Gothic w Skyrim 7898 11

O temacie

Autor Asar666

Zaczęty 7.11.2015 roku

Wyświetleń 7898

Odpowiedzi 11

Asar666

Asar666

Użytkownicy
posty11
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dobrym pomysłem byłoby przeniesienie gry Gothic do Skyrim. Czyli odtworzyć mapy, zadania, przedmiaty, potworki ze świata Gothic (której kolwiek części) na silnik Skyrim.
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
Licencja tego zabrania 
 


Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Były już takie próby, poszukaj na yt.  :ok:
 

Splash

Splash

Moderator
posty4207
Propsy3409
ProfesjaNierób
  • Moderator
Dobrym pomysłem byłoby przeniesienie gry Gothic do Skyrim. Czyli odtworzyć mapy, zadania, przedmiaty, potworki ze świata Gothic (której kolwiek części) na silnik Skyrim.
Aha, to fajnie :)
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Dark

Dark

Użytkownicy
posty1052
Propsy2197
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dobrym pomysłem byłoby przeniesienie gry Gothic do Skyrim. Czyli odtworzyć mapy, zadania, przedmiaty, potworki ze świata Gothic (której kolwiek części) na silnik Skyrim.
Co byłoby w tym dobrego? Masz już moda lhver z drugim modem DX11 który w konsekwencji daje grafikę lepszą od Gothica 3. No i co w związku z tym, skoro klimat gdzieś znika? Twoje przeniesienie na skyrima to ciężki fail

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Czy dobre to nie wiem, ale przyznam że też kiedyś rozkiniałem nad takim czyms, ale w konsekwencji moja umejętność pisania skryptów ogranicza się do zaawansowanych dialogów w gothicu, nie mówiąc o grafice 2d/3d animacjach, Ale ogólnie jeśli chodzi o prawa autorskie to chyba wystarczyłoby zmienić wygląd i nazwy npc, oraz zmodyfikować wygląd khorinis i zmienić jego nazwe co nie?
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
No tak, jak zrobisz wszystko inaczej to prawa autorskie cię nie obowiązują = |
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Splash

Splash

Moderator
posty4207
Propsy3409
ProfesjaNierób
  • Moderator
Cytuj
Ale ogólnie jeśli chodzi o prawa autorskie to chyba wystarczyłoby zmienić wygląd i nazwy npc, oraz zmodyfikować wygląd khorinis i zmienić jego nazwe co nie?
Tylko, że Skyrim nie nadaje się do tego w ogóle, chociażby z powodu samej mechaniki, która znacznie różni się od Gothica.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
No tak, jak zrobisz wszystko inaczej to prawa autorskie cię nie obowiązują = |
Serio można tak obejść czy sobie trollujesz? :P
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Serio można tak obejść czy sobie trollujesz? :P
No tak, jak zrobisz wszystko inaczej to prawa autorskie cię nie obowiązują = |
Czaisz?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Squerol

Squerol

Użytkownicy
twój stary
posty712
Propsy547
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • twój stary
Tylko, że Skyrim nie nadaje się do tego w ogóle, chociażby z powodu samej mechaniki, która znacznie różni się od Gothica.

Gothic to Gothic, żaden inny silnik do niego nie nada, chyba że ten z Risen'a 1

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
@Squerol  a ty przypadkiem nie robiłeś mod do Risen ? 


 



0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry