[G½] Gothic DirectX 11 #2 415436 722

O temacie

Autor Splash

Zaczęty 20.09.2015 roku

Wyświetleń 415436

Odpowiedzi 722

Jurigag

Jurigag

Użytkownicy
posty869
Propsy285
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Tylko że to ciągle jest tworzone..... Przecież do G1 masz satti/big nature mod, mesh patch, carnage, są do obu normal mapy, wystarczy poszukać.
 
Skrypter/Tester - Szukasz testera/skryptera - Pisz !

lyric

lyric

Użytkownicy
posty5
Propsy1
ProfesjaKompozytor
  • Użytkownicy
Jakby ktoś miał problem z  dll. to niech zainstaluję wersję vc redist 2013(2015 w poprzednim poście).
Pamiętajcie wersja wymagana to x86, nawet jeśli masz system x64. W każdym wydaniu znajdują się inne biblioteki dlatego sam pakiet 2015 nie wystarczy. Po instalacji tego pakietu problemy ustąpią.
Vcredist 2013: https://www.microsoft.com/en-US/download/details.aspx?id=40784
 

Keldorn

Keldorn

Użytkownicy
posty439
Propsy77
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Czy da się to konfigurować w jakiś sposób w grze albo w plikach ? Kiedyś dla zabawy zainstalowałem jakąś starą wersję tego dx11 i była tam opcja konfiguracji podczas gry, teraz tego nie widzę albo po prostu nie znam konfiguracji klawiszy aby wywołać konsole.
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6345
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Jest juz jakis progres w robieniu tej nowej wersji? Jakies rezultaty, screeny, wideo?
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Jurigag

Jurigag

Użytkownicy
posty869
Propsy285
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Linki do repo:

https://github.com/Degenerated1123/OpenZE
https://github.com/Degenerated1123/RAPI

Ostatni screen jaki degenerated wrzucał to ten:



Czyli w zasadzie wszystko wygląda i działa normalnie jak w g2nk(znaczy się fpsów w sumie lepiej chyba) tylko że na Open ZE i dx11. Dopóki nie zrobi 1:1 silnika jak g2 w wersji open to nie będzie dodawał jakiś feateruów z dx11, chce zaimplementować wszystko z podstawowej gry aby działało poprawnie a dopiero potem tworzyć dodatkowe rzeczy.

Obstawiam że jakiś nowy screen pewnie dostaniemy za pół roku xD albo za rok xD
 
Skrypter/Tester - Szukasz testera/skryptera - Pisz !

Joshin

Joshin

Użytkownicy
posty55
Propsy7
Profesjabrak
  • Użytkownicy
ogolnie to teraz ten projekt wyglada o wiele lepiej niz w jego poprzedniej wersji :) dobrze sie stalo ze dege porzucil poprzedni port na rzecz nowej architektury. Caly swiat gothica na tym zyska, poniewaz opensourcowy ZE da korzysci calej spolecznosci :) jak dege da rade zrobic mniej wiecej stabilna wersje tego silnika to implementacja efektow z dx11 to czysta formalnosc. Oby tak dalej.
 

Keldorn

Keldorn

Użytkownicy
posty439
Propsy77
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Czy da się to konfigurować w jakiś sposób w grze albo w plikach ? Kiedyś dla zabawy zainstalowałem jakąś starą wersję tego dx11 i była tam opcja konfiguracji podczas gry, teraz tego nie widzę albo po prostu nie znam konfiguracji klawiszy aby wywołać konsole.


Już rozkminiłem metodą "na przypadek" :D
F11 otwiera okno konfiguracji

BRAWO JA !
 

edox77

edox77

Użytkownicy
posty37
Propsy2
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
 

Jurigag

Jurigag

Użytkownicy
posty869
Propsy285
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Przecież masz napisane.
 
Skrypter/Tester - Szukasz testera/skryptera - Pisz !

edox77

edox77

Użytkownicy
posty37
Propsy2
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy

edox77

[G½] Gothic DirectX 11 #2
#209 2016-04-03, 21:39(Ostatnia zmiana: 2016-04-03, 22:29)
ok naprawione po za tym że jest crash device hung to g1 mam po niemiecku idzie jakoś napisy na polskie zmienić
wczytuje pasek ok 80% muzyka i amen device hung grafe mam dobrą g2 mi śmigało i śmiga to ?
 

Keldorn

Keldorn

Użytkownicy
posty439
Propsy77
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy

Keldorn

[G½] Gothic DirectX 11 #2
#210 2016-04-03, 23:39(Ostatnia zmiana: 2016-04-03, 23:56)
Może mi ktoś napisać dlaczego po włączeniu SMAA znikają mi niektóre tekstury tj. stają się przezroczyste a w ich miejscu na 1sek pojawiają się czerwone krawędzie za każdym razem jak poruszę kamerą. Jeśli trzeba będzie to zrobię krótki filmik.

Gram w Reb 2.1 z dodatkowymi teksturami ALE próbowałem odpalić grę bez tekstur i dalej to samo.
 

Joshin

Joshin

Użytkownicy
posty55
Propsy7
Profesjabrak
  • Użytkownicy
ostatnio na wogu spore poruszenie w temacie o dx11, jednak wszystko po szfabsku :) jakas dobra dusza moglaby zrobic streszczenie co tam sie odpierdala?
 

Jurigag

Jurigag

Użytkownicy
posty869
Propsy285
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

Jurigag

[G½] Gothic DirectX 11 #2
#212 2016-04-09, 00:32(Ostatnia zmiana: 2016-04-09, 01:21)
Mniej więcej tyle że pracuje po prostu nad OpenZE(czyli otwartym silniku gothica) który będzie mógł działać na D3D11/OpenGL 4/OpenGL ES3 na Windowsie/Linuxie/Androidzie.

Wrzucałem już wcześniej wyżej info, odpalić to pewnie odpalimy najwczesniej za kilkanaście miesięcy pewnie. Tutaj repo z OpenZE: https://github.com/Degenerated1123/OpenZE

Dzięki nowemu silnikowi otwartemu port będzie można zrobić od palca, wystarczy że ktoś po prostu skompiluje apk, wrzuci assety, zeny, vdfy itp z gothica i będzie po prostu działało na androidzie, tak samo każdy mod itp itd na każdej platformie, a nie tworzyć coś co tworzyły jakieś gimbusy gothiczka na unity, całą grę pisać od nowa praktycznie xD

A no i wrzucił w sumie screen z gry działającej na androidzie, taki tam szczegół, oczywiście są błędy graficzne co jest logiczne na takim etapie.

Jeszcze coś tam chyba wspomina o nowym edytorze czy reimplementacji systemu magii(który jest fatalny przecież w gothicu 1 i 2) itp itd



W sumie osobiście jestem pod wrażeniem jak szybko osiągnął ogromne efekty. VCMI(otwary silnik heroesa 3) czy openage(otwarty silnik agea 2) są tworzone od kilku ładnych lat a i tak nawet nie są blisko ukończenia.

Z tego co na razie wyczytałem i rozumiem to działa ładowanie świata, animacje i kolizje(tj fizyka) na androidzie
 
Skrypter/Tester - Szukasz testera/skryptera - Pisz !

Joshin

Joshin

Użytkownicy
posty55
Propsy7
Profesjabrak
  • Użytkownicy
zaloze sie ze vcmi nie jest tak zaawansowanym projektem nie tylko ze wzgledu na umiejetnosci deweloperow ale i calej spolecznosci. Zengine byl rozpracowywany od kilkunastu juz lat przez mnostwo osob, nie mowiac o wsparciu dla modderow bezposrednio z piranii, tak wiec dege mial juz spory kawal roboty zrobiony :) co jednak nie umniejsza tego co osiagnal do tej pory, pozniewaz nie kazdy bylby w stanie wykazac takie samozaparcie jak on w tworzeniu tej modyfikacji :)
 

Jurigag

Jurigag

Użytkownicy
posty869
Propsy285
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Jeśli o wsparciu modderów bezpośrednio z piranii mówisz tylko o NicoDE no to spoko. Masz rację wtedy :D

To w zasadzie nie jest modyfikacja już tylko po prostu otwarta implementacja silnika gothica. Modyfikacją ciężko to nazwać bo w grze jako tako nic nie zmienia
 
Skrypter/Tester - Szukasz testera/skryptera - Pisz !

Lobos

Lobos

Użytkownicy
posty594
Propsy360
Profesjabrak
  • Użytkownicy
da sie coś zrobić by nie znikały obiekty i postacie ?
 

Joshin

Joshin

Użytkownicy
posty55
Propsy7
Profesjabrak
  • Użytkownicy
wylaczyc teselacje i wygladzenie krawedzi :)
 

saberem

saberem

Użytkownicy
posty5
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Czy miał ktoś taki błąd? Da się to jakoś naprawić? :D


https://zapodaj.net/c53e2161395cb.png.html

Gdy gra się załaduje i zaczyna się rozmowa z Diego, to mam biały ekran i u góry ekranu widać tylko kawałki drzew w fioletowym kolorze.
 

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1714
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
Jaką masz kartę graficzną?
 

saberem

saberem

Użytkownicy
posty5
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Geforce 840M 2 GB.  Wiem, że karty w laptopach się do gier zbytnio nie nadają, ale raczej nie spodziewałem się, że nawet nie dam rady tego moda odpalić :)
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry