Gothic 1 Nie działa animacja. 2612 3

O temacie

Autor Wiktor19971

Zaczęty 25.08.2015 roku

Wyświetleń 2612

Odpowiedzi 3

Wiktor19971

Wiktor19971

Użytkownicy
posty71
Propsy8
  • Użytkownicy
Wypakowałem sobie animację walki tarczą i dwoma mieczami z Dark Sagi. Napisałem skrypt, zrobiłem tarczę i w Gothicu 2 pięknie wszystko działa. Pomyślałem, że zrobię sobie też tak  w gothic 1. Odpaliłem Gothic Soucera, zdekompilowałem do formatu MDS i ASC. Później wkleiłem folder asc_shield2 do folderu Gothic/_Work/Data/Anims. Później wziąłem się z powrotem za kompilowanie animacji. Zaznaczyłem w opcjach Gothic 1, przeniosłem skompilowaną animację do folderu _complied. Napisałem skrypt i dupa. Wyskoczył mi błąd.:
Nie wiecie może jak to naprawić? Wklejam skrypt:
Cytuj
Instance ITSH_tarcza_03(C_Item)
 
{
 
     name = "Łamacz Czarów";
 
     mainflag = ITEM_KAT_FF;
 
     flags = ITEM_CROSSBOW;
 
     material = MAT_WOOD;
 
     protection [PROT_EDGE]    =    40;
 
     protection [PROT_BLUNT] =      40;
 
     protection [PROT_POINT] =      40;
 
     protection [PROT_FIRE]    =    40;
 
     protection [PROT_MAGIC] =      40;
 
     value = 0;
 
     on_equip = equip_ITSH_tarcza_03a;
 
     on_unequip = unequip_ITSH_tarcza_03b;
 
     munition = ItMi_Skull;
 
     cond_atr[2] = ATR_STRENGTH;
 
     cond_value[2] = 120;
 
     visual = "spellbraker.3DS";
 
     description                    =    name;
 
     
 
     text[1] = "Ochrona:";
 
     COUNT[1]                  =    protection [PROT_EDGE];
 
     
 
     TEXT[2]              = NAME_Str_needed;                   COUNT[2]  = cond_value[2];
 
     
 
     TEXT[5]                        =    NAME_Value;               
 
     COUNT[5]                  =    value;                   
 
     COUNT[5]                  =    value;
 
};
 

 

 
func int equip_ITSH_tarcza_03a ()
 
{
 
     Mdl_ApplyOverlayMds( self,"HUM_SHIELD2.msb");
 
};
 

 
func void unequip_ITSH_tarcza_03b ()
 
{
 
     Mdl_RemoveOverlayMds (self,"HUM_SHIELD2.msb");
 
};
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
Tak, gdybyś użył mózg i google translate to wyszło by ci coś takiego : "ani jest już definiowana T_RUN_2_RUNL" . Ani da się domyślić oznacza animacja . A wiec animacja o nazwie T_RUN_2_RUNL jest w .mds napisana więcej niż jeden raz. Usuń jeden jej wpis z pliku .mds

Gothic Sourcerer przy dekompilacji więcej plików za sobą, wpisuje cały poprzedni mds do następnego co powoduje ze są do niczego. Najlepiej zdekompiluj ten mds jescze raz. 
 


Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
Nie mogłeś zrobić screena PrtScn? to znaczy, że wpisane jest źle, usun 2 wpis
 

Wiktor19971

Wiktor19971

Użytkownicy
posty71
Propsy8
  • Użytkownicy
Dalej to samo. Nie wiem, może coś źle robię. http://hostuje.net/file.php?id=8e0fb9fab93ebc4ba5019ed61f9f1531 animacje.

Post połączony: 2015-08-26, 13:08
Ok, błędu już nie ma. Teraz, jednak postać wyciąga tylko miecz, a tarcza wciąż jest na plecach.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry