O temacie
Autor Vanarius
Zaczęty 26.10.2015 roku
Wyświetleń 1451
Odpowiedzi 1
Vanarius Riquer Team
//*********************************************************************// Info EXIT //*********************************************************************INSTANCE DIA_SLD_6969_Barni_EXIT (C_INFO){ npc = SLD_6969_Barni; nr = 999; condition = DIA_SLD_6969_Barni_EXIT_Condition; information = DIA_SLD_6969_Barni_EXIT_Info; permanent = TRUE; description = DIALOG_ENDE;};FUNC INT DIA_SLD_6969_Barni_EXIT_Condition(){ return TRUE;};FUNC VOID DIA_SLD_6969_Barni_EXIT_Info(){ AI_StopProcessInfos (self);};//*********************************************************************// Info Hello //*********************************************************************INSTANCE DIA_SLD_6969_Barni_Hello (C_INFO){ npc = SLD_6969_Barni; nr = 1; condition = DIA_SLD_6969_Barni_Hello_Condition; information = DIA_SLD_6969_Barni_Hello_Info; permanent = FALSE; Important = TRUE;};FUNC INT DIA_SLD_6969_Barni_Hello_Condition(){ return TRUE;};FUNC VOID DIA_SLD_6969_Barni_Hello_Info(){ AI_Output (self, other,"DIA_SLD_6969_Barni_Hello_03_01"); //O, miałem cię obudzić. Mamy problem};//****************************// Info Quest//****************************INSTANCE DIA_SLD_6969_Barni_Quest (C_INFO){ npc = SLD_6969_Barni; nr = 1; condition = DIA_SLD_6969_Barni_Quest_Condition; information = DIA_SLD_6969_Barni_Quest_Info; permanent = FALSE; description = "Jaki problem?";};FUNC INT DIA_SLD_6969_Barni_Quest_Condition(){if (NPC_GetDistToNpc(other, self) < 200) { return TRUE; };};FUNC VOID DIA_SLD_6969_Barni_Quest_Info(){ AI_Output (other, self,"DIA_SLD_6969_Barni_Quest_15_00"); //Jaki problem? AI_Output (self, other,"DIA_SLD_6969_Barni_Quest_03_01"); //Nie mamy pożywienia, potrzeba nam 5 surowych mieś. AI_Output (self, other,"DIA_SLD_6969_Barni_Quest_03_02"); //Idź zapolować na młode wilki, w lesie. Log_CreateTopic (TOPIC_Mieso, LOG_MISSION); Log_SetTopicStatus (TOPIC_Mieso, LOG_RUNNING); B_LogEntry (TOPIC_Mieso, "Zaczyna nam brakować pożywienia. Barni kazał mi iść na polowanie, na młode wilki."); };//******************************// Info Koniec//******************************INSTANCE DIA_SLD_6969_Barni_Koniec (C_INFO){ npc = SLD_6969_Barni; nr = 1; condition = DIA_SLD_6969_Barni_Koniec_Condition; information = DIA_SLD_6969_Barni_Koniec_Info; permanent = FALSE; description = "Jeśli chodzi o mięso...";};FUNC INT DIA_SLD_6969_Barni_Koniec_Condition(){if (Npc_KnowsInfo (hero, DIA_SLD_6969_Barni_Quest))&& (npc_hasitems (other, itfo_muttonraw) >= 5){ return TRUE;};};FUNC VOID DIA_SLD_6969_Barni_Koniec_Info(){ AI_Output (other,self ,"DIA_SLD_6969_Barni_Koniec_15_00"); //Jeśli chodzi o mięso... AI_Output (self,other,"DIA_SLD_6969_Barni_Koniec_03_01"); //Już je masz? AI_Output (other, self,"DIA_SLD_6969_Barni_Koniec_15_02"); //Tak, dośc trudno było zdobycie tego mięsa. B_giveinvitems (other, self, itfo_muttonraw, 5); AI_Output (self,other,"DIA_SLD_6969_Barni_Koniec_03_03"); //Hahaha... Wiedziałem że ci się udała, ale także musisz się wiele nauczyć, zanim pójdziesz na samodzielne polowanie poza Dolinę Satos. AI_Output (self,other,"DIA_SLD_6969_Barni_Koniec_03_04"); //Za pracę, masz tutaj kilka sztuk złota. B_giveinvitems (self,other, itmi_gold, 51); B_LogEntry (TOPIC_Ryby, "Mamy pożywienie, na cały następny tydzień."); Log_SetTopicStatus (TOPIC_Mieso, LOG_SUCCESS); B_GivePlayerXP (50); Log_CreateTopic (TOPIC_Mysliwy, LOG_MISSION); Log_SetTopicStatus (TOPIC_Mysliwy, LOG_RUNNING); B_LogEntry (TOPIC_Mysliwy, "Jeszcze, trochę potrwa zanim zostanę, prawdziwym myśliwym. Muszę popracować dla innych mieszkańców Doliny.");};
Mark56 Moderator