Brak zmian Spacer 4761 11

O temacie

Autor Draquer

Zaczęty 7.09.2015 roku

Wyświetleń 4761

Odpowiedzi 11

Draquer

Draquer

Użytkownicy
Problematyk :F
posty360
Propsy23
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Problematyk :F
Pierwszy raz zacząłem coś robić w spacerze. Zapisałem Zena w folderze Worlds i ustawiłem nazwę na WORLD.ZEN
a w grze bez zmian. Co robię źle?
 
Spoiler
#include<iostream>
using namespace std;

int main()
{
      cout << "Hello theModders" <<endl;
      return 0;
}

Gamer

Gamer

Użytkownicy
posty245
Propsy20
Profesjabrak
  • Użytkownicy
W ini twojego moda/gothica linijka world=world.zen ?
 
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu!

MajkeI

MajkeI

Użytkownicy
Front End Developer
posty698
Propsy169
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Front End Developer
Zawsze zapisuj a nie nadpisuj .ZEN. Po prostu zapisz World.zen gdzieś a potem nadpisz eksploratorem Windows pliki.
wypakuj worlds.vdf i dodaj .disabled (worlds.vdf.disabled)
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Zawsze zapisuj a nie nadpisuj .ZEN. Po prostu zapisz World.zen gdzieś a potem nadpisz eksploratorem Windows pliki.
wypakuj worlds.vdf i dodaj .disabled (worlds.vdf.disabled)
Co kurwa?

Zapisałem Zena w folderze Worlds i ustawiłem nazwę na WORLD.ZEN
:ok:
To teraz w folderze system masz plik GothicGame.ini, w którym musisz zamienić nazwę oryginalnego wczytywanego zena na zena, którego przerabiałeś i grę odpalić przez GothicStarter z zaznaczoną opcją ReparseScripts.
 

Jurigag

Jurigag

Użytkownicy
posty869
Propsy285
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Nie trzeba nic zmieniać w gothicgame.ini, wystarczy zmienić nazwę worlds.vfg na worlds.vdf.disabled i powinno ładować światy z folderu _WORK.
 
Skrypter/Tester - Szukasz testera/skryptera - Pisz !

Draquer

Draquer

Użytkownicy
Problematyk :F
posty360
Propsy23
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Problematyk :F
Dzięki wszystkim za pomoc, nie zmieniłem worlds.vdf na worlds.vdf.disabled
 
Spoiler
#include<iostream>
using namespace std;

int main()
{
      cout << "Hello theModders" <<endl;
      return 0;
}

MajkeI

MajkeI

Użytkownicy
Front End Developer
posty698
Propsy169
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Front End Developer
Zawsze zapisuj a nie nadpisuj .ZEN. Po prostu zapisz World.zen gdzieś a potem nadpisz eksploratorem Windows pliki.
wypakuj worlds.vdf i dodaj .disabled (worlds.vdf.disabled)
Co kurwa?
A to, że Spacer lubi źle nadpisywać pliki, bodajże w wersji z Gothica I tak było, nie wiem jak w G2
 

Gamer

Gamer

Użytkownicy
posty245
Propsy20
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Zawsze zapisuj a nie nadpisuj .ZEN. Po prostu zapisz World.zen gdzieś a potem nadpisz eksploratorem Windows pliki.
wypakuj worlds.vdf i dodaj .disabled (worlds.vdf.disabled)
Co kurwa?
A to, że Spacer lubi źle nadpisywać pliki, bodajże w wersji z Gothica I tak było, nie wiem jak w G2

W G2 spacer zapisuje pliki klawo jak cholera, ale i tak dla bezpieczeństwa zapisuje codziennie kopie zena pod inną nazwą
 
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu!

Draquer

Draquer

Użytkownicy
Problematyk :F
posty360
Propsy23
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Problematyk :F
Skoro nikt jeszcze nie zamknął tematu to mam pytanka: jak zrobić z mesha (.3ds) zena?
Bo znalazłem takie meshe jak np. ta kopalnia której twórcy nie dokończyli i chciałbym ją zobaczyć w grze i jeszcze jedno pytanie :dlaczego jak w spacerze przeglądam mesha tej kopalni to mi co chwilę crashuje?
 
Spoiler
#include<iostream>
using namespace std;

int main()
{
      cout << "Hello theModders" <<endl;
      return 0;
}

Gamer

Gamer

Użytkownicy
posty245
Propsy20
Profesjabrak
  • Użytkownicy
1. Mesha kompilujesz na zena czyli : otwierasz mesh kompilujesz świat z zaznaczonymi wszystkimi opcjami poza quick compile i editormode i zaznaczonym indor następnie kompilujesz światło highlighted i zapisujesz jako skompilowany zen gotowe:p
 
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu!

Draquer

Draquer

Użytkownicy
Problematyk :F
posty360
Propsy23
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Problematyk :F
No dobra, zrobiłem tak jak napisałem ale w tej kopalni nic nie widać (nawet ścian) a gdy chcę zapalić pochodnię to mnie wyrzuca z gry.
 
Spoiler
#include<iostream>
using namespace std;

int main()
{
      cout << "Hello theModders" <<endl;
      return 0;
}

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Nie trzeba nic zmieniać w gothicgame.ini, wystarczy zmienić nazwę worlds.vfg na worlds.vdf.disabled i powinno ładować światy z folderu _WORK.
Zakładam, że ma gmdk ..
Gothic 1... nie ważne.  :P
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry