszy także następna bitwa.
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry