Siemka, ogarnął ktoś w jaki sposób poradzić sobie ze znikającymi teksturami? Gre rozpoczynam i połowy ardei nie ma. Patrzyłem poprzednie komentarze i nie pomaga sposób zmiany nazwy plików które mają się zaczynać na .00 a zaczynały na 0.1.
Bo problemem są zdublowane/źle nazwane nazwy "assetów" (jak tekstury)
wraz ze źle ponumerowanymi archiwami. MDS to starożytne już narzędzie i przy kompilacji archiwów robi różne dziwne akcje, jak dodanie znaków typu _ czy - do nazwy czegoś w środku, przez co odwołania stają się siłą rzeczy błędne, mimo iż nazwa tekstury/stringu jest poprawna, ale ma tylko zły znak dodany w którymś miejscu. Do tego zabawy wielkimi i małymi literami, a wygląda na to, że Genome ma takowe zróżnicowanie już zaimplementowane, plus zła kolejność archiwów, i wtedy zaczynają się schody i "Where's Guru?".
Najlepiej jest samemu wypakować mody z interesujących nas archiwów i instalować na "mod ready" [potraktowaną ModKitem] instalkę, ze zmodyfikowaną
Mountlist.ini, gdzie są wszystkie odniesienia do wypakowanych zawartości z archiwów [tych bazowych [wypakowanych za pomocą ModKita i tych co będziemy dodawać] - dokładnie jak w Gothicach na Zengine. W ten sposób nawet jeśli będą zdublowane (ale poprawne) nazwy, gra wykorzysta ten nowszy plik.
Sam tak zrobiłem, bo robię sobie paczkę modów po angielsku do G3, żeby potem wydać to z instalatorem. Od tego momentu nie mam problemów ani z teksturami, ani BNami, ani "Gdzie jest Guru?".