Gothic 2 Problem z teksturą 4209 11

O temacie

Autor Siemekk

Zaczęty 16.08.2015 roku

Wyświetleń 4209

Odpowiedzi 11

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1153
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Witam. Otóż jakiś czas temu pobrałem kilka tekstur z WoG'a i przy dwóch natrafiam na problem mianowicie że gdy (za     pomocą blendera czy mieszaniu w pliku asc danej zbroji) nałożę na zbroję teksturę to działa (blender) a gdy ją przywołam w gothicu jest cała czarna. Proszę o pomoc :/
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Gizbor17

Gizbor17

Użytkownicy
janusz grafiki
posty352
Propsy493
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • janusz grafiki
Każdemu modelowi trzeba przypisać materiał, który zawiera informacje o teksturze. Zrobiłeś to?
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
Dodałeś te textury do gothica ? 
 


Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1153
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Tak przypisałem i wgrałem. Jeszcze jednej rzeczy zapomniałem napisać. Jak zrobiłem nową teksturę z pancerza paladyna na paladyna z Arcanii to mi działało. Może problem jest w tym że są 2 materiały Ciało i Szata.
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Gamer

Gamer

Użytkownicy
posty245
Propsy20
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Napisz krok po kroku jak to robiłeś, osobiście preferuje zmianę nazw tekstur w pliku asc poprzez notatnik. Upewnij się że dobrze wrzuciłeś tekstury do textures w formacie tga i jeszcze sprawdź czy masz w gothic/data textures ma rozszerzenie .vdfuncompiled czy jakoś tak, bo jak się domyślam to pancerz paladyna to podmianka poprzez gomana
 
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu!

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1153
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Tą zbroje z paladyna dodałem mieszając w pliku ASC(mam 2 różne zbroje)
. A co do krok po kroku robiłem tak :
1.Biorę plik ASC itar_xardas i kopiuje go na pulpit.
2.Otwieram go i za pomocą Magicznych przycisków ctrl+F szukam bitmapy która jest 2x i jest to tekstura zbroi xardasa.
3.Zmieniam bitmapy na moje czyli na moja teksturę.
4. Wgrywać teksturę do textures/npc/armors.
5. Tworzę skrypt i odpalam grę. I to wszystko. Jeszcze się upewnie Czy plik jest tga. Ale raczej jest. Sorry za błędy jak jakieś są ponieważ piszę z telefonu.
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Gamer

Gamer

Użytkownicy
posty245
Propsy20
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Wyślij mi w spoilerze albo tutaj zawartość pliku :p to sprawdze wzrokowo czy nic nie sknociłeś.
 
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu!

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1153
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Nie chciało mi się uploadować na inny serwer masz tu.http://chomikuj.pl/ghghghghhg354 plik ma 300kb więc bez problemu pobierzesz.
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Gamer

Gamer

Użytkownicy
posty245
Propsy20
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Plik wygląda w porządku może literówka w nazwie tekstury ? Daj też skrypt tej szaty :p
 
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu!

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1153
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Raczej literówki nie ma skopiowałem nazwę.
INSTANCE ITAR_KDF_M (C_Item)
{
   name                =   "Szata maga ognia";
   mainflag             =   ITEM_KAT_ARMOR;
   flags                =   0;
   protection [PROT_EDGE]   =   60;
   protection [PROT_BLUNT] =    60;
   protection [PROT_POINT] =    60;
   protection [PROT_FIRE]    =    40;
   protection [PROT_MAGIC] =    40;
   value                =   4000;
   wear                =   WEAR_TORSO;
   visual                =   "ItAr_Kdf_l.3ds";
   visual_change          =   "Probaaaaaaaaaaaaaaaa.asc";
   visual_skin          =   0;
   material             =   MAT_LEATHER;
   description            =   name;
   
   TEXT[1]               =   NAME_Prot_Edge;         
   COUNT[1]            =    protection   [PROT_EDGE];
   TEXT[2]               =   NAME_Prot_Point;     
   COUNT[2]            =    protection   [PROT_POINT];
   TEXT[3]             =   NAME_Prot_Fire;         
   COUNT[3]            =    protection   [PROT_FIRE];
   TEXT[4]               =   NAME_Prot_Magic;     
   COUNT[4]            =    protection   [PROT_MAGIC];
   TEXT[5]               =   NAME_Value;         
   COUNT[5]            =    value;
};
 Raczej tu nie ma błędu. Nie mam pojęcia co może być w blenderze jak odpale ten plik to textura normalnie jest nałożona.
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Gamer

Gamer

Użytkownicy
posty245
Propsy20
Profesjabrak
  • Użytkownicy
A wpisz w visualskin zamiast 0 to jeden i zobacz efekt :p
 
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu!

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1153
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Żadnej poprawy zbroja ciągle czarna :/ nie rozumiem czasem tego xD raz działa raz nie. Chyba z 5  zbrój już tak zrobiłem i bez żadnych problemów a tutaj się taki problem trafia :/
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry