Zmian ekwipunku u innego NPC podczas dialogu 2787 7

O temacie

Autor RKM

Zaczęty 6.01.2016 roku

Wyświetleń 2787

Odpowiedzi 7

RKM

RKM

Użytkownicy
posty77
Propsy39
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
Witam, mam problem ze zmianą ekwipunku (zdejmuje i zakłada broń, pancerz) podczas dialogu, a konkretniej chodzi o to, że podczas rozmowy z jedną postacią następuje zmiana ekwipunku u postaci nieuczestniczącej w dialogu.
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Wytłumacz dokładnie na czym polega problem. Z twojej wypowiedzi nie da się wywnioskować, czy chcesz zmienić ekwipunek danego npc czy jakiś npc magicznie zmienia ekwipunek.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

RKM

RKM

Użytkownicy
posty77
Propsy39
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
Podczas rozmowy z NPC "A", npc "B" zakłada inną broń lub zbroje (Oczywiście ma go w ekwipunku).
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Czyli coś zrobiłeś źle w skrypcie. Pokaż go, inaczej nie pomożemy.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

RKM

RKM

Użytkownicy
posty77
Propsy39
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
Oto kawałek skryptu.

Spoiler
//========================================
//-----------------> SERGIOY
//========================================

INSTANCE DIA_Sergio_SERGIOY (C_INFO)
{
   npc          = GRD_8003_Sergio;
   nr           = 2;
   condition    = DIA_Sergio_SERGIOY_Condition;
   information  = DIA_Sergio_SERGIOY_Info;
   permanent   = FALSE;
   description   = "Mamy problem...";
};

FUNC INT DIA_Sergio_SERGIOY_Condition()
{
    if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_Wegelagerer_HELLO1))
    && (Npc_HasItems (other, Kartka) >=1)
    && (Dluznicy == LOG_RUNNING)
    {
    return TRUE;
    };
};


FUNC VOID DIA_Sergio_SERGIOY_Info()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_Sergio_SERGIOY_15_01"); //Mam problem...
    AI_Output (self, other ,"DIA_Sergio_SERGIOY_03_02"); //Jaki znowu problem?
    AI_Output (other, self ,"DIA_Sergio_SERGIOY_15_03"); //Chodzi o jednego z twych dłużników.
    AI_Output (self, other ,"DIA_Sergio_SERGIOY_03_04"); //A co, któryś nie żyje?
    AI_Output (other, self ,"DIA_Sergio_SERGIOY_15_05"); //Zobacz to...
    B_GiveInvItems (other, self, Kartka, 1);
    B_UseFakeScroll ();
    AI_UseItem (Non_1502_Wegelagerer, ORG_ARMOR_M);
    AI_Output (self, other ,"DIA_Sergio_SERGIOY_03_06"); //O kurwa mać...
    AI_Output (self, other ,"DIA_Sergio_SERGIOY_03_07"); //Nie nie ze mną tak się nie pogrywa...
    AI_Output (self, other ,"DIA_Sergio_SERGIOY_03_08"); //Wiesz co, dorwij skurwysyna i upierdol mu łeb przy samej dupie!
    AI_Output (other, self ,"DIA_Sergio_SERGIOY_15_09"); //Nawet nie wiem gdzie go szukać.
    AI_Output (self, other ,"DIA_Sergio_SERGIOY_03_10"); //Najpierw poszukaj kogoś kto mu to napisał, przecież to jebana analfabeta!
    AI_Output (other, self ,"DIA_Sergio_SERGIOY_15_11"); //Więc gdzie mam ...
    AI_Output (self, other ,"DIA_Sergio_SERGIOY_03_12"); //Najlepiej popytaj w Starym Obozie.
    AI_Output (self, other ,"DIA_Sergio_SERGIOY_03_13"); //I nie wracaj tu bez nowiny o jego śmierci!
      B_LogEntry(CH1_Dluznicy  ,"Sergio strasznie się wkurwił gdy dowiedział się o ulotnieniu się jak to ujął 'jebanej analfabety'.Teraz chce abym go odnalazł i zabił.");
    AI_StopProcessInfos   (self);
};

 

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Zamiast Ai_useitem powinno być to:
 AI_EquipArmor (self,ItAr_BAU_L);
Po nie może użyć pancerza tylko musi go założyć...
self-Instancja npc
itar_armor_twój - zamiana pancerza
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

RKM

RKM

Użytkownicy
posty77
Propsy39
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
Zamiast Ai_useitem powinno być to:
 AI_EquipArmor (self,ItAr_BAU_L);
Po nie może użyć pancerza tylko musi go założyć...
self-Instancja npc
itar_armor_twój - zamiana pancerza
Więc gdy dam zamiast "self" instancje NPC'A to będzie działać?

Post połączony: 2016-01-06, 13:04
Nie podejrzewałem że to będzie tak proste, dzięki.
 

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Możesz też zrobić to na zmiennej C_NPC. Na przykład var C_NPC Wegelagerer;
i niżej :Wegelagerer  = Hlp_GetNpc (instancja npc); i zamiast self dajesz wtedy Wegelagerer :)
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry