Escape from tarkov 3216 7

O temacie

Autor Gerry Rafferty

Zaczęty 25.11.2015 roku

Wyświetleń 3216

Odpowiedzi 7

Gerry Rafferty

Gerry Rafferty

O.D.A.L.
posty478
Propsy839
Profesjabrak
  • O.D.A.L.
https://www.youtube.com/watch?v=a70_QmnjhCU


Coś dla werewolfów żeby się mieli nad czym masturbować, osobiście jestem mocno zawiedziony tym ze to ma być MMO w stylu dayz. Kurwa gdyby to miał być porządny taktyczny shooter było by zajebiście. Poza tym ruskie więc każda broń która nie będzie AK będzie słabsza w grze :lol2:
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
Coś dla werewolfów żeby się mieli nad czym masturbować
Jeżeli Ty sie masturbujesz do gier to pozostaje mi tylko Tobie współczuć :lol2:

Co do samej gry - nie wydaje sie zła. Nie rozumiem Twojego porównania z DayZ skoro ani jednego zombi na filmie nie widzialem. Do tego co czytam na internecie to gra ma byc w stylu Left 4 Dead - misje fabularne itd.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Nie rozumiem Twojego porównania z DayZ skoro ani jednego zombi na filmie nie widzialem. Do tego co czytam na internecie to gra ma byc w stylu Left 4 Dead - misje fabularne itd.
Logika werewolfa, nie ma zombie to nie jest podobne do gry w której jednym z elementów jest zabijanie zombie, ale jest bardziej podobne do gry w której jedynym celem jest zabijanie zombie.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
Cytat: Werewolf w Dzisiaj o 07:51Nie rozumiem Twojego porównania z DayZ skoro ani jednego zombi na filmie nie widzialem. Do tego co czytam na internecie to gra ma byc w stylu Left 4 Dead - misje fabularne itd.Logika werewolfa, nie ma zombie to nie jest podobne do gry w której jednym z elementów jest zabijanie zombie, ale jest bardziej podobne do gry w której jedynym celem jest zabijanie zombie.

Nie żadna logika:facepalm:a DayZ jak sama nazwa wskazuje - głównie gra o zombi. I nie jednym z elementów a głównym elementem, dzieki ktoremu gra jest popularna i sie rozpowszechnila. Z tego co wiem to w porownaniu pewnie chodzilo o system glodu, picia, tak? Takie ,,survivalowe" rzeczy?
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Lol? Czyli DayZ jest popularne bo zombie? Gdyby zamiast zombie byłyby mrówki ludojady to by było hujowe? Zawsze myślałem że DayZ jest popularne ze względu na otaczających cię ludzi, widocznie się myliłem :<
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
Lol? Czyli DayZ jest popularne bo zombie? Gdyby zamiast zombie byłyby mrówki ludojady to by było hujowe? Zawsze myślałem że DayZ jest popularne ze względu na otaczających cię ludzi, widocznie się myliłem :<
DayZ jest samo w sobie chujowe, ale tak, jest popularne dzieki zombi, do tego mozna powiedziec, ze jest ojcem wiekszosci gier o zombi ktore wyszly potem bo to DayZ rozpoczelo takie bum na zombi :D
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
https://www.youtube.com/watch?v=a70_QmnjhCU


Coś dla werewolfów żeby się mieli nad czym masturbować, osobiście jestem mocno zawiedziony tym ze to ma być MMO w stylu dayz. Kurwa gdyby to miał być porządny taktyczny shooter było by zajebiście. Poza tym ruskie więc każda broń która nie będzie AK będzie słabsza w grze :lol2:
Przesadzasz. To wygląda tak samo jak każdy CoD po czwórce.
 

Gerry Rafferty

Gerry Rafferty

O.D.A.L.
posty478
Propsy839
Profesjabrak
  • O.D.A.L.

Gerry Rafferty
O.D.A.L.

Escape from tarkov
#7 2015-11-26, 06:53(Ostatnia zmiana: 2015-11-26, 07:03)
https://www.youtube.com/watch?v=a70_QmnjhCU


Coś dla werewolfów żeby się mieli nad czym masturbować, osobiście jestem mocno zawiedziony tym ze to ma być MMO w stylu dayz. Kurwa gdyby to miał być porządny taktyczny shooter było by zajebiście. Poza tym ruskie więc każda broń która nie będzie AK będzie słabsza w grze :lol2:
Przesadzasz. To wygląda tak samo jak każdy CoD po czwórce.

>w miare taktyczny, powolny gameplay
>realistyczny system obrażeń
>brak wskaźnika ilości amunicji lub celownika
>brak potwierdzeń zabójstw

>cod

ok

Jeśli chodzi o ciebie werewolf przestań trolować z tym "zombie", słaby bait

Cytuj
Jeżeli Ty sie masturbujesz do gier to pozostaje mi tylko Tobie współczuć :lol2:
To była taka analogia, dobrze wiem że masturbujesz się do gejowskiego porno (choć ty nazywasz to jakimiś mma czy wrestlingiem, nie wiem) a ty dobrze wiesz że ja masturbuje się do małych chłopców penetrowanych przez ośmiornice. Chodziło mi o to że jesteś lekko naiwnym typem konsumenta który chętnie łyka takie tytuły i łatwo mu podążyć za hypem ignorując wszelkie potencjalne wady gry.  Następnym razem użyje łatwiejszej do zrozumienia analogi.

Nie chodziło mi o to że jest zła, bo nie wydaje mi się żeby była. Po prostu jestem zawiedziony tym że to jest MMO. Rzeczywiście bardziej Planetside 2 (z left4dead to nie ma absolutnie nic wspólnego) niż dayz lecz ja miałem nadziej na coś bardziej w stulu rainbow six. W tym wypadku to tylko moje preferencje a nie samoistnie wada gry.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry