Nowy świat 1502 6

O temacie

Autor Draquer

Zaczęty 29.10.2015 roku

Wyświetleń 1502

Odpowiedzi 6

Draquer

Draquer

Użytkownicy
Problematyk :F
posty360
Propsy23
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Problematyk :F

Draquer

Nowy świat
2015-10-29, 20:13(Ostatnia zmiana: 2015-10-29, 20:25)
Witam, mam problem z nowym światem do G1, zrobiłem model tego świata w Blenderze, wyeksportowałem jako 3ds i chciałem go w Spacerze wyeksportować do zena, to skompilowałem świat Indoor z edit modem, zaznaczonymi wszystkimi opcjami oprócz quick compile, potem chciałem skompilować światło, przy kompilowaniu high wyskakuje taki error : http://s2.ifotos.pl/img/error-spa_srrwwrr.png
 
Spoiler
#include<iostream>
using namespace std;

int main()
{
      cout << "Hello theModders" <<endl;
      return 0;
}

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
A dlaczego własnie indoor ? Czy twoja lokacja to podziemia ? Dlaczego editmode ?
A co do twojego problemu, zapisz najpierw model jak zrobiłeś co chciałeś a potem go skompiluj. Problem tez może być w tym ze jak na indoor twój świat powinien być modelowo-szczelny  
 


Draquer

Draquer

Użytkownicy
Problematyk :F
posty360
Propsy23
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Problematyk :F
Ok, nie wywala mi już tego błędu, teraz z kolei nie wiem jak zcompilować światło żebym mógł tego mesha zapisać jako ZENa.
 
Spoiler
#include<iostream>
using namespace std;

int main()
{
      cout << "Hello theModders" <<endl;
      return 0;
}

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
Kompiluje się świat, światło nie trzeba kompilować ale możesz to zrobić chyba nawet jak jest już zen.
Ale trzeba kompilowac bez editmode. Editmode znaczy ze chcesz jeszcze poprawiać mesh, a jak kompilujesz bez editmode to tworzony jest zen bo model jest gotowy....
 


Draquer

Draquer

Użytkownicy
Problematyk :F
posty360
Propsy23
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Problematyk :F
Ok, zrobiłem ZENa i... kolejny problem, chciałem wstawić do tego świata startpointa żeby postać miała gdzie się pojawić po wczytaniu nowej gry , ale po otwarciu ZENa w Spacerze miałem brązowe tło i nie wydziałem nawet kawałka świata, do tego po chwili wyskoczył mi ten sam błąd który podałem w pierwszy poście.
 
Spoiler
#include<iostream>
using namespace std;

int main()
{
      cout << "Hello theModders" <<endl;
      return 0;
}

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
Jesteś pewien ze twój świat jest dobrze wymodelowany ? 
 


Draquer

Draquer

Użytkownicy
Problematyk :F
posty360
Propsy23
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Problematyk :F
To jest zwykły pogrubiony plane otoczony z 3 stron cienkimi ściankami :P
 
Spoiler
#include<iostream>
using namespace std;

int main()
{
      cout << "Hello theModders" <<endl;
      return 0;
}


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry