Tekstury i modele 2469 7

O temacie

Autor Goliat

Zaczęty 29.10.2015 roku

Wyświetleń 2469

Odpowiedzi 7

Goliat

Goliat

Użytkownicy
posty28
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Goliat

Tekstury i modele
2015-10-29, 13:58(Ostatnia zmiana: 2015-10-29, 14:01)
Cze, chce przenieść "Mroczny płaszcz" z G2NK do G1, ale nie umiem znaleźć jego modelu. Jego instancja to ITAR_Dementor. I jeszcze jak podmienić tekstury zbroi np. pirata bo w "Textures.vdf" nie ma tej tekstury?
 

Draquer

Draquer

Użytkownicy
Problematyk :F
posty360
Propsy23
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Problematyk :F
Co do zbroi to wpisz na yt "Gothic przenoszenie zbroi" i w pierwszym filmie będzie postać zbroi kruka, nie mogę Ci dać linka bo nie wiem dlaczego nie mogę go wkleić do wypowiedzi.
Textury zbroi z dodatku są nie w COMPILED tylko chyba w Nomip czy coś takiego, nie mam jak sprawdzić.
 
Spoiler
#include<iostream>
using namespace std;

int main()
{
      cout << "Hello theModders" <<endl;
      return 0;
}

Goliat

Goliat

Użytkownicy
posty28
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Co do zbroi to wpisz na yt "Gothic przenoszenie zbroi" i w pierwszym filmie będzie postać zbroi kruka, nie mogę Ci dać linka bo nie wiem dlaczego nie mogę go wkleić do wypowiedzi.
Textury zbroi z dodatku są nie w COMPILED tylko chyba w Nomip czy coś takiego, nie mam jak sprawdzić.

Ok , wielkie dzięki  :D
 

gothic1210
  • Gość
W nomip są tekstury bez mipmap, czyli elementy interfejsu, a nie pancerze. 
 

Goliat

Goliat

Użytkownicy
posty28
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ok problem z przenoszeniem rozwiązany.

W nomip są tekstury bez mipmap, czyli elementy interfejsu, a nie pancerze.

Czyli gdzie są te tekstury ?
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
Piraci sa z rozszerzenia  Noc Kruka. Ich textury są w textures_addon.vdf
 


Draquer

Draquer

Użytkownicy
Problematyk :F
posty360
Propsy23
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Problematyk :F
A właśnie, nie nomip tylko Addon, zapomniałem sorry za wprowadzenie w błąd :D
 
Spoiler
#include<iostream>
using namespace std;

int main()
{
      cout << "Hello theModders" <<endl;
      return 0;
}

Goliat

Goliat

Użytkownicy
posty28
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Piraci sa z rozszerzenia  Noc Kruka. Ich textury są w textures_addon.vdf

Ok , dzięki :D temat do zamknięcia.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry