Dzięki za odpowiedzi. Już wiem jak uruchomić animację na przycisk myszki(wystarczyło trochę pobawić się animatorem i skryptami). Teraz męczę się ze skryptem płynnej transformacji w wybrane miejsce. Skrypt nie ma błędu, ale postać po kliknięciu ledwo się porusza jakby ruch trwał tylko jedną klatkę. Ustawiłem raycasta, który wysyła promień od gracza do miejsca kliknięcia myszki i funkcję, która przenosi go do tego miejsca. W teorii wszystko powinno działać, więc czego brakuje?
public class sterowanie : MonoBehaviour
{
private Vector3 klikmyszki;
void Start()
{
}
void Update()
{
if (Input.GetMouseButtonDown(0))
{
RaycastHit hit;
Ray ray = Camera.main.ScreenPointToRay(Input.mousePosition);
if (Physics.Raycast(transform.position, ray.direction, out hit))
{
klikmyszki = hit.point;
}
transform.position = Vector3.MoveTowards(transform.position,klikmyszki,Time.deltaTime * 10);
}
}
}