[G3] CP1.75 + QP + CM + Kon. + G3EEUP + PGL + LTM + Union ModPack PL 880807 1459

O temacie

Autor Ventrue

Zaczęty 5.01.2016 roku

Wyświetleń 880807

Odpowiedzi 1459

Allbelcik84

Allbelcik84

Użytkownicy
posty355
Propsy97
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
Za kilka lat może wyjdzie Community story project  do gothic 3  :P
 
= D

Narkan

Narkan

Użytkownicy
posty435
Propsy115
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
 

Kravis

Kravis

Użytkownicy
posty276
Propsy76
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Oczywiście, że coś robią, ale zajmują się wyłącznie pierdołami, których jest multum, więc ten mod nie wyjdzie.
 

Squerol

Squerol

Użytkownicy
twój stary
posty712
Propsy547
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • twój stary
Rzeczywiście Community Story Team huja pokazał w ostatnim adwentowym kalendarzu http://g3csp.betelgeuse.uberspace.de/en/advent-calendar-2015/, niby coś robią, ale co, to nie chce mi się czytać tematów na wog.de, temat się rozrósł niemiłosiernie (35 raz temat zakładali na nowo, tyle tam dyskusji).

Co do innych modów, to poza modami z tego tematu i G3 Clean Up (ale to bardziej narzędzie niż mod) nie ma naprawdę nic wartego uwagi, chyba że, @Jakub91, skusisz się na Realistic Hardest mod.rar autorstwa Muhammada Badrula Umama (prezentacja moda na wog.de wydaje mi się trochę komiczna, nie próbowałem moda, mam nadzieję że ktoś go wypróbuje :P)

Changelog:
Spoiler
Changelog Hardest Realistic v.1.0 ( for gothic 3 1.75 )

+ Added attack to some of important weapons
+ added level to Hero = 50
+ Change the strengths and HP to the slaves.
+ The Boss Prakkaz on Ardea are more difficult now. ( don't underestimate it )
+ added HP and strengths to more namely NPC you're can tagged along.
+ Rhobar, Zuben, Kan, Grim, Shakyor, Saturas, Altus, Xardas, and Russel are more and more difficult now.
+ Orcs in Ardea are now allies with all the orcs in Vengard.
+ I think you're cannot beat them up on medium to hard difficult.
+ Your friends ( Diego, Milten, Lester, Lee, Angar, Gorn, and Lares ) now have Mid reputations.
- Try to finds out about content of my first published mod.

Best regard from me.

Muhammad Badrul Umam ( umam9 )

Link do moda http://forum.worldofplayers.de/forum/threads/1421571-The-Great-Challenge-to-my-mod-has-u-dare-enough

Jakiś arabski modzik to jest, chuj wi czy po zainstalowaniu i uruchomieniu moda PC nie wypierdoli w powietrze, zalecam zachować szczególną ostrożność  :ohmy:

Allbelcik84

Allbelcik84

Użytkownicy
posty355
Propsy97
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
 
= D

KUBA - 4477

KUBA - 4477

Użytkownicy
Człowiekowi wilkiem, wilkowi człowiekiem.
posty83
Propsy21
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Człowiekowi wilkiem, wilkowi człowiekiem.
Tak z czystej ciekawości, może ktoś w kilku słowach opisać ten story projekt, co dodaje, o co w nim ma z grubsza chodzić i td ?
 
Siłą watahy - wilk. Siłą wilka - wataha.

Kravis

Kravis

Użytkownicy
posty276
Propsy76
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Przede wszystkim wprowadzi 6 rozdziałów, podobnie jak w dwóch poprzednich częściach, będzie możliwość dołączenia do jednej z trzech gildii:Orków, Buntowników i Asasynów, większa rola przyjaciół Beziego oraz żyjący świat, reagujący na nasze poczynania. To tak pokrótce.
 

Ventrue

Ventrue

DreamVader
Herr Mannelig
posty1124
Propsy596
ProfesjaNierób
  • DreamVader
  • Herr Mannelig
Plus dodatkowo: możliwość odwiedzenia Esmeraldy, ściągnięcia bariery z Vengardu, odbudowy miast, nowe umiejętności, wiele ale to wiele wręcz w pizdu nowych receptur, rozbudowany ekwipunek o nowe kategorie, więcej załogantów z okrętu oraz przyjaciół z poprzednich części, miasta teraz będą miały własną historię oraz będą się znacznie różnić, taki przykład: burdel w Monterze znany na całym kontynencie. Xardas oraz inni drugoplanowi NPC nie będą już tacy małomówni, chodzą też pogłoski o wykorzystaniu nieznanych krain ale to tylko spekulacje, już nawet nie pamiętam gdzie o tym czytałem. Postacie będą się różnic zarostem oraz kolorem skóry (koniec z atakiem klonów), różne wariacje tarcz.
 

Narkan

Narkan

Użytkownicy
posty435
Propsy115
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
Może warto założyć dla tego moda nowy temat?
 

Jakub91

Jakub91

Użytkownicy
posty647
Propsy204
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Znalazłem przetłumaczony tekst opisu z przejścia 1 rozdziału. Było na forum gothic up

Minęło już wiele lat od rozpoczęcia prac a nadal nie widać końca. Jak prezentuje się CSP? Czy przyniesie wam ulepszenia, które były obiecywane? Zespół CSP zaprosił niezależną osobę do przetestowania modyfikacji. Oto jego pełne wrażenia z pierwszego rozdziału.

Mówią, że oczekiwanie jest najlepszym rodzajem przyjemności. Tak było z Gothic 3. Nie mogłem spać przez kilka dni przed premierą, rzucałem się i kręciłem w łóżku albo rozpoczynałem nocną grę w Gothic’a 2, aby zmniejszyć emocje. Ale oczekiwanie minęło tak szybko jak się pojawiło, kiedy zobaczyłem co mam na ekranie. Mnóstwo błędów takich jak uszkodzone pliki zapisów, czerwony świat i nagłe crashe natychmiast zabijały każdą chwilę zabawy, więc zdecydowałem zapomnieć o tej grze. Sześć lat później liczne Społecznościowe Patche przekonały mnie, żeby spróbować jeszcze raz i byłem mile zaskoczony, ponieważ Gothic 3 był całkiem grywalny. Ale jeden problem pozostał. Główna historia była nadal nieco niespójna, nie wydarzyło się nic zaskakującego. Ponadto w przypadku niektórych mniejszych zadań, są one zbyt rozwlekłe. Na początku 2015 roku odkryłem modyfikację Community Story Project (CSP), która ma na celu zajęcie się słabą fabułą gry. Postęp trwa od kilku lat i mam zamiar sprawdzić czy te wysiłki były daremne czy nie poprzez krótki test pierwszego rozdziału. Ostatecznie gra będzie składała się z 6 rozdziałów.

Tak jak w oryginalnej grze, historia rozpoczyna się walką bezimiennego bohatera z Orkami w Ardei. I tutaj widoczna jest pierwsza zmiana CSP. Bohater nosi teraz swój rzucający się w oczy kucyk. Ten wspaniały pomysł jest doskonałym przykładem dbania o szczegóły, dzięki któremu czuje się, że stary Gothic wraca do życia. Ardea również się zmieniła. Jest tu więcej mieszkańców a część z nich to kobiety. To sprawia, że cała sceneria jest dużo bardziej wiarygodna. Dodatkowo zostały użyte stare pliki dźwiękowe z Gothic’a 2, więc klimat jest dużo cięższy niż w pierwotnej grze. Dzięki nowej karczmie Ardea zachęca gracza do późniejszego powrotu do wioski.

Żeby rozpocząć nowe zadanie główne, musisz znaleźć Lestera. Po tym gracz wybiera się wraz z Gornem do Reddock. Na uwagę zasługuje nowy tradycyjny podział na rozdziały, dla przykładu pierwszy brzmi „Nowy porządek”. Jeden problem modyfikacji występuje w tym punkcie. Mianowicie musisz przebrnąć przez opcje dialogowe krok po kroku. Jeśli tego nie zrobisz, zadanie główne nie rozpocznie się. Było to problemem również w głównej grze, ale CSP powinien dać więcej informacji w tym kierunku.  Powinienem też wspomnieć, że stare nawyki z  Gothic 3 mogą przysporzyć kłopotów korzystając z CSP i szeregu nowych rzeczy. Na przykład nie powinieneś zabijać orkowych patroli po wyzwoleniu Ardei tak jak robiło się to niemalże automatycznie w głównej grze.

Po przybyciu do Reddock, gracz spotyka nowe postacie oraz te już znane jednak ze zmienionymi i rozszerzonymi opcjami dialogowymi. Jednym przykładem jest Marlo, który powiedział mi, że Reddock przed wojną było kryjówką przemytników a ich przywódcą był Antonius Reddock. Gracz spotyka również maga Sebastiana. Postać, która odegrała niewiele znaczącą rolę w oryginalnej grze, ale w głównym wątku CSP jest bardzo istotna. Na przykład wysyła bezimiennego do Cape Dun, by ten dowiedział się czegoś o magicznym przedmiocie.

Mieszkańcy przybrzeżnych terenów również zostali pozmieniani i opowiadają graczowi dużo więcej o różnych historiach na przykład o słynnych krabach i cydrze z Cape Dun, które były bardzo znane i lubiane we wszystkich częściach Myrtany. Na początku wioski Gamal wprowadza gracza w świat asasynów i spraw, które do tej pory we wszystkich częściach Gothica były niekwestionowalne, prawdy, że Innos jest dobry a Beliar zły – to punkt, wokół którego powinna kręcić się cała gra. Konflikt pomiędzy buntownikami i Orkami również jest w centrum uwagi, ale gra odrzuca używanie czarno-białych obrazów i pokazuje całą ambiwalentność tego konfliktu.

Tak jak w oryginalnej grze musisz zdobyć ekwipunek Wenzela od Urkrassa. W tym momencie pojawia się błąd w postaci brakującej opcji dialogowej. Przy użyciu kodów mogliśmy obejść ten problem i zdobyliśmy przedmioty Wenzela. Kiedy przyniesiesz mu jego rzeczy poprosi cię o zaniesienie kielicha do Sebastiana, co prowadzi do całej masy zadań ostatecznie prowadzących gracza do Montery.


Tam czekają na gracza liczne zmiany. Najbardziej oczywistą jest burdel obok areny. Istniejący już budynek został ponownie przyozdobiony nowymi i bardzo szczegółowymi przedmiotami. Dziwaczne postacie takie jak Bertha czy Charlotte są dobrym dodatkiem. Niektóre dialogi zredagowane są z myślą o stereotypach, co odznacza się od reszty bardzo dobrych dialogów występujących w modyfikacji. Według twórców można spotkać podczas swojej podróży także i silne kobiety. Nie można ich jednak winić za to, że mężczyźni rządzą światem. Role każdej płci zostały dość wyraźnie naznaczone w średniowieczu i takie też role są wzorem dla gier z serii Gothic. Dodatkowo nowymi postaciami w Monterze są czarny mag Aram z nową zbroją oraz dwie osoby oparte na „Fear and Loathing In Las Vegas” (tyt. filmu) z typowymi dialogami: „Widziałeś oczy patrona? Mówię ci, okłamał nas!” Po licznych niespodziankach fabuła kieruje cię do Nordmaru, gdzie rozpoczyna się drugi rozdział.


Wspomniane zmiany dotyczące świata gry, postaci i dialogów sprawiają, że CSP wprowadza ogromne zmiany w oryginalnej grze. Kiedy fanowskie patce skupiają się na błędach, mechanice gry i niektórych pomocnych funkcjach, tak CSP zajmuje się pozostałą słabostką gry: główną fabułą. Nowe elementy gry mają się dobrze od początku i doskonale wpasowują się w grę. Nowe budynki jak dom publiczny w Monterze jeszcze bardziej podnosi klimat. Ogólnie można poczuć się jak w oryginalnych dwóch grach Gothic, to charakterystyczne uczucie Gothica zostało dobrze oddane. Możesz zobaczyć jak wiele twórcy wprowadzili do gry patrząc na podział gry na różne rozdziały, odręczne zapiski i wzmianki NPC o różnych osiągnięciach gracza.

Jest kilka rzeczy w tej modyfikacji, które mimo wszystko nie są zbyt dobre. Przede wszystkim jest trochę błędów i niedociągnięć w grze. Jednym przykładem jest zadanie główne, które rozpocznie się dopiero kiedy odpowiednie wydarzenia zostaną aktywowane w odpowiedniej kolejności. Te sekwencje wydają się być nieco dziwne i arbitralne w niektórych punktach przez co gracz może całkiem łatwo utknąć. Większym problemem jest to, że jedno zadanie można wykonać jedynie oszukując. Wszystko w tej modyfikacji wydaje się być niedokończone. Niektóre dialogi kończą się w połowie  albo opcje dialogowe nie znikają. W dodatku po drugim rozdziale pojawia się okienko z napisem mówiącym, że pierwszy rozdział właśnie się zaczął, więc zaskoczenie było ogromne, ponieważ nie było jasne czy wszystkie zadania i osiągnięcia również zostały zresetowane. Ale trzeba wziąć pod uwagę, że CSP nie osiągnął nawet statusu Alpha i te błędy mogą zostać łatwo naprawione.

CSP jest dużym wyzwanie dla twórców. Podejście i podstawowe pomysły są godne uwagi i mają duży rozgłos. W czasie tego testu gotowych było 216 nowych zadań, postaci i budynków. Ponadto wzorowo prezentuje się poziom detali, które można zobaczyć w każdym kącie i bardzo dobrze napisane dialogi. Główna historia wydaje się być kompletnie zmieniona i motywuje gracza do gry podając mu strzępki informacji i oferując kilka istotnych zwrotów akcji trzymając się jednak głównego wątku w każdym rozdziale. Kolejną dobrą rzeczą jest to, że małe wioski jak Ardea grają dużą rolę w początkowych misjach gry. Przynosząc dodatkowe kawałki informacji o konflikcie między Orkami, buntownikami i Asasynami oraz bogami Innosem i Beliarem, świat ten zyskuje dużą wiarygodność i buduje to lepszy klimat. Istnieje również wiele wiadomości o historii miast i wsi takich jak Reddock czy Cape Dun. Biorąc pod uwagę długi okres prac nad modem wydaje się, że twórcy mogą za bardzo skupić się na szczegółach i zapomnieć o samej grywalności. Zmiany wydają się być podzielone tak, że każda działa dobrze we własnym zakresie. Jednak przejścia między nimi powinny być nieco łagodniejsze. Twórcy tłumaczą długi czas prac nad modem tym, że wszystko przeszło od drobnych zmian do bardzo dużych modyfikacji.

W sumie można powiedzieć, że CSP jest modyfikacją, która tak jak główna gra jest nieco zbyt duża i za bardzo skupia się na detalach. Ważną rzeczą teraz jest szybkie doprowadzenie moda do końca i naprawienie błędów technicznych. Jeśli rozwój pójdzie dalej w tym kierunku, mod wyjdzie naprawdę dobry i pomoże Gothic 3 być taką grą, jaką miał być. Historia i klimat już są niesamowite.


Dopisek: Ze względów organizacyjnych możliwe było przetestowanie wersji CSP mającej już około roku. Wspomniane błędy zostały w międzyczasie wyeliminowane a dostęp do głównej historii został ułatwiony.
 

bojka222

bojka222

Użytkownicy
posty138
Propsy5
  • Użytkownicy
Albo jednak poproszę innego linka do całej paczki niż chomikuj/onedrive bo prędkość na onedrive 40kb/s a na chomikuj nie mam transferu .
 

Filipxd

Filipxd

Użytkownicy
posty1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Wyskakuję mi błąd że nie mogę zainstalować Quest packa bo nie mam zanistalowanego Gothica....
Posiadam spolszczoną wersje Gothica 3 na steamie. Jakieś rady? 
 

Fletcher

Fletcher

Użytkownicy
Strażnik
posty240
Propsy52
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Strażnik
Hm..Może być problem z tym że masz wersję na steama. Brak polskiej lokalizacji.

Znalazł ktoś tego ''pana" i czy wiąże się z nim jakiś quest ? Zaatakowałem go ale jest NIESAMOWICIE twardy jak na goblina.
http://zapodaj.net/ab566bc029e25.bmp.html
 

Squerol

Squerol

Użytkownicy
twój stary
posty712
Propsy547
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • twój stary
Hm..Może być problem z tym że masz wersję na steama. Brak polskiej lokalizacji.

Znalazł ktoś tego ''pana" i czy wiąże się z nim jakiś quest ? Zaatakowałem go ale jest NIESAMOWICIE twardy jak na goblina.
http://zapodaj.net/ab566bc029e25.bmp.html

Jest to tylko easter-egg, ZixZax to nick twórcy moda Consequences, wal go śmiało :)

Fletcher

Fletcher

Użytkownicy
Strażnik
posty240
Propsy52
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Strażnik
Potrzebuję przepisu na Nordmarską Starke, wie ktoś gdzie mogę go kupić / dostać ?
EDIT:
Już nie potrzebuję. Znalazłem jedną butelkę w chacie u jakiegoś cymbała. Potrzebowałem do wykucia miecza.
 

Ventrue

Ventrue

DreamVader
Herr Mannelig
posty1124
Propsy596
ProfesjaNierób
  • DreamVader
  • Herr Mannelig
Jakby coś to przepis ma chyba ten myśliwy przy Faring, tylko trzeba odpowiednio dialog poprowadzić.
 

siewka181

siewka181

Użytkownicy
PomiotBeliara
posty411
Propsy68
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • PomiotBeliara
Nie zbiera mi items pod PPM :/ da się to ustawić jakoś?
 
JAK NAZYWA SIĘ CHOROBA NA KTÓRĄ CIERPIĄ WYZNAWCY ADANOSA ?
WADA NOSA :d
Motyw do Google Chrome by ja: https://www.mychrometheme.com/t/94h6ywsfrpdltksaofn965n3e
http://z0r.de/L/z0r-de_4014.swf

Narkan

Narkan

Użytkownicy
posty435
Propsy115
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
W pliku ge3.ini, znajdź linię QuickLoot i ustaw na true
 

siewka181

siewka181

Użytkownicy
PomiotBeliara
posty411
Propsy68
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • PomiotBeliara
 
JAK NAZYWA SIĘ CHOROBA NA KTÓRĄ CIERPIĄ WYZNAWCY ADANOSA ?
WADA NOSA :d
Motyw do Google Chrome by ja: https://www.mychrometheme.com/t/94h6ywsfrpdltksaofn965n3e
http://z0r.de/L/z0r-de_4014.swf

Niemy

Niemy

Użytkownicy
posty477
Propsy50
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Co zrobić, jeżeli po poprawnej instalacji twarze moich kompanów są albo zielone, albo białe czy nie wiadomo jeszcze jakie? Za to orkowie są na wpół... biali, jakby nie mieli tekstury. Podobnie było w przypadku twarzy beziego, ale zaznaczyłem opcję, żeby zachować głowę z podstawki.
 


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry