NPC i wywoływanie na nim animacji. 1286 2

O temacie

Autor Siemekk

Zaczęty 12.10.2015 roku

Wyświetleń 1286

Odpowiedzi 2

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1153
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Witam. Otóż robiłem testy mojego moda pod kątem NPC. 5 z Npc'ow ma mieć animację walki toporem wszystko pięknie animacja śmiga żadnych errorów tylko problem polega na że jak wczytam grę to postać nie ma animacji walki tylko wyciągnięcia broni oraz ataku w biegu. Proszę o pomoc.
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Rozpoczynaj nową grę.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Po każdej takiej zmianie* I nie zapomnij wywalać skompilowanych animacji z _compiled
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry