Kamienna tekstura G1 2492 4

O temacie

Autor Draquer

Zaczęty 22.08.2015 roku

Wyświetleń 2492

Odpowiedzi 4

Draquer

Draquer

Użytkownicy
Problematyk :F
posty360
Propsy23
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Problematyk :F

Draquer

Kamienna tekstura G1
2015-08-22, 22:40(Ostatnia zmiana: 2015-08-22, 23:34)
Pobrałem model z texturą do niego z WoGa, model wsadziłem do Meshes, teksturę do Textures i napisałem skrypt, mimo to tekstura jest kamienna, co mam zrobić żeby tekstura nie była kamienna, jak żyć?
 
Spoiler
#include<iostream>
using namespace std;

int main()
{
      cout << "Hello theModders" <<endl;
      return 0;
}

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
Jeżeli textura jest v formacie .tex to powinna być w folderze _compied . Może podaj link to tego czegoś, to sprawdzimy u siebie.  
 


Draquer

Draquer

Użytkownicy
Problematyk :F
posty360
Propsy23
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Problematyk :F

Draquer

Kamienna tekstura G1
#2 2015-08-22, 22:51(Ostatnia zmiana: 2015-08-23, 00:00)
Jest w _COMPILED zapomniałem napisać http://www.worldofgothic.de/?go=moddb&action=view&fileID=1173&cat=11&page=0&order=0
Postanowiłem sobie też dodać zbroję z WoGa http://www.worldofgothic.de/?go=moddb&action=view&fileID=784&cat=0&page=6&order=2
Wszystko w plikach gry jest dobrze dodane, nie wywala przy włączeniu gry Gothic_starterem_mod ale po założeniu wywala taki błąd:
http://s5.ifotos.pl/img/Przechwyt_wqqwxwp.png
A za chwilę taki :
http://s2.ifotos.pl/img/Przechwyt_wqqwxax.png
G1 !!!

 
Spoiler
#include<iostream>
using namespace std;

int main()
{
      cout << "Hello theModders" <<endl;
      return 0;
}

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
textura tego miecza jest w formacie .tga a wiec nie jest skompilowana, powinna być w folderze _work\data\textures\co do zbroi to proszę włącz gothic z zspy i pokaz log
 


Draquer

Draquer

Użytkownicy
Problematyk :F
posty360
Propsy23
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Problematyk :F

Draquer

Kamienna tekstura G1
#4 2015-08-23, 01:08(Ostatnia zmiana: 2015-08-23, 13:44)
Hmm a ja głupi zmieniałem w gomanie na .tex
Dziwna sprawa z tą zbroją bo po przejściu w zakładkę "Pancerze" od razu pokazuje taki błąd: http://s10.ifotos.pl/img/Przechwyt_wqqwnqn.png
i nie mogę wejść nawet do zSpya bo klikanie "Ok" nic nie daje, muszę menedżerem zadań wyłączać GothicMod.
A bez włączonego zSpya pokazuje tylko te błędy co wcześniej pokazywałem i pokazuje je dopiero po założeniu pancerza a nie po wejściu w zakładkę "Pancerze".
W G2 jak dodam zbroję to się zawiesza gra, przed pojawieniem się logo PB i JW
 
Spoiler
#include<iostream>
using namespace std;

int main()
{
      cout << "Hello theModders" <<endl;
      return 0;
}


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry