Witam.
A więc tak mam dwa problemy.
1. Ogniste strzały zadają npc obrażenia podczas trafienia ale nie działają na zwierzęta (zadaja tylko podstawowe obrazenia), oraz gdy npc zginie nie dodaje wtedy mi doświadczenia.
2. Doświadczenie dostaje za zabite zwierzeta ale nie ma animacji ognia ktora ustawilem na ognistych strzalach i nie zadaje im dodatkowych obrazen.
oto skrypt:
Spoiler
func void FireArrowObrazenia (var C_Npc other, var C_Npc self)
{
equippedbow = Npc_GetEquippedRangedWeapon(hero);
if ( fire == TRUE ) && (ZATRUCIE_START == FALSE)
{
Wld_PlayEffect("spellFX_InstantFireball",self,self,1,1,1,FALSE);
self.attribute[ATR_HITPOINTS] -= 80;
};
};
Znajduje się to w pliku B_AssessDamage na samym poczatku skryptu przed func void B_AssessDamage ().
Natomiast w func void B_AssessDamage () dodalem FireArrowObrazenia (other, self);
fire = TRUE; jest ustawionie podczas wyboru strzal.
ZATRUCIE_START = FALSE; dalem tez w startupie.
Oto opcja podczas wyboru ognistych strzal:
Spoiler
FUNC void ogien ()
{
var C_ITEM equippedbow;
equippedbow = Npc_GetEquippedRangedWeapon(hero);
equippedbow.munition = ItRw_Addon_FireArrow;
BowChoose = FALSE;
fire = TRUE;
none = False;
zatrut = FALSE;
AI_StopProcessInfos (hero);
};
Jakis pomysl jak by zrobic by za zabicie npc tez dodawalo exp ? i jak sprawic by dzialalo to tez na zwierzeta?
Dzieki za wszelką pomoc.