Nie widać nowego modelu broni dystansowej (G1) 3364 9

O temacie

Autor Draquer

Zaczęty 13.09.2015 roku

Wyświetleń 3364

Odpowiedzi 9

Draquer

Draquer

Użytkownicy
Problematyk :F
posty360
Propsy23
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Problematyk :F
Zrobiłem nowy model 3d ak47, dodałem go do folderu z modelami broni dystansowych, zrobiłem skrypt gdzie w visual wpisałem nazwę 3dsa, wytłumaczy mi ktoś dlaczego wszystkie kusze i łuki zamiast 3dsa mają pliki mms?
Ale wracając do problemu to jako item w grze mi się broń pojawia ale muszę go podnieść "na ślepo" bo mi go nie podświetla i po założeniu tej broni w ogóle jej nie widać :/
Screen : http://s2.ifotos.pl/img/ak47png_spsrhss.png
 
Spoiler
#include<iostream>
using namespace std;

int main()
{
      cout << "Hello theModders" <<endl;
      return 0;
}

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Cytuj
wytłumaczy mi ktoś dlaczego wszystkie kusze i łuki zamiast 3dsa mają pliki mms?
Bo plik MMS to skrypt, w którym są zapisane animacje modelu broni dystansowej.
Cytuj
Ale wracając do problemu to jako item w grze mi się broń pojawia ale muszę go podnieść "na ślepo" bo mi go nie podświetla i po założeniu tej broni w ogóle jej nie widać
Obstawiam, że w Blenderze (lub w innym) eksportujesz jako 3D Studio (.3ds). Użyj pluginu Kerraxa i wyeksportuj jako Kerrax 3D Studio Mesh (.3DS) lub użyj Wingsa 3D.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Gamer

Gamer

Użytkownicy
posty245
Propsy20
Profesjabrak
  • Użytkownicy
.mms czyli morphmesh chodzi o to że model jest animowany przy używaniu w odróżnieniu od mieczy i innych dupereli w .3ds dokładniej chodzi o to że cięciwa się naciąga i by gracz to widział model musi być z kościami

Edit: ubiegł mnie ech :/
Down: kurde te rozszerzenia są takie podobne :/ nie pochwaliłem się wiedzą chyba muszę zrezygnować z odwiedzania czynnego tego działu
 
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu!

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
.mms czyli morphmesh chodzi o to że model jest animowany przy używaniu w odróżnieniu od mieczy i innych dupereli w .3ds dokładniej chodzi o to że cięciwa się naciąga i by gracz to widział model musi być z kościami

Edit: ubiegł mnie ech :/
Panie, jak sie pan nie rozumie, to niech pan nie pisze. Jak Splash napisal .mms to plik zawierający phoenix skrypt. Ten jest używany do pisania plikow .mds i .mms
Zawiera informacje o tym jaki model jest użyty, i jego animacje. Model animowany i jego animacje są o rozszerzeniu .asc (mówimy o plikach nie skompilowanych)
Po kompilacji gothic pakuje to wszystko do jednego pliku .mrm

Gothic - Rozszerzenia plików
 


Draquer

Draquer

Użytkownicy
Problematyk :F
posty360
Propsy23
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Problematyk :F
@Splash ten model został zrobiony od podstaw w wingsie (tylko na razie bez textury) i wyexportowany do .3ds
 
Spoiler
#include<iostream>
using namespace std;

int main()
{
      cout << "Hello theModders" <<endl;
      return 0;
}

gandalf4001

gandalf4001

Użytkownicy
Pan Gandalf Różowy
posty26
Propsy5
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Pan Gandalf Różowy
Daj se spokój z wingsem weź blendera. Wiem że zrobiłeś to tam od podstaw, ale jak importujesz to w blenderze, a potem dasz export .3DS do gothica to powinno działać. Mi tam działało zwykle. A jak nie to zrób od  nowa w blenderze. A ile ma ten model trójkątów?
 
Gandalf Różowy

Draquer

Draquer

Użytkownicy
Problematyk :F
posty360
Propsy23
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Problematyk :F
Dobra okazało się że model był taki mały że go było ledwo widać, dlatego myślałem że się nie pojawia w grze, już go powiększyłem i obróciłem. 
@gandalf4001 Szczerze mówiąc to do prostych modeli typu bronie, tarcze, drzewa itp. itd. wolę Wingsa. Blenderem się troszku bawiłem ale nie przypadł mi do gustu.
 
Spoiler
#include<iostream>
using namespace std;

int main()
{
      cout << "Hello theModders" <<endl;
      return 0;
}

gandalf4001

gandalf4001

Użytkownicy
Pan Gandalf Różowy
posty26
Propsy5
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Pan Gandalf Różowy
aha jak kto woli. O gustach się nie dyskutuje. :ok:
 
Gandalf Różowy

Draquer

Draquer

Użytkownicy
Problematyk :F
posty360
Propsy23
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Problematyk :F
Jeszcze póki nikt nie zamknął tematu to chciałem się zapytać: Ile maksymalnie powinien mieć model 1 broni żeby nie wyginało fpsów w G1?
 
Spoiler
#include<iostream>
using namespace std;

int main()
{
      cout << "Hello theModders" <<endl;
      return 0;
}

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Tyle, ile twoja karta graficzna ogarnie :| Bez system packa, model może mieć maksymalnie 4096 trójkątów. Z system packiem 65536.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry