Obrażenia od strzał i zdobywanie doświadczenia 2150 2

O temacie

Autor piootrek86

Zaczęty 9.01.2016 roku

Wyświetleń 2150

Odpowiedzi 2

piootrek86

piootrek86

Użytkownicy
Fanatyk Gothica
posty89
Propsy13
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Fanatyk Gothica
Witam.
A więc tak mam dwa problemy. 
1. Ogniste strzały zadają npc obrażenia podczas trafienia ale nie działają na zwierzęta (zadaja tylko podstawowe obrazenia), oraz gdy npc zginie nie dodaje wtedy mi doświadczenia.

2. Doświadczenie dostaje za zabite zwierzeta ale nie ma animacji ognia ktora ustawilem na ognistych strzalach i nie zadaje im dodatkowych obrazen.

oto skrypt:

Spoiler
func void FireArrowObrazenia (var C_Npc other, var C_Npc self)
{
   equippedbow = Npc_GetEquippedRangedWeapon(hero);
   
   if ( fire == TRUE ) && (ZATRUCIE_START == FALSE)
      
   {
                Wld_PlayEffect("spellFX_InstantFireball",self,self,1,1,1,FALSE);         
      self.attribute[ATR_HITPOINTS] -= 80;
         };

};



Znajduje się to w pliku B_AssessDamage na samym poczatku skryptu przed func void B_AssessDamage ().
Natomiast w func void B_AssessDamage () dodalem FireArrowObrazenia (other, self);

fire = TRUE; jest ustawionie podczas wyboru strzal.
ZATRUCIE_START = FALSE; dalem tez w startupie.

Oto opcja podczas wyboru ognistych strzal:
Spoiler
FUNC void ogien ()
      {
         var C_ITEM equippedbow;
         equippedbow = Npc_GetEquippedRangedWeapon(hero);
         equippedbow.munition = ItRw_Addon_FireArrow;

         BowChoose = FALSE;
         fire = TRUE;
         none = False;
         zatrut = FALSE;
      

         AI_StopProcessInfos (hero);
      
         
      };

Jakis pomysl jak by zrobic by za zabicie npc tez dodawalo exp ? i jak sprawic by dzialalo to tez na zwierzeta?

Dzieki za wszelką pomoc.


 
Mam pomysł na moda ale nie mam chęci i zdolności :D

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Musisz dodać do B_MM_AssessDamage oraz dodać warunek w tym skrypcie jeśli npc ma 0 HP albo mniej i dodać exp, albo użyć B_MagicHurtNPC(hero,target,damage)


Jak nie wiesz o co chodzi:
func void FireArrowObrazenia (var C_Npc other, var C_Npc self)
{
   equippedbow = Npc_GetEquippedRangedWeapon(hero);
   
   if ( fire == TRUE ) && (ZATRUCIE_START == FALSE)
     
   {
                Wld_PlayEffect("spellFX_InstantFireball",self,self,1,1,1,FALSE);         
      self.attribute[ATR_HITPOINTS] -= 80;
         };
    if (self.attribute[ATR_HITPOINTS] <= 0)
    {
           B_GivePlayerXP(self.level*10);
    };


};
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

piootrek86

piootrek86

Użytkownicy
Fanatyk Gothica
posty89
Propsy13
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Fanatyk Gothica
 
Mam pomysł na moda ale nie mam chęci i zdolności :D


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry