Witam wszystkich po krótkiej przerwie. Już od dłuższego czasu nie publikował tutaj nic ale ten stan rzeczy szybko się zmieni. I choć trwała tutaj swoista stagnacja, nasz team dalej prężnie pracował, i dalej pracuje, nad graficzną stroną Zagadki Orków. Chce Wam teraz zaprezentować, w kilku punktach, rzeczy, które już zostały zrobione lub są dalej tworzone.
1. Thorgard jak nowy!
Thorgard został mocno zmodyfikowany i przerobiony. Stara wersja, zaprezentowana w Zagadka Orków Prolog było mocno kanciasta i źle zoptymalizowana. Ciągłe spadki FPS, które z pewnością pojawiały się na starszego typu komputerach, utrudniały rozgrywkę i zabierały czerpanie przyjemności z samej gry.
Aby temu zapobiec dodano portale w miejsca, w których najbardziej ich brakowało. Dzięki temu w samym zamku liczba wyświetlanych trisów mocno spadła w dół, co wyszło na plus dla samej optymalizacji tego miejsca. Została poprawiona także siatka modelu świata, usunięto zbędną nadwyżkę trójkątów (tris) oraz poprawiono rzeźbę terenu. Teraz Thorgard wygląda o wiele lepiej!
2. Nowy obóz w Górniczej Dolinie?Nie, nie chodzi tutaj o ten, który z pewnością macie na myśli. Spieszę z wyjaśnieniem. W miejscu starego obozu Quentina, z Gothic I, pojawił się Obóz Łowców Orków. Pomysł ten został przeniesiony z jeszcze starszych założeń Zagadki Orków. Skoro w modyfikacji nie będzie nam dane zwiedzić Jarkendaru, łowcy zostali przeniesieni do starej kolonii, gdzie świetnie się zadomowili. Na chwilę obecną posiadamy tylko rendery tego miejsca, gdyż obóz nie został jeszcze ovobowany. Spójrzcie sami, tak oto prezentuje się nowa lokacja w Górniczej Dolinie.
3. Khorinis w stanie wojny!Tak, nie przesłyszeliście się. Oblicze wyspy Khorinis ulegnie sporej zmianie. A raczej, już dawno uległo gdyż sama wyspa, jak i miasto, zostało jako pierwsze zmodyfikowane. Na wyspie zobaczymy nowy obóz, który mocno będzie związany z Gothic I. Pojawią się także orkowie, a pobliskie farmy obrócą się w niwecz. Wojenne klimaty udzielą się także samemu miastu, które postanowiło zaryglować zaryglować zachodnią bramę i zbroić się na wypadek niespodziewanej orkowej agresji.
Samo Khorinis wkrótce zostanie zaprezentowane.
4. Z kategorii “A co to za miejsce?”Od kilku dni ciężko pracujemy nad nową lokacją, a raczej “addonową dolinką”, która zostanie włączona w obszar pewnego miejsca, które już z pewnością dobrze znacie. Nie będzie to zbyt obszerny teren ale za to mocno zróżnicowany. Na ten moment pragniemy Wam zaprezentować jej fragment. Sama “dolinka” jest już ukończona w 80% procentach i na dniach etap jej produkcji zostanie oficjalnie zakończony.
Tą niewielką wioseczkę gracz będzie mógł odwiedzić nie raz. W tej chwili myślimy nad jej nazwą. Zachęcamy Was do podawania swoich sugestii, co do nazwy. Każdy pomysł jest na wagę złota