G2 NK Postacie nie idą do rutyn 2295 3

O temacie

Autor Vamper

Zaczęty 12.11.2015 roku

Wyświetleń 2295

Odpowiedzi 3

Vamper

Vamper

Użytkownicy
posty62
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nw czym może być to spowodowane ale zdarza się taki bug, że postacie jak gdzieś pójdą lub ruszą do ataku to później nie wracają do swoich rutyn. Gdy zmieniam czas to wtedy są na miejscu ale po pewnym czasie znów sie tak dzieje i tak w kółko.
 

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Źle zbudowany waynet. Postacie w miejscach, w których się znajdują nie potrafią go znaleźć, tzn. nie ma w go w pobliżu, jest za daleko. Rozbuduj go w Spacerze.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Nw czym może być to spowodowane ale zdarza się taki bug, że postacie jak gdzieś pójdą lub ruszą do ataku to później nie wracają do swoich rutyn. Gdy zmieniam czas to wtedy są na miejscu ale po pewnym czasie znów sie tak dzieje i tak w kółko.
Po zmianie czasu to logiczne. Nie wiem jak to działa, ale startup po zmianie czasu w konsoli wywołuje się na nowo i postacie są przywoływane na waypointy, które zostały im przypisane w startup.

Masz połączone waypointy chociaż ze sobą?
 

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Tak jak chłopaki mówią, gdy otworzysz NewWorld i użyjesz opcji łączenia współrzędnych to zauważysz że są one na całym świecie połączone czerwonymi liniami, to właśnie te linie prowadzą npc od wp do wp, więc albo jak mówi zucklov stoisz zbyt daleko od jakiegokolwiek wayipointu, albo jak kaczka pyta, nie masz ich połączonych bo dodałeś nowy świat
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry