[Spacer] Dodawanie vobów 2D 7911 0

O temacie

Autor Tasilvar

Zaczęty 8.07.2008 roku

Wyświetleń 7911

Odpowiedzi 0

Tasilvar

Tasilvar

Użytkownicy
zwykły user
posty264
Propsy17
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • zwykły user

Tasilvar

[Spacer] Dodawanie vobów 2D
2008-07-08, 15:03(Ostatnia zmiana: 2010-07-10, 09:39)
W tym tutorialu napisze jak w prosty sposob dodać voby 2d :rolleyes:

1. Sprawdzamy czy mamy wypakowane tekstury w np. D:\Program Files\Piranha Bytes\Gothic\_Work\Data\TEXTURES

Jeżeli nie mamy to otwieramy Gothic VDFS i otwieramy plik textures.vdf a następnie wypakowywujemy je...

2. Otwieramy spacera i wczytujemy jakiś świat.

3. Dajemy nowy Vob i w linijce visual wpisujemy nazwę tekstury z rozszerzeniem .tga




4. Dajemy Apply i mamy gotowy vob 2d :D  


Myślę że będą chętni co do czytania tego tutka;)





------------------------------
Tutek można spokojnie kopiować, dorzućcie tylko, że jestem jego autorem xD
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry