U:PAR: Unknown identifier : SLD_6969_Barni 1451 1

O temacie

Autor Vanarius

Zaczęty 26.10.2015 roku

Wyświetleń 1451

Odpowiedzi 1

Vanarius

Vanarius

Riquer Team
Początkujący Modder
posty332
Propsy62
ProfesjaGrafik 3D
  • Riquer Team
  • Początkujący Modder
Gdzie jest źle ?
Cytuj
//*********************************************************************
//   Info EXIT
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_SLD_6969_Barni_EXIT   (C_INFO)
{
   npc         = SLD_6969_Barni;
   nr          = 999;
   condition   = DIA_SLD_6969_Barni_EXIT_Condition;
   information = DIA_SLD_6969_Barni_EXIT_Info;
   permanent   = TRUE;
   description = DIALOG_ENDE;
};

FUNC INT DIA_SLD_6969_Barni_EXIT_Condition()
{
   return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_SLD_6969_Barni_EXIT_Info()
{
   AI_StopProcessInfos (self);
};

//*********************************************************************
//   Info Hello
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_SLD_6969_Barni_Hello   (C_INFO)
{
   npc         = SLD_6969_Barni;
   nr          = 1;
   condition   = DIA_SLD_6969_Barni_Hello_Condition;
   information = DIA_SLD_6969_Barni_Hello_Info;
   permanent   = FALSE;
   Important   = TRUE;
};

FUNC INT DIA_SLD_6969_Barni_Hello_Condition()
{
   return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_SLD_6969_Barni_Hello_Info()
{
   AI_Output (self, other,"DIA_SLD_6969_Barni_Hello_03_01"); //O, miałem cię obudzić. Mamy problem

};

//****************************
//   Info Quest
//****************************
INSTANCE DIA_SLD_6969_Barni_Quest   (C_INFO)
{
   npc         = SLD_6969_Barni;
   nr         = 1;
   condition    = DIA_SLD_6969_Barni_Quest_Condition;
   information = DIA_SLD_6969_Barni_Quest_Info;
   permanent   = FALSE;
   description = "Jaki problem?";
};

FUNC INT DIA_SLD_6969_Barni_Quest_Condition()
{
if (NPC_GetDistToNpc(other, self) < 200)
   {
      return TRUE;
   };
};
FUNC VOID DIA_SLD_6969_Barni_Quest_Info()
{
   AI_Output (other, self,"DIA_SLD_6969_Barni_Quest_15_00"); //Jaki problem?
   AI_Output (self, other,"DIA_SLD_6969_Barni_Quest_03_01"); //Nie mamy pożywienia, potrzeba nam 5 surowych mieś.
   AI_Output (self, other,"DIA_SLD_6969_Barni_Quest_03_02"); //Idź zapolować na młode wilki, w lesie.

   Log_CreateTopic (TOPIC_Mieso, LOG_MISSION);
   Log_SetTopicStatus (TOPIC_Mieso, LOG_RUNNING);
   B_LogEntry (TOPIC_Mieso, "Zaczyna nam brakować pożywienia. Barni kazał mi iść na polowanie, na młode wilki.");
   
};
//******************************
//    Info Koniec
//******************************
INSTANCE DIA_SLD_6969_Barni_Koniec   (C_INFO)
{
   npc         = SLD_6969_Barni;
   nr         = 1;
   condition   = DIA_SLD_6969_Barni_Koniec_Condition;
   information = DIA_SLD_6969_Barni_Koniec_Info;
   permanent    = FALSE;
   description = "Jeśli chodzi o mięso...";
};

FUNC INT DIA_SLD_6969_Barni_Koniec_Condition()
{
if (Npc_KnowsInfo (hero, DIA_SLD_6969_Barni_Quest))
&& (npc_hasitems (other, itfo_muttonraw) >= 5)
{
   return TRUE;
};
};

FUNC VOID DIA_SLD_6969_Barni_Koniec_Info()
{
   AI_Output (other,self ,"DIA_SLD_6969_Barni_Koniec_15_00"); //Jeśli chodzi o mięso...
   AI_Output (self,other,"DIA_SLD_6969_Barni_Koniec_03_01"); //Już je masz?
   AI_Output (other, self,"DIA_SLD_6969_Barni_Koniec_15_02"); //Tak, dośc trudno było zdobycie tego mięsa.
   B_giveinvitems (other, self, itfo_muttonraw, 5);
   AI_Output (self,other,"DIA_SLD_6969_Barni_Koniec_03_03"); //Hahaha... Wiedziałem że ci się udała, ale także musisz się wiele nauczyć, zanim pójdziesz na samodzielne polowanie poza Dolinę Satos.
   AI_Output (self,other,"DIA_SLD_6969_Barni_Koniec_03_04"); //Za pracę, masz tutaj kilka sztuk złota.
   B_giveinvitems (self,other, itmi_gold, 51);
   
   B_LogEntry (TOPIC_Ryby, "Mamy pożywienie, na cały następny tydzień.");
   Log_SetTopicStatus (TOPIC_Mieso, LOG_SUCCESS);
   B_GivePlayerXP (50);
   
   Log_CreateTopic (TOPIC_Mysliwy, LOG_MISSION);
   Log_SetTopicStatus (TOPIC_Mysliwy, LOG_RUNNING);
   B_LogEntry (TOPIC_Mysliwy, "Jeszcze, trochę potrwa zanim zostanę, prawdziwym myśliwym. Muszę popracować dla innych mieszkańców Doliny.");
};

 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
Czy npc o instancji SLD_6969_BARNI istnieje ? 
 



0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry