Oto kawałek skryptu.
Spoiler
//========================================
//-----------------> SERGIOY
//========================================
INSTANCE DIA_Sergio_SERGIOY (C_INFO)
{
npc = GRD_8003_Sergio;
nr = 2;
condition = DIA_Sergio_SERGIOY_Condition;
information = DIA_Sergio_SERGIOY_Info;
permanent = FALSE;
description = "Mamy problem...";
};
FUNC INT DIA_Sergio_SERGIOY_Condition()
{
if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_Wegelagerer_HELLO1))
&& (Npc_HasItems (other, Kartka) >=1)
&& (Dluznicy == LOG_RUNNING)
{
return TRUE;
};
};
FUNC VOID DIA_Sergio_SERGIOY_Info()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Sergio_SERGIOY_15_01"); //Mam problem...
AI_Output (self, other ,"DIA_Sergio_SERGIOY_03_02"); //Jaki znowu problem?
AI_Output (other, self ,"DIA_Sergio_SERGIOY_15_03"); //Chodzi o jednego z twych dłużników.
AI_Output (self, other ,"DIA_Sergio_SERGIOY_03_04"); //A co, któryś nie żyje?
AI_Output (other, self ,"DIA_Sergio_SERGIOY_15_05"); //Zobacz to...
B_GiveInvItems (other, self, Kartka, 1);
B_UseFakeScroll ();
AI_UseItem (Non_1502_Wegelagerer, ORG_ARMOR_M);
AI_Output (self, other ,"DIA_Sergio_SERGIOY_03_06"); //O kurwa mać...
AI_Output (self, other ,"DIA_Sergio_SERGIOY_03_07"); //Nie nie ze mną tak się nie pogrywa...
AI_Output (self, other ,"DIA_Sergio_SERGIOY_03_08"); //Wiesz co, dorwij skurwysyna i upierdol mu łeb przy samej dupie!
AI_Output (other, self ,"DIA_Sergio_SERGIOY_15_09"); //Nawet nie wiem gdzie go szukać.
AI_Output (self, other ,"DIA_Sergio_SERGIOY_03_10"); //Najpierw poszukaj kogoś kto mu to napisał, przecież to jebana analfabeta!
AI_Output (other, self ,"DIA_Sergio_SERGIOY_15_11"); //Więc gdzie mam ...
AI_Output (self, other ,"DIA_Sergio_SERGIOY_03_12"); //Najlepiej popytaj w Starym Obozie.
AI_Output (self, other ,"DIA_Sergio_SERGIOY_03_13"); //I nie wracaj tu bez nowiny o jego śmierci!
B_LogEntry(CH1_Dluznicy ,"Sergio strasznie się wkurwił gdy dowiedział się o ulotnieniu się jak to ujął 'jebanej analfabety'.Teraz chce abym go odnalazł i zabił.");
AI_StopProcessInfos (self);
};