Gothic 3 Modkit 3742 5

O temacie

Autor Jakub91

Zaczęty 28.11.2015 roku

Wyświetleń 3742

Odpowiedzi 5

Jakub91

Jakub91

Użytkownicy
posty647
Propsy204
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witam, mam problem z uruchomieniem Modkitu do gothic 3. Przy próbie startu wyskakuje błąd (0xc0000142), czytałem o błędzie z tego co wiem wyskakuje gdy jest problem z systemowymi bibliotekami dll. Jednak ten błąd pojawia się tylko w przypadku Modkitu. Próbowałem reinstalacji, uruchomiania z trybem zgodności i jako administrator. Próbowałem też naprawić biblioteki tak jak w sposobach naprawienia błędu znalezionych w internecie. Niestety w ogóle nie wykrywa żadnych uszkodzonych bibliotek ;/ Czy ktoś orientuje się co może być problemem ? Lub spotkał się z czymś podobnym na wogu ? (niestety nie znam niemieckiego, więc poszukiwania tam są dla mnie kłopotliwe) Jeśli nie uda się znaleźć rozwiązania tutaj to spróbuje na wogu HELP  ;(
 

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Obawiam się że wpierw powinieneś podać na jakim systemie pracujesz
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Jakub91

Jakub91

Użytkownicy
posty647
Propsy204
Profesjabrak
  • Użytkownicy
No tak Windows 10
 

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Zostawia resztę reszcie  ja nie miałem styczności z 10
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Jak dobrze pamiętam ten błąd wyskakiwał też jeżeli zainstalowałeś modkita w folderze z G3
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Jakub91

Jakub91

Użytkownicy
posty647
Propsy204
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Jakub91

Gothic 3 Modkit
#5 2015-11-28, 12:16(Ostatnia zmiana: 2015-11-28, 12:22)
Instalowałem w różnych folderach, mam wersję ze steama. Spróbuje na innej partycji zainstalować.
Niestety instalacja na innej partycji niż gra nie naprawiło problemu.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry