Blender jak zrobić odbicie lustrzane? 5777 3

O temacie

Autor Draquer

Zaczęty 27.08.2015 roku

Wyświetleń 5777

Odpowiedzi 3

Draquer

Draquer

Użytkownicy
Problematyk :F
posty360
Propsy23
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Problematyk :F
Witam, kilka dni temu zacząłem modelować w Blenderze 2.66 i mam pytanie - jak zrobić odbicie lustrzane?
Mam jedną połówkę tarczy i chciałbym żeby byłą identyczna druga połowa, jak mogę to zrobić?
EDIT: Jeszcze jedno pytanie, jak ustawić ten "punkt origin" na środku siatki żeby po dodaniu jakiegoś obiektu, obiekt pojawiał się na środku.
Oraz jak zresetować kamerę żeby się wyśrodkowała?
 
Spoiler
#include<iostream>
using namespace std;

int main()
{
      cout << "Hello theModders" <<endl;
      return 0;
}

Dying

Dying

Użytkownicy
posty21
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
1. modyfikator mirror
2. punkt origin? chodzi ci o kursor? jezeli tak, to sobie go gdzies wstaw i przenies do niego obiekt
3. klawiszami numerycznymi na numpadzie zmieniasz pozycje kamery
 

Kelten

Kelten

Gry (themodders@telegram)
posty639
Propsy514
ProfesjaKompozytor
  • Gry (themodders@telegram)
U mnie prawym klawiszem myszki ustawiam ten punkt u ciebie to może lewy.
Co do kamery to dajesz Alt + G i ona przeskakuje w ten właśnie punkt.
 

Draquer

Draquer

Użytkownicy
Problematyk :F
posty360
Propsy23
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Problematyk :F
Dzięki.
 
Spoiler
#include<iostream>
using namespace std;

int main()
{
      cout << "Hello theModders" <<endl;
      return 0;
}


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry