Modele z Gothica II: NK do Gothica I i na odwrót. 3630 8

O temacie

Autor Daragos

Zaczęty 31.08.2015 roku

Wyświetleń 3630

Odpowiedzi 8

Daragos

Daragos

Użytkownicy
posty25
Propsy1
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
Witam :) Szukałem na forum jakiegoś poradnika, ale nie znalazłem. Możliwe że przeoczyłem.
Chciałem się zapytać jak wygląda przenoszenie modeli z Gothica II: NK do Gothica I i na odwrót. Czy ktoś udzieli rady jak to zrobić? Bądź poda link do jakiegoś poradnika? :) Szukałem troszkę i nie mogę znaleźć :(
 

Draquer

Draquer

Użytkownicy
Problematyk :F
posty360
Propsy23
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Problematyk :F
https://www.youtube.com/watch?v=qq5gmY43yZ4

Przykład ze zbrojami.
 
Spoiler
#include<iostream>
using namespace std;

int main()
{
      cout << "Hello theModders" <<endl;
      return 0;
}

Daragos

Daragos

Użytkownicy
posty25
Propsy1
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
Czyli wygląda to tak samo? No dobra to dzięki :) 
 

Daragos

Daragos

Użytkownicy
posty25
Propsy1
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
Żeby nie zakładać nowego tematu zadam jeszcze jedno pytanie odnośnie GoMana. Przy otwieraniu paczek z Gothica II: NK wyskakuje mi błąd ( Patrz zdjęcie) Dodam tylko że po otwarciu paczek z GI wszystko jest w porządku. Czym ten błąd może być spowodowany? Błąd informuje o problemie z odczytem plików :( Ale jak to naprawić?
Zdjęcie 
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Nie używaj Gomana do tego, tylko GothicVDFS.

Daragos

Daragos

Użytkownicy
posty25
Propsy1
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
Kierowałem się filmem który podrzucił Draguer. No ale dobra dzięki za radę ;) 
Przerzucałem model z GII: NK do GI i z 3DS nie było żadnych problemów bo w świecie się pojawi, ale tekstury niestety nie było i z tym mam problem. 
 

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Bo w tym filmie jest trochę dezinformacji, teksturę przenosisz tak samo jak model, tj. z folderu Textures jednej gry do folderu Textures drugiej. Instalator modkita do dwójki automatycznie blokuje użycie paczek vdf, bo wtedy gra szuka w folderach roboczych, tj. widać twoje zmiany w grze jak podmieniasz tam pliki. W G1 powinieneś ręcznie wypakować te paczki GothicVDFS'em i po tym zmienić ich rozszerzenia na .disabled.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

Daragos

Daragos

Użytkownicy
posty25
Propsy1
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
Dzięki Zucklov za pomoc :P Zadam już ostatnie pytanie i zamykamy temat :) Czy takie przenoszenie całego folderu "TEXTURES" z GII: NK do GI jest dobrym pomysłem? ;)
 

Gamer

Gamer

Użytkownicy
posty245
Propsy20
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jeżeli nie pomienisz oryginalnych plików to dobry pomysł
 
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu!


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry