Problem ze startup.d 2266 3

O temacie

Autor victor1511

Zaczęty 6.09.2015 roku

Wyświetleń 2266

Odpowiedzi 3

victor1511

victor1511

Użytkownicy
posty21
Propsy1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Zacznę od tego, że robię moda do gothic 1 z nowym światem, ludźmi itd., a jestem początkującym modderem. Stworzyłem wayneta czyli waypoint startowy i waypointy obok chat połączone z głównym. Mój startup.d wygląda tak (takie coś dodałem do starego startup.d z gothica):
FUNC VOID STARTUP_SWIAT ()
{
    Wld_InsertNpc         (ORG_111_Boshik,"GLOWNY");

};

FUNC VOID INIT_SWIAT ()
{
    B_InitMonsterAttitudes ();
B_InitGuildAttitudes();
};
I dodałem postać do gry i tyle. Nie mam pojęcia czy mam coś dalej robić czy nie i dlaczego po odpaleniu nie ma postaci, więc proszę o pomoc, będę odpowiadać, wstawiać zdjęcia. Z góry dzięki :D

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Zaraz po INIT musi być nazwa świata, czyli jak świat się nazywa "Skarpetka.zen" to musi być INIT_Skarpetka

:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

victor1511

victor1511

Użytkownicy
posty21
Propsy1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
To świat nazywa się "swiat.zen" i jest Init_swiat więc to chyba nie to

victor1511

victor1511

Użytkownicy
posty21
Propsy1
Profesjabrak
  • Użytkownicy

victor1511

Problem ze startup.d
#3 2015-09-08, 15:48(Ostatnia zmiana: 2015-09-08, 19:12)
Pojawia mi się taki błąd. Co zmienić?

Post połączony: 2015-09-08, 19:12