Brak tekstury 3224 15

O temacie

Autor Draquer

Zaczęty 11.11.2015 roku

Wyświetleń 3224

Odpowiedzi 15

Draquer

Draquer

Użytkownicy
Problematyk :F
posty360
Propsy23
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Problematyk :F
Witam, chciałem zmienić teksturę twarzy Bezimiennego, ponieważ z poziomu GoMana nie zauważyłem zmian to chciałem to zrobić kompilując tą teksturę, a starą usunąć ale w folderze textures nie ma pliku HUM_HEAD_V9_C1-C.TEX, w GoManie go widzę...
 
Spoiler
#include<iostream>
using namespace std;

int main()
{
      cout << "Hello theModders" <<endl;
      return 0;
}

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Jest w Textures/_compiled
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Draquer

Draquer

Użytkownicy
Problematyk :F
posty360
Propsy23
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Problematyk :F
No właśnie nie : http://ifotos.pl/z/srwwaxn/
 
Spoiler
#include<iostream>
using namespace std;

int main()
{
      cout << "Hello theModders" <<endl;
      return 0;
}

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Źle zainstalowane G2MDK/GMDK. Tzn, nie zaznaczyłeś, żeby zainstalował textures.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Draquer

Draquer

Użytkownicy
Problematyk :F
posty360
Propsy23
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Problematyk :F
Instalowałem to G2MDK przed chwilą i zaznaczyłem zainstalowanie tekstur, dodam że reszta tekstur jest, nie da się jakoś dodać tej tekstury albo podmienić ją inaczej?
Nosz kurwa czy z tą grą nie może chociaż raz być coś w porządku...
 
Spoiler
#include<iostream>
using namespace std;

int main()
{
      cout << "Hello theModders" <<endl;
      return 0;
}

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
 HUM_HEAD_V9_C0-C.TEX powinno być, nie  HUM_HEAD_V9_C1-C.TEX

Teraz zauważyłem ten błąd
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Draquer

Draquer

Użytkownicy
Problematyk :F
posty360
Propsy23
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Problematyk :F
GoMan mi pokazuje że C1-C, ale dobra usunąłem tą C0-C, wsadziłem tą którą chcę mieć w formacie .tga do tekstures, a Bezimienny zmienił twarz na twarz Saturasa....
@EDIT: Czy brak tekstury może być spowodowane .disbale po .vdf?
@EDIT 2: Gdzie mogę w skrypcie zmienić która tekstura ma być nakładana na łeb Bezimiennego?
 
Spoiler
#include<iostream>
using namespace std;

int main()
{
      cout << "Hello theModders" <<endl;
      return 0;
}

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
B_SetNpcVisual       (self, MALE, "Hum_Head_Pony", FACE_N_Player, bodyTex_Player, ITAR_Magie);     
instance npc - tutaj zmienna self, nie zmienia się tego
płeć (stała)
model głowy
tekstura głowy (stała)
tekstura ciała (stała)
instance zbroi

W skrypcie npc.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Draquer

Draquer

Użytkownicy
Problematyk :F
posty360
Propsy23
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Problematyk :F
Rozumiem że zamiast "FACE_N_Player" mogę wpisać np. OMFG.TEX jeśli owa textura jest w _compiled skompilowana z tga do TEX?
Jeszcze mnie zastanawia czy jak zrobię z .jpg w GoManie .tga to nie wpłynie to na kompilację textury?
Pytam bo nie mam jak sprawdzić, reinstalluje G2MDK żeby się upewnić czy na pewno dobrze zainstalowałem.
 
Spoiler
#include<iostream>
using namespace std;

int main()
{
      cout << "Hello theModders" <<endl;
      return 0;
}

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Każda tekstura musi mieć numer +1 od ostatniej. Musisz zrobić zmienne (stałe w zasadzie). Nie wpłynie, możesz nawet z .ico na .tga przekonwertować.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Draquer

Draquer

Użytkownicy
Problematyk :F
posty360
Propsy23
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Problematyk :F
A mogę z .tga zrobić.TEX? Bo mimo to że tekstura w tga jest w folderze tekstures to nie chce mi się skompilować na TEX
@EDIT: Dalej nie wiem co mogę wpisać zamiast tego FACE_N_Player, bo o ile wiem że przy BodyTex jest numer na końcu nazwy tekstury, tak nie wiem co mam wpisać zamiast FACE_N_Player, liczbę? Po V?
 
Spoiler
#include<iostream>
using namespace std;

int main()
{
      cout << "Hello theModders" <<endl;
      return 0;
}

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Ty w ogóle przeczytałeś mojego posta? To są zmienne, a w zasadzie stałe. Wyszukaj FACE_N_PLaYER w notatniku ++ i będziesz wiedział jak co działa...
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Splash

Splash

Moderator
posty4210
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Ale jemu chodzi o Gothica 1, a nie Gothica 2. W Gothicu 1 wygląda to inaczej.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Draquer

Draquer

Użytkownicy
Problematyk :F
posty360
Propsy23
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Problematyk :F
Akurat G2NK
 
Spoiler
#include<iostream>
using namespace std;

int main()
{
      cout << "Hello theModders" <<endl;
      return 0;
}

Splash

Splash

Moderator
posty4210
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
No to dlaczego szukasz tekstury HUM_HEAD_V9_C1-C.TEX, która jest w G1, skoro tekstura twarzy Beziminnego w Gothicu 2 to HUM_HEAD_V18_C0-C.TEX?
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Draquer

Draquer

Użytkownicy
Problematyk :F
posty360
Propsy23
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Problematyk :F
Aaa no i wszystko jasne... przeglądałem textury z G1 xd Do zamknięcia 
 
Spoiler
#include<iostream>
using namespace std;

int main()
{
      cout << "Hello theModders" <<endl;
      return 0;
}


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry