(ODPŁATNIE) Wykonanie kompletnego świata do G2NK. 3464 5

O temacie

Autor JaskierGMP

Zaczęty 9.01.2016 roku

Wyświetleń 3464

Odpowiedzi 5

JaskierGMP

JaskierGMP

Użytkownicy
posty20
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Witam!

Szukam osoby, która wykonałaby ZEN do G2NK przypominający fragment Myrtany z trzeciej odsłony gry.
Praca obejmowałaby wszystkie aspekty mapy-od modelingu świata po ovobowanie. Do tego dochodzi wykonanie tekstur i modeli budynków itp. Wymagam szybkiej pracy, ponieważ ostatni termin ukończenia to przełom lipca i sierpnia. Wszelkie inne oczekiwania, grafiki bądź kwestię finansową uzgadniam poprzez PW / GG / Facebooka.

@EDIT
Zapomniałem wspomnieć- wielkość mapy to coś jak NewWorld.
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Teoretycznie jestem zainteresowany - nie mam jak się z Tobą skontaktować, za wyjątkiem PW, jednak ponieważ Cię nie kojarzę i nie wiem na ile jesteś aktywny wolałbym inną formę kontaktu.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
 


Dark

Dark

Użytkownicy
posty1052
Propsy2197
Profesjabrak
  • Użytkownicy

JaskierGMP

JaskierGMP

Użytkownicy
posty20
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
 

JaskierGMP

JaskierGMP

Użytkownicy
posty20
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry